Препоръчани песни - Част 9

Време е за ноооови песнички от мен за вас. В последно време слушам доста музика (както винаги) и някои песни доста сериозно ми се набиват в главата. И тъй като съм добър по душа (кого заблуждавам...) реших за пореден път да ви кажа няколко приятни track-a :)

1.Flaw - Whole
Някои биха казали, че въпреки тежкия саунд тази песничка е малко депресарска, заради текста и заради специфичния тъжен глас на вокала. Ами може и така да е, но кефи! Ама много кефи! Старт теглинг ит... нау!

2.KoRn - Another Brick in the Wall
Кавърът с главно К на класиката (пак с главно К) на Pink Floyd. Получил се е повече от добре, макар от средата нататък да писва малко... Палци гореее!

3.P.O.D. - Set it off
Пи Оу Ди (мързи ме да сменя езика) никога не се ме кефили особено като банда, но тази песничка (чута по едно онлайн радио) ми направи доста добро впечатление. Особено викащия момент в припева. Радва (nod)

4.Cold - Send in the clowns
Доста брутално (във веселия смисъл) трак-че. Всеки път като го слушам се сещам за Joker деня си и се замислям да го повторя. Обърнете внимание на момента, в който вокалът крещи "Send in the clowns...". Много е яко, мамка му.

5.10 years - Beautiful
Доста приятна и спокойна песен. И текста ме кефи. Не знам какво да ви кажа повече, тъй като песен трудно се описва. Свалете и решете сами.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...