Тирирам... простотии :)

Вдъхновен съм. Но не просто вдъхновен, а вдъхновен като алкохолик от мириса на медицински спирт. Вдъхновен като даскалка пред заплата. Вдъхновен като... някой много вдъхновен човек. Причината? Много са. Да речем... животът. Да, животът е добре като причина. Всички неща случващи се в последно време, независимо дали са забавни или тъжни, гадни или яки и т.н. Пример: влизаме днес с Вероника (за незапознатите: най-добрата ми приятелка) в един магазин, за да си купуваме айрян, тъй като адски се зарибих по това, а след мен и тя. Та влизаме в магазина, магазинерката ни хвърля един бърз поглед и изцепва "Какво ще желаете, момичета?". Е, ок, косата ми е доста дългичка за момче, сладък съм, но тази жена беше прекалено мила :D Или може би беше тъпа...

Като казах тъпа се сетих пак за случка с пазаруване. Хвана ни простотията с Пекаж (то това е редовно) и влизаме в сладкарницата в даскало, при което той се обляга на барплота и казва на забързаната лелка "Лелче, дай един шаран". Реакцията? Онази палавница се стресна и започна трескаво да оглежда рафтовете за шарани. Damn, motherfucker, DAMN! Народът прост, животът тежък... аз съм си добре.

В събота пък се размазахме на двойното 18-то РД на Д.Т. и С.С. (СС, ахехахеа! Снеж, хайл "та'я по немски" :D). Лигави хора, пияни хора, пеещи хора, повръщащ... Радо... всичко си имахме. Тук е момента да кажа, че обичам класа си (или поне по-голяма част от него). Думите на баче Тони към Нели са просто незабравими: "Той е златен, сес? Лакира се и к'во? Кеф му е, ш'а се лакира!" :D С тези хора бих се напил, бих пял иииии (не, Радо, не бих повръщал) бих се размазал по всяко време и по всякакъв повод. Тези, които изпуснаха (визирам двамата, за които ме е най-много яд) да си стягат задниците и на следващото събиране на 12б да са наоколо (nod) Иначе в следващата Хроника на Мирчев (ако има такива) ще четете как се въргаля в леглото с Вероника, когато влиза Радо и им прави Vomiting Attack. Тежко е :)

Сега за пръв път ще си позволя да отбележа... че спирам да пиша (днес е 29.09) и ще продължа утре тъй като ме напуска музата за сметка на съня :D

Network Cable Unplugged (превод: Биров лигави възглавницата)

Продължаваме. В час по информатика съм и остават 15 минути, които трябва да оползотворя някакси. Най-добрият вариант е да пиша тук. Преди малко г-жата отбеляза колко много приличам на френския актьор Жерар Филип и кратка справка с Google показа, че може би е права. Поне според пилето, но на пилето не може да се вярва за всичко :D Г-жата също спомена колко артистична личност съм според нея и какво цялостно френско излъчване имам. Благодарих й и сега я уважавам още повече. Това е, народе: хвалете ме и ще сме в прекрасни отношения. Преди да съм забравил за Филип ето и снимка:


Скапания Интернет Иксплорър ми лази по нервите и не иска да я добави. Като се прибера ще я добавя и ще имате възможност да решите сами дали си приличаме. Друго, друго... а, да. Днес пях по телефона. Пях и в даскало. Пях на прибиране към вкъщи (дам, вече се прибрах). Пея и сега. Пеенето е забавно. Бляяяяяяяяяяяяя... Което ме подсеща: "Есенни цветя" > всички чалги накуп :) Не ми се занимава с простотии повече, така че спирам. До следващия път, мои скъпи бирохолици!

PS: Ууууутре има малка вероятност по ноктите ми да се мярка малко лак... Не казвайте на Нели :D

1 коментар:

  1. Лелче, дай един шаран

    ааааа не... смях се поне половин час (rofl)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...