FUW Stricken - 10.09.2008

До всичкото народ пред мониторите, моля за тишина, тъй като новоназначената ни шефка... ъм... Шефката, вече е на ринга и се готви изглежда да поръси малко мъдрост върху неготовата супа на нашите съзнания (НикитУ ЛазарУв: Ти ако знаеш какво каза току що, то аз съм влака за Белово...) Трай бе! Слушай Шефката!

-Добър вечер на всички. Вие сте с FUW Stricken, а аз съм новоназначения главен мениджър Шефката. – аплодисменти естествено. –Ще започна последното шоу преди PPV-то Enslaved с някои малки нареждания. Като за начало още преди да е дошло време за новото издание на шоуто на Зото “Dante’s Circle” да спомена, че вече съм назначила мач на турнира между него и Курдавее, където те да решат странния си спор. Мачът естествено, както всички останали, ще е в метална клетка. – аплодисменти от публиката. –Освен това мисля, че присъствието на отборната девизия в компанията трябва да се засили и затова реших на турнира да има един по-специален мач. Става въпрос за Gauntlet Tag Team Match. Записаните за него отбори ще теглят жребий. Жребият ще определи първите два отбора на ринга. След като един отбор победи, на ринга ще дойдат следващите определени от жребия и ще се бият пак до туш или предаване с победителите от предишния мач. И така нататък, и така нататък... последния отбор на ринга печели мача И става главен претендент за отборното злато. –аплодисменти от публиката. (НикитУ: Мисля, че хората разбраха, че й пляскат....) Трай бе! – Друго, което исках да съобщя е едно малко пояснение за част от служителите на компанията. След случилото се миналата седмица в отборния мач аз съм много разочарована от държанието на Биров, Нели, Вероника и Силвия. Искам да обявя, че ако Силвия се присъедини тази вечер или в някой бъдещ момент към Birov’s Bitches Coalition, то тя ще бъде уволнена на момента. И това...

Prelude 12/21! Коалицията идва! На рампата се появяват тримата й членове, като Силвия я няма. Те се качват на ринга и обграждат Шефката. Тя обаче не трепва. Биров я поглежда и вдига мирофона, който държи. Изглежда има нещо за казване:

-Забраняваш на Силвия да се присъедини към малката ни групичка, така ли?

-Точно така.

Биров стиска устни.

-Ок, ок... нямам намерение да споря с теб. Не ми е до това. Виж... Шефке... имам друг, по-важен проблем. Цяла седмица разни хора... млади, стари, умни и почти малоумни... ми обясняват как аз съм се страхувал от BK. Обясняват ми, че за последните няколко месеца BK е показал, че... е по-добър от мен. –аплодисменти от публиката за това изказване. (НикитУ: Абе ти няма ли да престанеш?)И... искам да накарам тези хора да млъкнат. Нямам намерение да чакам до неделя, особено след случилото се в предишното шоу. Искам BK тази вечер!

-Знаеш ли... – Шефката се замисля. -...това може да се случи. BK още не е тук, поради работа на компанията, но когато пристигне ще дойде на този ринг, аз също ще съм тук, ти също ще дойдеш. Тогава тримата ще обсъдим нещо важно, засягащо двама ви и предстоящия ви мач за титлата. А и ще можеш да покажеш, че не се страхуваш от него. Навит? – Биров само кима нервно. –Добре тогава, ще помоля теб и двете сладурани да се махнете от ринга, защото имам още нещо за казване. – всеки един от членовете на BBC се усмихва злобно и тримата слизат от ринга, след което се прибират зад кулисите. Шефката продължава: -След като се разбрахме и по този въпрос искам да обърна внимание на един последен проблем и той е свързан с това, че бях лично помолена от Бож да върна Дон Курлеоне на работа, но не като главен мениджър, тъй като позицията все пак е моя, а като активен кечист. Аз мисля да се съобразя с тази молба на една от главните ни звезди и от този момент...

Друга музика прекъсва Шефката. Според инфото, което получавам това е Ice Queen на Within Temptation. Чакай малко! На рампата се появява самият Дон Кур, следван от Клеопатра. Двамата се качват на ринга, а бившият ни шеф не изглежда доволен.

