Инфо за блога

От мноооого отдавна не съм се отдавал на писане на простотии в блога за успокоение. Защо ли? Ами... нямам нужда. Просто в последно време съм спокоен и щастлив на макс (като изключим леките aggrеssion attacks :D ). А и ме мързи. Ама много. И все пак е време за кратка ретроспекция за случващото се в блога.

Рисунки няма поради простата причина, че ме мързи да гледам, какво да говорим за рисуването. Ще се оправя за в бъдеще. Сега подготвям и втори feud pack (който естествено ще привлече интереса само на wrestling феновете), а отделно съм се концентрирал върху завършването на A Dark Tale. Остават мнооооооого малко части (няма да кажа точно колко са). Ще видим как ще се получи номера с публикуването, но най-вероятно следващата ще я видите в началото на следващата седмица. Колкото до FUW - тази неделя ще има Stricken както обикновено, а следващата ви чакат цели два може би :P

Искам да пиша и за друго. Леко ме е обхванала безидейност и се чудех дали някой ще е така добър да ми даде идея за кратък разказ, подобен на Rainfall, Valtyr и другите подобни историики от блога ми. Просто ми трябва идея за случка и герои и аз ще ги разработя. Ако някой измисли нещо нека ми пише, защото просто ми липсва вдъхновение.

Това е. Това исках да споделя с вас в този толкова спокоен и изненадващо нормален пост :) Мир на земята! И поздрав с "Wonderful life" на Black :P

1 коментар:

  1. довечера като сдухам още малко може да ти дам идея за разказ(не че ми харесва да съм сдухан ама само тогава не мисля като 3 годишно)
    а иначе си чакам хрониките на мирчев от 1 камара време xD

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...