FUW Stricken - 13.07.2008

Нещастници и нещастнички… опа, това беше за друг пост… кхъм, кхъм, така. Дами и господа, добре дошли отново на нашата арена на страха, нашето лозе на омразата, нашата църква на насилието… иначе казано FUW Stricken! Изненадващо по рампата се задава НикитУ ЛазарУв. Но какво е станало с него? Той... той върви и пуши джойнт, облечен е не с костюм, а с къси панталони и ризка. НикитУ взима микрофон, изглежда има нещо за казване:

-Йа, йа, йе, коко джъмбо, йа, йа, йе! Извинявам се, обаче това е най-ямайското нещо, което знам. Тук съм тази вечер, за да ви съобщя, че повече няма да позволя да ме бият тук на този ринг. Вместо това ще си седя кротко край него и ще коментирам шоутата заедно с нашия Неназован коментатор.

Това съм аз! Това съм аз! Мамо, тате, споменаха ме по телевизията! Но да чуем какво има още за казване НикитУ.

-Изглежда еуфорията на Неназования коментатор премина. Както и да е, от тази вечер аз съм негов колега като ще продължа да се грижа и за това да взимам интервюта от звездите на FUW. Като за начало по-късно тази вечер ще интервюирам един човек, който миналата седмица ми помогна да преоткрия живота. Но за него по-късно, сега се наслаждавайте на шоуто. Преди това обаче искам да обявя, че вече имаме първото в историята ни обявено PPV събитие! Става въпрос за предстоящия турнир на компанията, за който бях помолен от ДонКур да съобщя. Ще се проведе след около 2 седмици и ще носи името FUW BeachBattle 2008, така че... чакайте с нетърпение бе. Чао от мен, сладури!

Това и мислим да направим, нали, дами и господа? Естествено. За какво питам като не можете да ми отговорите. Време е за първия ни мач тази вечер! Обещан реванш на мача, който преди 3 седмици стана първия мач в историята на Stricken.

* * *

Под звуците на див хаус микс (правен лично от него естествено) на рампата се появява жадния за отмъщение Терзов. Той бърза да се качи на ринга, а на големия екран е показано клипче с атаката с чук на Дмитрий Ангелов, която донесе загуба на Терзов.

-Следващия мач ще се води до туш. Представяме ви първо вашият водач в ритмите на tribal-a, вашият глас в силата на vocal-a, ск-ск-ск-скреч легендата Терзоооов!

Бурни аплодисменти за Терзов, чиято коса тази седмица е още по-бодлива от обикновено. На всеки километър е следващата музика, която чуваме и ето го и противника му.

-Неговият противник тази вечер: борецът за комунизъм, народна власт и права за хората, ходещи на ръце: другаря Дмитрий Ангелооооов!

Чакай малко... Ангелов наистина носи сърп и чук със себе си. Той ги показва на Терзов, след което ги оставя в единия ъгъл. Дано му е ясно, че няма право да ги използва иначе ще бъде дисквалифициран.

Terzov vs Comrade Dmitrii Angelov

Мачът започва без излишни любезности. Терзов се нахвърля на противника си и го забива в ъгъла. Мощни удари в лицето, последвани от прехвърляне през рамо и ритници в гърба на Ангелов. Терзов продължава с ударите в лицето, но Ангелов бяга извън ринга. Терзов прескача въжетата и се стоварва върху него. Това с превърна в чист въргал! Съдията излиза извън ринга и се опитва да ги усмири. Терзов засилва Ангелов към загражденията край ринга, но той контрира и Терзов е този, който се удря в тях. Дмитрий удря противника си със ритник в лицето и го изхвърля при публиката. Ангелов тръгва след него, а съдията започва отброяване. Ако не се върнат на ринга до 10 мачът ще бъде прекратен. Размяна на удари между противниците сред публиката. Ангелов се засилва за втори ритник, но Терзов го прехвърля над себе си и Дмитрий пада отново край ринга. Терзов го връща обратно на тепиха и пробва туш. 1, 2.. повдигане! Диджея има нужда да нарани повече своя противник, за да може да го победи отново. Той това и пробваDDT и опит за туш. Повдигане от Ангелов. Терзов се качва на въжетата, но Ангелов изведнъж се изправя, хваща го с две ръце и го хвърля от третото въже право на ринга. Ангелов се насочва към един от ъглите и взима сърпа, който донесе малко по-рано. Съдията веднага взима хладното оръжие от ръцете му и излиза извън ринга, за да го остави при нас, коментаторите. През това време Ангелов взима малкия чук! Удар в ръката на Терзов и той пада на ринга превивайки се. Ангелов хвърля чука извън ринга, а Терзов се държи за наранения си лакът. Съдията е на ринга. Опит за туш – 1, 2... повдигане! Терзов се опитва да се изправи, а Ангелов го дебне, за да го изрита в главата най-вероятно. Да, той опитва точно това, но Терзов се подмества. Ритник в корема на Ангелов от страна на диджея. Той ще пробва своят The Last Set, но ранената ръка му изневерява и той изпуска Ангелов. Другарят моментално се възползва и поваля с крака Терзов, след което заключва armbar на ранената ръка! Болката за Терзов най-вероятно е огромна. Той започва да се поти, а съдията го пита дали се предава. Диджея няма да се откаже толкова лесно, но Ангелов продължава да усилва натиска върху ръката. Терзов се предава! Край на мача! Ангелов си тръгва доволен. Вече са 1 на 1.

