Просто (прост) пост

Не ми дойде наум какво да правя и затова си казах: хей, мамка му, това е личен блог. Хората ползват техните лични блогове, за да тормозят съзнанието на останалите със своите проблеми, дори читателите да не ги интересува. Защо да не го правя и аз? Отговорът: защото ви обичам (sun) Всъщност... лъжа. Обичам прекалено малко хора и едва ли някой от тях се подвизава в блога. А пък може и да се намира по някой... Както и да е, идеята ми беше, че въпреки всичко аз уважавам всяко момче/момиче (мъж/жена/дядо/баба), което е припарило до това място, наречено незнайно защо "BETTER THAN YOU" (приемам предложения за ново име между другото) и на всичкото отгоре си губи времето с четене на нещата, които пиша в моментите, в които съм отегчен до степен "ще взема възглавницата си за заложник и ще искам откуп от нашите". Мда, и такива идеи ми идват от скука...

Но отново се отплеснах. Едно голямо благодаря на всички, които се подвизават тук. Откъдето и да го погледнеш поне по 30 души влизат в блога всеки ден, което си е добре според мен. Не съм го правил с цел да става някакво задължително за посещение място, като MySpace или Zamunda например. Направих го, за да убивам време и да има къде да споделям своите тревоги и радости с широката публика. Всъщност втората причина е лъжа. Лъжа без да искам, не знам как става. Това, че от време на време тук казвам какво ме мъчи не значи, че затова съм направил блога. Правя го... защото така се получава. Някакво вътрешно усещане ме кара да пиша когато имам нужда да се отпусна и да се успокоя. И после вие четете. Така може да ме опознаете доста добре, въпреки че много черти от дяволски (не мога да кажа "божествено" в този случай...) сложния ми характер могат да бъдат видяни само на живо. Дори аз не мога да се разгадая понякога... Защо правя дадени неща, защо не правя други, защо мисля преди всичко за себе си и защо, когато се отнася за някои специални хора пренебрегвам себе си тотално... Ох, както може би сте усетили - започнах да говоря глупости. ОТНОВО! Става ми вреден навик.

Като споменах вредни навици се сетих - пукането на врата ще ми създаде проблеми за в бъдеще, знам го, но не мога да спра. Усещането е някак... отпускащо. Но не ви говоря за някакво рязко накланяне на главата вляво или вдясно, а за плавно и изпълнено с финес движение с леко повдигната глава. Пукане на врат със стил! В това ме бива! Трябва да го отбележа като BiroFact в MySpace-a ми. Да, знам, глупаво е да пиша за това как си пукам врата, но вие да не би да прочетохте нещо по-умно в този пост досега? Не, не и неееее! Ако си мислите, че досега нещо е било сериозно и интелигентно написано то може да идете и да оближете бравата на вратата на някой психолог. Така няма да има нужда от сложни интервюта и ще влезете в лудницата на момента. Винаги трябва да търсим лесния начин ;)

Сега се сетих и за навика ми да си играя с езика си. Едва наскоро разбрах, че езикът е най-силния мускул в човешкото тяло и това май обяснява скоростите, които моя развива из устната ми кухина. Забавно е, мамка му. Пробвайте. А, казах пробване... Тошо (мда, същият с душевните терзания) наскоро спомена, че в "Министерството" има абсент. И това ме вдъхнови. От много, много време искам да пробвам проклетия абсент и да видя води ли до халюцинации или не. Нямам нищо против да обърна една-две чашки и след това да започна да дишам тежко като Вейдър и да бия някое дърво, мислейки го за Люк Скайуокър. Стига да няма полицаи наоколо, де. Втори акт не ми трябва. Един ми стига (nod)

Това постче и без това стана доста дълго хайде да прасна и една-две новинки: ако успея да стегна мързеливия си задник утре ще получите част 40 (ооооо да, станаха 40) на A Dark Tale. Не знам дали все още има хора, които да четат сапунената ми опера, но ми доставя някакво странно удоволствие да я пиша и докато не реша, че историята е изчерпана няма да спра. Други новини... обръснах си краката. Това няма нищо общо с блога, обаче мене ме тревожи. В смисъл... досега само кола маска и изведнъж бръснач. Чувствам се... странно. Нищо, следващия път кола. Поне съм свикнал.

Ооооо, щях да забравя - не съм си бръснал красивата мутра от миналата неделя. Това прави 10 дни :D Брадата ми е просто уникална. Естествено съм се погрижил на врата и над бузите да е прилежно оформена, за да запазя човешкия си облик поне мааааалко. Ако реша да се обръсна ще направя специален пост по темата, само и само да тормозя малките ви главици. Life is funny. Единствения ми проблем в момента е, че адски, ама адски много искам едно голяяяямо огледало в моята стая, за да мога да се наслаждавам на себе си постоянно. Знам, че звучи леко педалски, но може би наистина страдам от някаква форма на нарцисизъм. Но не ми пука. Обичам се, обичам и да виждам отражението на личицето си (nod)

Преди да започна да пиша си мислех да засегна някаква важна тема тук. Но така и не го направих. И няма да го направя. Писна ми от важни теми, малко простотия никога не е излишна. Ако не друго, то с този пост поне ще затворя устите на хората, които си мислят, че не ме бива в говоренето (ако има такива заблудени души естествено). Както виждате имам дар слово, макар и да го ползвам, за да бълвам ОГРОМНО количество глупости.

Това е. Изморих се. Скоро пак ще избухна и ще напиша нещо подобно. Приятно е, а и поста мисля, че се получи весел. Ако и вие сте на това мнение драснете един коментар да ми кажете колко ми благодарите, че съм го написал. Ако не ви е харесал напишете коментар, за да ми теглите една майна (обещавам незабавен return с някоя цветуща ругатня (sun). Aко просто си мислите "О боже, как успях да изчета цялата тази глупост" то тогава напишете коментар, за да ми кажете колко ненормален съм, че съм написал това или колко ненормални сте вие, че сте го прочели. As I said - life is funny. Свиквайте. Живейте. Грейте. Мир!

PS: "You can suck my salty balls." Ерик Картман (bow)

2 коментара:

  1. таккааа от къде да започна..
    идея за ново име нямам, щот обикновено идеи - нямам;
    явно имаш доста свободно време и си го ползваш както трябва;
    и аз обичам да си играя с езика ;), ама не е ли сърцето най-силния мускул о.О;
    честно казано не ми се вярва да има абсент,..прекалено скъп е, иначе зелената фея и аз искам да я видя;
    A Dark Tale ей ся ще прочета тези части, които не съм;
    дааа 3 часа е и определено няма какво да правя освен да чета глупости.. xD

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен1 май 2008 г., 10:54

    "O, tempora, o, mores!"...

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...