-Така... миналата седмица се появяваш, съобщаваш ми, че съм уволнен и караш охраната да ме изхвърли. Тази седмица пък идваш тук и ми казваш, че съм назначен като кечист, САМО защото Бож го е поискал. – Шефката кима. –Е, няма да стане така както Бож иска! – Дон Кур буквално го изкрещя в лицето на Шефката. –Ако мислиш, че така се назначават кечисти значи не ставаш за този пост. Аз трябва да докажа, че заслужавам място в ростъра и ще го направя. Така че ако мислиш да ми даваш работа като кечист, а аз мисля, че го заслужавам, то няма да го правиш защото Бож иска, а защото съм спечелил това свое право. Ясно?

-Ясно. – кима Шефката. –Така да бъде. Ако спечелиш следващия мач получаваш договор с компанията. Ако ли не... си заминаваш и всичките ти надежди за отмъщение срещу Бож отиват по дяволите. Извикайте Саша!

Дон Кур изглежда недоволен от избора на противник, но няма какво да каже. Шефката си тръгва, а на рампата се появява Саша. По-интересното е, че заедно с него над главата му се носи малък облак дим... Както и да е. Време е за мач! (НикитУ: Няма ли тук да кажеш, че има аплодисменти от публиката?) Млъкни бе!

Don Kurleone vs Sasha

За моя изненада Дон Кур атакува пръв с ритници в тялото на Саша! Бившият ни шеф се засилва от въжетата и прави huracarana на гиганта. Следва ритник в лицето и опит за туш, но Саша се повдига! Каква бързина от Дон Кур! Той продължава с ритниците и опитва да направи Scissors Kick на Саша, докато той се изправя, но гиганта се измъква и просва Дон Кур с брутален Clothesline. Вдига го на крака, засилва го на въжетата и следва Spinebuster! 1, 2… Повдигане при опита за туш. Дон Кур се бори за работата си все пак. Саша го вдига отново на крака и го затиска в ъгъла, където след няколко удара в лицето, го качва на третото въже. Саша ще опита да му направи Powerslam от върха! Не, Дон Кур удря няколко лакътя в лицето на Саша. Следва Dropkick! Опит за туш, но Саша се повдига. Двамата отново са на крака. Саша опитва нов Clothesline, но Дон Кур прикляка и успява със скок да изрита задната част на главата на Саша. Той се олюлява за секунда... едва ли е очаквал такава офанзива от бившия GM. Дон Кур отново се отблъска от въжетата и отново атакува, но получава European uppercut! Бърз ритник в корема, Smoking DDT и опит за туш. 1, 2, 3! Саша печели мача!

Дон Курлеоне слиза от ринга с малко помощ от Клеопатра и с ядосано изражение се прибира зад кулисите. Саша остава на ринга и вдига победоносно ръце, след което вади нов масур от панталона си и го пали. Той поисква микрофон и го получава:

-Ангелов... искаш мач срещу мен? Баче, имаш го. – Саша хвърля микрофона. Кратко и ясно, типично в негов стил. Изглежда с отбора им е свършено и сега ще ги видим един срещу друг в мач в клетка на Enslaved. Но какво става... Ангелов е на ринга. Той е с малкия си чук в ръце и е в гръб на Саша. Големият кечист се обръща, за да слезе от ринга... и получава удар с чука в главата! Саша е повален, а Ангелов му хвърля един зъл поглед и слиза от ринга. Той избра просто перфектен момент за изненада, но в неделя изненади няма да има.

* * *

Зад кулисите сме, а Силвия се приготвя за интервю. Приближават Асото и Валето и преди Силвия да каже каквото и да било Доби Т изскача от някъде и взима микрофона.

-Тази вечер за малко ще се върна на стария си пост, така че си свободна.

