Препоръчани песни - Част 8

Не съм препоръчвал песнички от доста време... Е, сега е моментът, ден преди рок/метъл феста на Острова в Пазарджик (който ще ходи да ме уведоми, моля :D ). Песните, които ще ви предложа този път обаче са от различни стилове, но това не ги прави по-малко приятни за слушане.

1.Flobots - Handlebars
Изумителна. От много, много време нова песен не ми се беше набивала така в главата. Парчето е странна смесица между хип-хоп, класическа музика, рок и... абе групата се определя като progressive. Това е достатъчно. Има и доста интересен текст, чието послание не е трудно за разбиране.

2.Twilight Guardians - La Isla Bonita
Метъл кавър на доста успешната песничка на Мадона от ехееее, не знам коя си година :D Въпреки че го има онзи бърз ритъм, нормален за по-тежките стилове на метъла и който ми е адски противен, тази песничка ме радва. Успокоява ме някакси... Знам, че звучи странно, но е така. Теглете, може и да ви хареса.

3.Apoptygma Berzerk - Shine On
Не знам кое е по-яко - името на бандата или припева на песента. "Ши-ши-ши-ши-шайн он!"... Не съм вярвал, че ще сложа песен тук само заради припева, но ето я и първата такава :D Добре де, и музиката си я бива. Стилът е electronic, ако някой се интересува. Як при това - с китарки ;)

4.Disturbed - Inside the fire
Новият сигъл от "разстроената" банда :D Честно да си кажа началото на песента ме кефи най-много, но както и да е. Утре май излиза албума (happy) Aко кажа, че са nu-metal някой може да тръгне да спори, за това да речем, че ги определяме само като metal.

5.Deftones - 7 Words
Не слушам Deftones. Нямам намерение и да почвам. Но с удоволствие бих се напил и пял тази песен, стига да ми се отдаде възможност. Просто... сигурен съм, че на нея мога да се размажа. Очаквам предизвикателство по надпяване, за да почвам да уча текста. Сериозен съм.

Стигат ви. Сваляйте, слушайте, трийте, запазвайте... От вас си зависи, аз исках да ги споделя - споделих ги. Поздрав с Handlebars.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...