Настояще и бъдеще на A Dark Tale

Няма да крия, че разказът, който пиша вече 9 месеца е най-важното ми и според мен добро творение. Исках да е смесица между различни жанрове и мисля, че се получи. Сега обаче идва краят му. Точно така, през август 2008 А Dark Tale ще стигне дългоподготвяния си край. Следващите части ще бъдат малко по-обемни и се надявам по-приятни за четене. До края на месеца най-вероятно ще сте видяли и последната.

За да възвърна интереса обаче искам отново да призова тези, които обичат да четат, да се захванат с 49-те части на разказа. Знам, че звучи много, но всъщност е по-малко отколкото изглежда. Предполагам, че ще ви е приятно да го прочетете. За да ви улесня ще дам малко напътствия: отдясно в Welcome секцията ще сложа 3 линка към страниците от форума с частите на разказа и ще напиша в коя страница от коя до коя част се намират. Започвате от началото и стигате до последната засега 49-та. Докато вие стигнете дотук, аз най-вероятно ще съм го завършил. И така... А да, постовете се нареждат един върху друг. Следователно трябва да намерите къде е началото на дадена част и другите части да ги четете нагоре. Така е устроен Blogger - не съм виновен аз. Мога да ви пожелая приятно четене и наистина да се надявам да ме подкрепите и да прочетете първото ми сериозно произведение ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...