* * *

Xtreme влиза в офиса на DonKur. Вместо него обаче заварва само секретарката Клеопатра.

-Ъм... жена. Патка с патките.

-Моля? – поглежда го сурово Клеопатра.

-Нищо, мрънкам си. ДонКур тук ли е?

-Не. Няма го. Извикаха го по спешност на паркинга. Не знам за какво става дума.

-Мама му деба... – Xtreme тръгва да излиза, но на вратата се замисля и се връща при Клеопатра. –Май и ти можеш да ми свършиш работа.

-Така ли? – усмихва се секретарката. –Кажи каква, обичам да съм полезна.

-Ами... – Xtreme дава всичко от себе си да бъде мил, въпреки че от нерви лявото му око започва да премига. -... миналата седмица аз победих, всъщност аз размазах ZoTTo в мач 1 на 1. И мисля, че е честно победата ми да бъде наградена.

-Така е. Заслужаваш награда. – кима Клеопатра.

-Да, нали? И си мислех, че може би ще е честно да получа мач за титлата на FUW да речем на BeachBattle.

-Добра идея, но как мога да ти помогна аз? – личи си, че Клеопатра е объркана.

-Тук някъде трябва да има една папка, като в нея ще бъдат написани мачовете за турнира. Намери ми я и ми я дай. – Клеопатра веднага вади папката от един шкаф и я подава на Xtreme. Мдаааа... перфектно. Тук пишем FUW Championship Match, а на едно от полетата за име пишем моето. Другото остава свободно за победителя от мача на онези двама тъп... пичаги тази вечер. Xtreme пише каквото му е нужно и вече си е уредил мач за титлата на PPV-то! Каква хитрост! След само 1 мач той ще получи шанс за титлата на първия ни турнир. Той става и се усмихва на Клеопатра:

-Благодаря ти за сътрудничеството, ти малка... айде, ще си мълча.

Тя също става и поглежда телефона си.

-Дон Кур ме вика на паркинга. Ще трябва да те помоля да напуснеш кабинета. Свърши си работата, нали?

-Оооо да!Xtreme се усмихва доволно и двамата излизат от кабинета.

* * *

КоЦкаР е до нашето момиче за интервюта Доби Т зад кулисите. Изглежда видимо вбесен.

-КоЦкаР, как ще коментираш случилото се в миналото шоу, когато дебютиращата Вероника те победи в мач 1 на 1?

-Да коментирам? Знаеш ли какво ще ти кажа като коментар. Не е честно! В миналото шоу с мен се изгавриха. Вероника, съдията, феновете... всички. Не е възможно тя да ме победи в мач 1 на 1 ако съм подготвен. Вероника ме хвана, когато бях отпуснал гарда и затова с голям късмет успя да ме бие. Но аз няма да оставя нещата така. Още следващата седмица ще се погрижа с Вероника също да се изгаврят, но по-жестоко отколкото се изгавриха с мен. Дотогава... галете ми Питона, нещастници!

КоЦкаР си тръгва, а Доби Т го гледа с нейния вечножизнерадостен поглед. Чува се звън от телефон.

-Ало? – гласа на оператора Пекаж. –Няма да ядете шоколади, бе! Оставете ме на мира. Много ви здраве и на вас и на проклетия ви бас. – в злобата си той изпуска камерата и имаме удоволствието да се насладим няколко секунди на черен екран.

