Бля... простотии от скука, специално за всички ви :)

Aaaaaaaaaaaaaaa... aaaaaaaaaaa.... или с други думи простотията ме удари като мокър парцал. Сега... искам всеки един от вас да си представи звука от това как адски бързо удрям езика си ту в горната, ту в долната си устна. Представихте ли си го? Евала! Вие сте по-малоумни и от мен! Между другото имайки предвид, че е края на юли, а ми се налага да ходя с дълъг ръкав, имам съмнения, че някой от вас (голям шибаняк ще е...) е изпълнил индиански танц за дъжд. Само това е основателна причина. Минутка...

Така, върнах се. Имах чувството, че някаква кръвосмучеща гад ме гризе за единия крак, но изглежда си въобразявам. А и всички вампири, които познавам в момента най-вероятно се гримират. Шеееегичка ;) Женската част от читателите (колко сте? Две, три? :D ) да не се обижда. Просто както споменах лиготията ме е завладяла както Сашко Македонски половин Мала Азия.

Не можете да си представите колко забавно е да си имате блог, в който да можете да пишете каквито си простотии пожелаете и да знаете, че после някой най-вероятно ще дойде и ще ги чете. Интересното е, че около 50 души май правят това, поне що се отнася до моя блог. Е, драги ми 50-ина, за да не се чувствате като глупаци, че пилеете времето си четейки този текст рекламирайте блога ми и сред приятелите и познатите си, за да се чувстват като глупаци и те! :O :)

Иначе... излезе The Dark Knight и аз всеячески се боря с изкушението да гледам някой скапан TS релийз с надеждата, че август ще ида до някой нормален град (мда, Пазарджик не е нормален...), за да го гледам както подобава - на шибан голям екран, с шибан Dolby (звучи като Доби... хахах, поздрави за Табакова ;) ) Surround и с още 20 мислещи като мен души, решили да се насладят на този вече определен като шедьовър филм. Какво чудо трябва да е това, че да измести The Godfather от N1 в IMDB?!? Батман > all of you.

Тъжно, но факт. Сега се загледах в заглавието на темата и се замислих... хей, това звучи толкова мило спрямо всички... е, идеята не беше да е мило, а този пост да има някакво заглавие. Сега някои ще си кажат: "Този гаден хейтър ми лази по нервите, повече няма да му влизам в блога." Веднага бързам да успокоя тези хора с тази снимка и посланието "Познайте кое пръстченце ви соча".

Ииии за да отговоря на незададения ви въпрос - мда, лакиран съм. За пръв път от 6 проклети месеца. Забавно е. Изглеждам така, както и се чувствам по принцип - странно. Ако някой си е помислил нещо от рода на "травестит", "педал" или "емо" мога само да кажа BESO MI CULO :) Имам колекция от мнооого забавни ножове, които буквално ръждясват от желание да боднат някой шибаняк. Може някой от вас да е този късметлия? Не звучи ли страхотно? :O

Отнесох се... отново. Неее, драги читатели, нито ви мразя, нито съм ядосан. Просто както казах вече няколко пъти в последните няколко дни съм супер весел човек, усещам някаква промяна в себе си, която адски ме радва. Рано или късно тези от вас, които ме познават ще имат шанса да й се насладят по някакъв начин. Независимо дали ще ви разсмея, закопая, унижа или нараня за собствено удоволствие... Life is funny, поне докато не се запознаеш с мен :D Сега нещо сериозно - тази вечер може да ви видя мутрите на концерта на Тома. Кажете ми здрасти. Това е. Вдъхновението ми взе да изчезва, така че адиос за сега и утре четете доста трудно написания BeachBattle :)

PS: Фак ю, Ай'м дъ кинг ъф дъ уърлд!
PS2: Дон'т бълийв ин дъ крап Ай роут ин ПиЕс уан.
PS3: Aй рийли мисд дис ъ лат ъф ПиЕс-ес стаф. Ит'с гад демн фани.
PS4: Хиър уи гоу, але але але, гоу гоу гоу, але але алееее! Тунайт'с дъ найт уи гона селъбрейт... дъ къп ъф лайф, але але алееее!
PS5: Рики Мартин стил съкс... енд хи олуейс уил :P

3 коментара:

  1. еваля... в смисъл от всички световни глупости които си изписъл могат да се изведат няколко смислени извода...което е достатъчно да се възхищавам на извратеното почти колкото теб твое творчество...

    ОтговорИзтриване
  2. Mersi za pozdravite ;] da ti se vryshtat..jalko, che nqmam blog.

    ОтговорИзтриване
  3. Mi kvo da kaja,kakto obiknoveno na vyrha na prostutiqta! a tva lak4e hahah pusni i dylgata kosi4na i shte si ocharovatelen ;) ShefkaTa

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...