Малко оправдания енд сам адър шитс

Така... чеда мои, знам, че не съм поствал нищо в блога от има-няма седмица, обаче ме е налегнал изключителен мързел. Жегата влияе адски зле на желанието ми за себеизява и затова любимото ми, моето единствено, неповторимо и изключително място в нета (мда, блога имам в предвид) беше леко позабравено. Факт е обаче, че това не е единствената причина. Обхванала ме е една тотална творческа криза, която ми пречи да мисля, пиша, рисувам, дишам, говоря.... Отвратително е! Чувствам се творчески изтощен. Искам една чаша студено мляко и няколко зелени ябълки, за да събера енергия за писане.

Сред причините за заебаването на блога можем да причислим и факта, че се занимавам с много други неща. Смених си адреса (вече съм гражданин на Пазарджик... fuck!), записах се в Бюрото по труда (което значи, че вече се водя и безработен), дадоха ми титлата Най-големия чехъл в класа (с това съм горд. Все пак... тя така е щастлива), търся си работа (хипер безуспешно) и прекарах един страхотен уикенд в Пещера.

Ето и кратката версия: бяхме в прекрасната къща на NMP заради рождения ден на Дидко. Събрахме се цели 8 (осЪм) души от класа (евала на дошлите!) с намерението да прекараме добре. Отиваме там и гледам аз Дидко купил СПИРТ... опа, грешка на езика, имах предвид ФЛИРТ Зелена ябълка. Това е възможно най-гадното нещо евъррррр (енд ай риъли мийн евърррр) и затова, когато с Мирчев и Бож тръгнахме на обиколка из града аз се забих в един денонощен и се снабдих с амуниции. Патрончето Savoy бе каширано в джоба и си го изпих най-доволно в тамошната Градска градина. Последваха уискита на екс (Бож, душко, големи сме!) иииии... бях готов :D Не си спомням половината вечер и от 15-ина човека само аз не отидох в Heat, а си спах най-спокойно. Както каза Дидко: "Антончо, ти си най-големия!" (sun) На другия ден: плаж. Рай. Искам пак в Пещера. Обичам Пещера. А да, мерси на Дидко за алкохола и на Мирчев за прекрасното гостоприемство. Бичам ви!

И така... весело ми беше. Сега както споменах си търся работа. И го правя поради няколко причини, основната от които дори на мен ми звучи малко странно, но е факт, че ми е най-големия стимул. Ц, няма да ви кажа каква е основната причина.

Ще се постарая през този уикенд, ако не е толкова топло и ако музата ми се завърне да има нови неща за блога и от другата седмица да поствам по-често. Просто сега искам да се порадвам изцяло на края на учебната година (свършииии ;( ) и тогава вече ще се отдам на по-весели занимания. Като например това, че загубих си 10-ина минути с този пост, но се чувствам добре, че го написах. До скоро виждане/чуване/говорене/викане/пиене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...