* * *

Immortal за пореден път този месец зазвучава в залата и с усмивка на лице излиза Биров, който е хванал приятелката си за ръка и двамата се насочват към ринга. Публиката скандира мощно „Майка ти! Майка ти! Майка ти!”. Биров се засмива и взима микрофон:

-Не, не, не, нееее! Майка ми няма нищо общо. Жена ми беше тази, която ми помогна да сритам BK миналата седмица. Това ли ви тревожи? – още по-мощни освирквания. –Навика със свирките така и не можете да го забравите, нали? Както и да е. Излязох съвсем за кратко, за да се възползвам от вашето внимание и да благодаря на това прекрасно момиче за изключителната помощ, която ми оказа миналата седмица. Всички вие трябва да се поклоните пред жената на родения да бъде бог.... Нели!

Момичето се усмихва и двамата с Биров се целуват пред разярената публика. Трябва да отбележим, че Нели не носи тениската на HIM! Това вече заслужава благодарности. Залата вече е на път да се пръсне от освирквания и викания от типа на „Буууу! Муууу! Гуууу!”, а Биров изглежда е казал каквото е имал за казване и заедно с Нели тръгват обратно по рампата. Той обаче се спира и се обръща отново към публиката:

-Замалко да забравя. Тази вечер ще ви доставя удоволствието да ме освирквате, докато съдията слага на рамото ми титлата на FUW, която с помощта на моята малка сладка злоба... – той поглежда за секунда към Нели. -... ще стане моя! Това е. Мерси за вниманието. И естествено: be blessed by Birov, bitches!

Двойката се прибира зад кулисите, а един обезумял фен изскача на ринга с пистолет в ръка:

-Мразя го! Мразя го бе! Не мога да издържам да му гледам надутата мутра повече! Той не е бог! Моя бог ме чака там горе. Алелуя! – фенът насочва пистолета в слепоочието си и дърпа спусъка. Бам... отлетя му половината глава. Ама какво правя аз, бе, коментирам самоубийство. Пускайте реклами!

* * *

Дами и господа, отново сме със вас след рекламите. Рингът е почистен от кръвта, а ето я и музиката на NMP. Той излиза на ринга, а плътно зад него е партньорът му Bulletproof. Двамата взимат по-един микрофон.

-Ааааа, шибаняци, липсвахме ли ви? – започва NMP и получава освирквания от публиката. –Няма значение. Тук сме, за да засегнем една важна тема. От вече две седмици Асото и Валето ни се пречкат адски много. И това не ни харесва. Нали, мой брониран приятелю?

-Точно така. – отсича Bulletproof. Между другото тениската му е на път да се пръсне. Хвала на българските фитнеси!

-И заради това... – продължава NMP. -...ние искахме официално да имаме назначен мач срещу тях двамата. Вместо това тази вечер аз ще се бия с Асото 1 на 1. Добре е, доволен съм.

-Точно така. – отсича отново Bulletproof.

-Но за предстоящия след 2 седмици турнир "BeachBattle" аз и моя партньор искаме мач по двойки срещу Асото и Валето, за да се види кой е по-добрият отбор в компанията. Предизвикателството е отправено, чакаме отговор.

-Точно така. – отсича за трети път Bulletproof. Започва Shapeshifter и Асото слиза по рампата, следван от Валето. Първия се качва на ринга, а Bulletproof се маха оттам. Двамата противници остават сами.

NMP vs Asoto

Dropkick от място в самото начало на мача! NMP е повален, а Асото опитва туш. Бързо повдигане на NMP, a следващия ход на Асото е ритник в главата на рапъра, последван от Hurracarana. Пак опит за туш, но NMP отново се повдига. Той успява да нанесе няколко удара в корема на Асото, след което го удря с глава. Асото е зашеметен. NMP го улавя в гръб и го просва с германски суплекс. Още един и още един. След 3-та германски суплекса следва опит за туш. 1, 2... повдигане. Асото няма намерение да се предава. Рапъра го затиска в единия ъгъл и го качва на второто въже. NMP се засилва от другия ъгъл, но е посрещнат от единия кец на Асото. Асото се качва на третото въже и със задно салто се просва върху NMP. Пак опит за туш: 1, 2... рамото на NMP е във въздуха. Асото отскача от второто въже и се просва отново върху него с Lionsault. Пак опит за туш, но NMP oтново се повдига преди 3. Асото се ядосва. Той се качва на третото въже. Отново high-risk атака. Oпит за Shooting Star Press обаче NMP се подмества и Асото се забива в ринга! Рапъра го улавя в Dangerous Posse (Кръстосаните ръце на Крис Беноа). Асото е много далеч от въжетата, а и не може да се измъкне. NMP e на път да му строши врата и затова Асото се предава. Край на мача и чиста победа за NMP. Той излиза от ринга и двамата с Bulletproof вдигат победоносно ръце. Тази вечер беше добра за тях.

Валето е с микрофон в ръка.

