Поредният просто прост пост

Преди известно време в един много, ама много малоумен пост, аз споменах, че не съм се бръснал от 10 дни и казах, че когато се обръсна ще напиша нов пост, за да се похваля. Е, познайте какво се случи? Не, не са легализирали твърдите дроги. Обръснах си мутрата! (тук си представете едно *sun*) Станаха общо 33 дни откакто не бях минавал голяма част от лицето си със самобръсначката и само машинката режеше смело къдрещата ми се брада. Сега обаче реших (всъщност аз го замислям от 2 седмици) да поразведря обстановката и да махна брадата, която честно казано ме състарява. И за да изглеждам по-млад... се обръснах като идиот. В момента няма как да ви покажа снимков материал, но при първа възможност ще го направя. Според мен е супер весело, макар че едва ли ще се размотавам кой знае колко дълго по този начин и скоро пак ще направя някой експеримент с личицето си. Life is funny...

Като се заговорих за живота искам да споделя с вас наблюдението си колко весели индивиди има по този свят. За пример: днес видях как една патрулка спря кола с двама сектанти вътре. Пичовете, най-вероятно от църквата на Св.Ходи-си-еби-майката, бяха така стресирани, че дори не посмяха да излязат от колата. Единият даже не смееше да погледне полицаите. Защоооо? Защото да гледаш полицай сигурно е грях за сектантите. Да слизаш от кола също. Може би за тях е грях и да се облечеш с нещо друго освен бяла ризка, гаден панталон и вратовръзка? Може би за тях е грях и да не изглеждаш като гаден средностатистически американец, отраснал в МакДоналдс и сексуално малтретиран от чичо си като дете? Мооооооже би за тях е грях да си набутат шибаните кръстове, на които виси Г-н Разперил-съм-си-крилата-значи-летя, в дебелите, тъпи, сектантски задници?

Всъщност... прекалено лош съм. Това отношение не е правилно, а аз нямам намерение да дискриминирам никой заради религията му. Точно заради това мога да кажа на абсолютно всички вярващи, независимо от богът, в който вярват, независимо от изповядваната от тях религия и независимо от факта, че Морени Макс е с 10 стотинки по-скъпа от обикновена Морени: драги вярващи, ***** ** *******! :) Няма никакво висше същество, което да направлява жалките ви животи. Всеки направлява жалкия си живот сам. В последно време пак ме е обхванало онова приятно агресивно-атеистично усещане, което някои наричат "трезво мислене" и затова реших отново да спомена темата "човек, бог, животно, кока-кола, прахосмукачка".

Такаааа. След като обсъдихме този въпрос (или по-скоро аз го обсъдих, а вие сте ме псували наум) ми се иска да спомена и за надеждата. Днес в една градинка видях как 30 годишен мъж, добре облечен, с леко дълга коса, лазеше из тревата в търсене на четирилистна детелина. За да не ме питате откъде знам какво е търсил веднага казвам, че пича късаше детелини... Не знам какво друго може да е правил освен да търси някоя мутирала. Този човечец ми даде нещо като пример за надеждата. Искаш нещо, търсиш го и го намираш. Бориш се за него и го получаваш. Не знам, може би времето много ме промени, но усещам, че имам нужда от подобни уроци по търпение. Станал съм... бързащ.

Но всъщност това какъв съм аз нито ви интересува, нито ви засяга (сори, че съм лош, обаче искам да съм heel. Вие сте мразещите ме фенове. Животът е сценарий за кеч шоу...). Това за което си струва да се говори са бабичките, продаващи списания. Тези същите са някакво много странно племе. Някои са мили и дружелюбни, други те гледат сякаш искаш да им обереш скапаната будка с вестници. Пример: днес реших, че моята творческа душа отдавна не е ставала свидетел на комикс пазара в България и тъй като имах пари, но нямах какво да правя, реших да си намеря някое комиксче да се порадвам на историйка, илюстрации и т.н. Трябваше ми нещо сериозно, не Мики Маус, а X-Men, Spawn... Такива извращения. И отивам аз на една будка и питам за комикси и онова мизерно бабе ми вика "Те са само за деца". Аз й казах, че искам да видя какви има и ще реша сам. Тя отново: "Ама те са само детски". Попитах 3-ти път, показа ми комиксите. Естествено детински имаше, но имаше и брой на нова поредица за X-men. Обаче реших да не си го купя от тая дъртофелница и отидох на друга будка. Там пак бабичка. И тъкмо преди да си тръгна забелязах същия брой на X-men. Реших да се пробвам да поразпитам за други. Тя се разплямпа и стана весело. Този комикс на мястото на кой излизал, кога ги получавала, колко струват... Информирано бабе. С усмивка на лице й дадох 2 и 50 и награбих комиксчето. Идеята ми беше, че трябва млади хора да работят по вестникарските будки. Не хора с цел в живота, но примерно масовите тъпаци, които дори не могат да говорят правилно биха се справили добре с ролята на продавачи на развлекателна преса. Самите те са развлечение. Като тъпи маймуни в цирк. Стои ти насреща и се хили. Да не знае за какво се хили - ОК, това е нормално. Но тъпото копеле е забравило за какво се хили. Защо? Защото е малоумен.

Малоумен се чувствам и аз, заради факта, че това да държиш на някой в днешно време значи да го блокнеш в Skype. (тук следва отклонение, което касае само една личност. Може да прескочите не следващия абзац ако искате. Ако не искате може да четете, обаче май няма да разберете нищо) Та ти каза, че посещаваш блога, обаче мен това маааалко ме съмнява и сега го подлагаме на тест. Ако в момента четеш това, то тогава няма да е лошо да усетиш зле прикрития призив на думите ми: МАХНИ МИ БЛОКА! Има начини да се разберем като разумни хора, дори по проблемите с външен характер. Да речем, че имам план :D И така... виж, дори отделих малко място за теб в блога. Като изключим онзи непобликуван пост това ти е втори път. Оцени жеста ми.

Както може би усещате ме обхваща палава агресия. Прекалено многото неизразходвана енергия е причината. Няма начин. Някой ден ще се успокоя. Сега... ще търпим. Като се замисля минах всички по-важни теми, които си бях набелязал. Кофтито е, че не ми е до мъдрости, така че накрая на този пост няма да има моя мъдрост. За сметка на това малко цитатче от The Joker (от комикса Batman: The Killing Joke, 1981): "All it takes is one bad day to reduce the sanest man alive to lunacy." Много истина има в тези думи. Ако ви стане скучно помислете върху тях. А сега - fuck off! Някъде навън има храна, пиене, жени/мъже, забавления... Не си губете времето в четене на простотии! :D До следващия път де...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...