Препоръчани песни - Част 12

Мда, отново. Въобще не ме ебе дали ги теглите или не. Важното е да знам, че съм споделил тези малки съкровища със света. Айдееее:

1.Hollywood Undead - Circles
Тези момчета продължават да ме изненадват все по-приятно с много качествените песни, които правят. Това е.... е, не мога да го нарека балада, но е също толкова приятно за слушане. Допадна ми както с музиката, така и с добрия текст. Топ предложение за днес.

2.U2 - Hold me, thrill me, kiss me, kill me
Сънувах я, събудих се тананикайки си я, свалих я и от тогава не съм спирал да я слушам. Култ!!!

3.AFI - Death of seasons
Радва. Малко бърза за моя вкус, но с доста интересни решения от музикална гледна точка. Палци горе!

4.HIM - In joy and sorrow
Хех... класика. Не знам откъде се сетих за нея. Осъзнах, че имам само акустичната версия, но и оригинала не е никак лош. И така... велика балада, кой каквото иска да ми говори.

5.AFI - God Called In Sick Today

Доста приятна песен. Припева малко ме дразни, но куплетите къртят... А и тематиката ме кефи. Евала на всички anti-religion straight edge пичове!

1 коментар:

  1. Hollywood Undead - Circles е простооооо великаааа песен супер много ме накефи. Този стил е един от любимите ми, бавни и тихи... Просто не мога да се наслушам още на нея.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...