-Искате мач на турнира? Така да бъде. Вие двамата срещу нас двамата. Но дотогава има още време. Затова... ти! – той посочва Bullet. Следващата седмица ще се биеш срещу мен в мач 1 на 1.Bulletproof кима в знак на съгласие, след което двамата с NMP се прибират, а Валето помага на партньора си да се изправи.

* * *

Клеопатра вече е на паркинга и намира ДонКур да седи на цимента с отчаяна физиономия.

-Какво е станало? – пита тя загрижено.

-Няма го. – отговаря той тихо.

-Кое?

-ЗИЛ-а. ЗИЛ-а на компанията го няма. Край. Съсипан съм. Така... сега с какво ще возим кечистите за house шоута с други компании? Няма как. Няма пари за нов. – той се изправя и апатията му преминава в ярост. –Ще намеря този, който го е взел! Оооо да, ще го намеря и ще го накарам да си плати, че оставя компанията без транспорт. Гушни ме, защото ще избухна в пламъци!

Клеопатра го прегръща изключително нежно и ДонКур видимо се успокоява.

-Аз пък помогнах на Xtreme. Сега той има мач за титлата на FUW на BeachBattle. – казва Клеопатра.

-Моля?!? – избухва ДонКур. –Той е имал само 1 мач! Никога нямаше да му дам мач за титлата на този тъпанар, камо ли пък на турнир!

-Опа... значи съм сбъркала.

-Всъщност да. Ъм... така... забрави. Няма значение. Не ме интересува. Хитрото копеленце си е осигурило мача, да си го ползва със здраве. Гушни ме пак!

Клеопатра отново го прегръща, а ДонКур изглежда е доволен:

-Така... да вървим в офиса ми да... работим.

* * *

Новият ми колега НикитУ ЛазарУв е зад кулисите с микрофон в ръка.

-Както ви обещах ще интервюирам един мой гуру в света на качествената трева... – Зото се появява до него. –А, Зото, не става въпрос за теб. Би ли се махнал?

-Що, уе? Искам да слушам. Чух нещо за трева да говориш. Остави ме поне да гледам.

Докато двамата говорят зад Зото се появява дооооста високо момче с ослепителни очи и отнесено изражение. Той държи джойнт в ръката си. Как може да излъчваме подобни работи, дявол да го вземе?

-К’во искаш бе, баче? – пита с бавен глас новодошлия. Зото се обръща и му се налага да погледне нагоре, за да срещне погледа на другия.

-Ти кой си, уе? – пита Зото изненадано.

-Това е Саша. Моят трево-гуру. – отговаря доволно НикитУ ЛазарУв.

-Ауе, който иска да е. Аз си имам други проблеми. – Зото се обръща към ЛазарУв и започва да му се оплаква. –Миналата седмица Xtreme ме разби. И сега искам да победя някой в нещо, дори да не е мач, за да си вдигна самочувствието.

-Баче, знаеш ли к’ъв ти е проблема? – все така бавно пита Саша. Зото го поглежда в очакване на отговор. –Ти не мо’еш да пиеш.

-Аз да не мога да пия? Ти луд ли си уе? – отвръща Зото. –Знаеш ли к’во... след има-няма седмица и нещо ще се проведе първия турнир на FUW. Kакво ще кажеш тогава с теб да си спретнем един Drinking Contest? Ще пием, ще пием, и който припадне пръв или повърне губи.

-Хехе, навит. – ухилва се Саша, дърпа от масура и излиза от кадър.

-Току що направи голяяяма грешка. – казва НикитУ ЛазарУв и също излиза от кадър. Зото остава сам и замислен върху случилото се, живота, шоколадите и всичко останало.

* * *

Let’s fiiiiiiiiiiiight!”. Биров се насочва към ринга за втори път тази вечер, като отново е придружаван от Нели. Ръцете му нервно треперят, но въпреки това той върви все така наперено.

-Следващият мач ще се води до туш или предаване и е за FUW Championship. Представяме ви първо претендента – негово надменно височество, роденият да бъде бог Бирооооооов!

Биров самодоволно вдига ръце, а от публиката се чуават изстрели. По дяволите... още двама негови анти-фена са се самоубили. A eто го и BK, който с бърза крачка и ядосано изражение идва към ринга.

-И неговият противник: шампионът на FUW BK!!! аплодисменти от публиката, но BK не им обръща внимание. Той се е концентрирал върху Биров и Нели. Дали очаква и тази седмица да го прецакат? Опа, гонга би. Да започваме мача!

FUW Championship: Birov vs BK (c)

BK се засилва и веднага забива Биров в ъгъла, където започва да го налага със силни удари в лицето. Съдията се опитва да го успокои, но BK не спира. Биров едва успява да се защити. BK го засилва към срещуположния ъгъл, след което го рита в лицето, както миналата седмица! Вертикален суплекс и опит за туш от страна на BK. Повдигане още на 1. Той изправя Биров, но Биров се измъква от ръцете му и нанася няколко ритника в колената на BK. Той пада на ринга, след което получава ритник в главата. Биров бързо се качва на въжетата. Опит за frog splash, но BK се подмества и Биров се удря в ринга. И двамата протвници лежат изтощени и съдията започва отброяване до 10. Ако стигне до 10 мачът завършва без победител. На 6 BK се изправя, а на 8 същото прави и Биров. Двамата отново са лице в лице. Размяна на удари, Биров се отблъсква от въжетата и коляното му се забива в лицето на BK. Опит за туш, но шампионът бързо се повдига. Биров го изправя и го поваля отново с модифициран neckbreaker. Пак опит за туш, но BK отново се повдига. Биров се ядосва и поглежда към Нели.

-Донеси ми титлата! – провиква се той, а тя веднага тръгва за златото. Взима го от коментаторската маса и го хвърля на Биров. Съдията обяснява нещо на Биров, изглежда го заплашва, че ще го дисквалифицира. Двамата започват да се карат, а през това време BK се изправя. Чакай малко, Нели се качва на ринга и го рита под пояса! Toчно както в миналото шоу! Съдията е разсеян от Биров и не забелязва. Нели излиза от ринга с невинно изражение на лицето, а Биров хвърля титлата и повдига превиващия се BK. Crucifix Bomb! Опит за туш... 1, 2... съдията е издърпан извън ринга от новопоявилия се Xtreme! Той започва да обяснява нещо на рефера. Няма кой да брои. Биров се ядосва и се засилва чрез въжетата, след което скача над най-горното и поваля с тяло Xtreme извън ринга. Съдията проверява как е той, а Биров се връща на ринга. BK е с титлата в ръце и нацелва претендента право в лицето! Следва PunX_n0t_DeaD и Биров е аут! Съдията се връща на ринга. 1, 2, 3! BK запазва! Той успя да защити титлата си въпреки намесата на Нели и с малко помощ от Xtreme.

След края на мача BK е на въжетата със титлата в ръце и позира пред публиката. Биров е извън ринга до Нели и се държи за главата, гледайки злобно към Xtreme, който стои на рампата и се усмихва доволно. Може да се каже, че той си избра противник и сега на BeachBattle 2008 ще видим Xtreme срещу BK за FUW Championship-a. Благодаря ви, че отново бяхте с нас, а сега приятна вечер и до следващия път!

5 коментара:

  1. от цялата ми работа в шоуто разбрах че искаш да ми кажеш че съм нещастник... както и да е, беше мн яко очаквам Жо да кърти бара :P тфа че си добавил видео-та на номерата също е добре ама някои са мн малки :/(размер, не времетраене) логото също е яко, а в тия разговори по телефона с оператора аз имам ли нещо общо (wasntme), тфа със самоубийствата твоя болен мозък ли го измисли :D, сега докато съм контузен вместо да се ебаваш с мен по-добре кажи че тренирам за турнира... ако ще ме включваш в него де... за сега тфа е, ако се сетя още нещо ще пиша

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен14 юли 2008 г., 0:00

    Отново чудесно! (bow) Нямам търпение да разбера какво имаше предвид Коцето с тея заплахи или по скоро кой ще го върне на Рони (think) Иии мача м/у анто и краси това определено ще е лудница! Ааа Жо 100% ще кърти бара с тоя образ, усещам че ще имам още един любимец ;) (y) Като цяло много неща още мога да кажа, ама трябва да пиша до утре хаха да не пропусна да кажа нещо за теб ще бъде кратка, ясна и изчерпателна -> Ти си роден да бъдеш бог ;)(bow) ShefkaTa

    ОтговорИзтриване
  3. Haresa mi mn,osobeno u4astieto na Jo,radvam se 4e si zapazih titlata,o4akvam s netyrpenie kakvo si izmislil za ma4a ni s Anto na Beach Battle-a,radvam se 4e si vkliu4il vizualni opisaniq na hvatkite...ami tova e otnovo neveroqtno 6ou :)

    ОтговорИзтриване
  4. Spoko krasi kato imam ma4 s teb nqa da ima6 titla ;)

    Jo :*

    ОтговорИзтриване
  5. az iskam drinking battle i weedsmoking battle za titlata ba4etaa xD
    tuzi xD :*

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...