-Моля?!? – Силвия не изглежда особено очарована, но Асото и Валето й помахват за чао и тя решава да си тръгне. Не и преди да им покаже по един средняк де... Доби Т продължава:

-Тази вечер ще вземем кратко интервю от бившите шампиони по двойки AVP. Момчета, ще ни кажете ли какво очаквате от мача си тази неделя? – тя посочва микрофона към Асото, но той е вкарал в действие някакъв палав поглед и изглежда не му е до говорене. –Добре, то е ясно, че ти няма да отговориш. Вале, ще кажеш ли ти нещо?

-Ами да, Доби. Това, което очакваме тази неделя е победа за нас, да приключим една няколкомесечна вражда и да си върнем титлите. Това е основното за нас.

Той изведнъж млъква, а от другата страна на Доби се появяват настоящите отборни шампиони No More Bullets.

-Алееее, колко много палавници... NMP оглежда всички присъстващи и се ухилва. –Не мислите, че наистина ще ни биете, нали? Не, не, не ми отговаряйте. Ако ми отговорите ще почнем скандала. Аз и този момък тук... Bullet намига палаво отстрани. -...искахме само да ви информираме, че сме готови за мача и с удоволствие ще ви бием пак. Ай!

Шампионите отиват нанякъде, а Асото и Валето остават безмълвни при Доби вперили поглед към тях.

* * *

Ринга вече е превърнат в едно своеобразно студио. Няколко маси са отрупани с шоколади, а върху самия ринг е поставен голям плат с лицето на Dante от Devil May Cry. Зото стои на един диван с микрофон с ръка.

-Народе, вие сте с Dantes Circle”, a гостът ми тази вечер е човек, който честно казано не разбирам. В последния месец ние с него се дърпахме за някакви хипер малоумни неща. Бих го един на един на When the sky falls и вместо той да се откаже и да остави нещата така, ме нападна още на следващата седмица зад кулисите. Е, не стааа така. Курдав, ела тук, за да не идвам аз и да те домъкна.

Nine Thou не закъснява и с доволна и надъхана стъпка Курдавее идва на ринга. Той взима микрофонът, който му е оставен, но не сяда на дивана, а решава да стои прав.

-Няма да седнеш? – пита Зото. –Както и да е. Абе... много ми е интересно защо не остави всичко ами продължаваш да ми тровиш живота и се наложи да се стигне до втори мач между нас?

-За да ти го върна. Не искам да те оставям като победител. Искам аз да съм победителя и в неделя, вътре в металната клетка ще направя точно това. Аз ще бъде победителя!

-Стойностно изказване правиш, но все пак лишено от смисъл. Знаеш ли... така и така рано или късно ще се сбием, защо да губим времето на хората?

Курдавее кима и скача върху Зото! Двамата започват да си разменят удари, унищожавайки декора. Все пак най-накрая Зото взима превес и успява да изхвърли противника си от ринга. Курдавее опитва да се върне обратно, но в последния момент се отказва и отстъпва с застрашително изражение. И между тези двамата ни чака интересен мач...


* * *

Дон Курлеоне върви зад кулисите с все така умърлушено изражение, когато пред него застава КоЦкаР.

-К’во става? – пита той.

-Ами... загубих си мача и отивам да си приготвя багажа.

-Абе... поговорих с Шефката. Тя се нави да ти даде още един пробен мач и се замислих какво ще кажеш да се пробваме в Gauntlet мача в неделя. Като партньори.

-Нали си беше взел почивка? – пита Дон Кур.

-Тя ще почака една-две седмици. Ти ми направи няколко услуги преди, време е да върна жеста.

-Така да бъде. – двамата си стискат ръцете. Затрогващ момент...

* * *

Време е за малко превю на Gauntlet мача. Бях информиран, че Terzov & Nakren и W-D-E ще са част от мача, и изглежда сега ще видим мач между две половини от тези отбори. Първи на ринга идва Терзов и естествено получава солидна реакция от публиката. След него се появява и Борко, посрещнат не така добре и лееееко олюляващ се. Гонгът бие!

Terzov vs Borko

Терзов атакува пръв, успявайки с един ритник в лицето да повали Борко. Той се изправя, но се олюлява (все още не съм сигурен дали от удара или от алкохол), но получава втори ритник в лицето. Терзов опитва ранен туш, но противника му се изправя. Борко е вдигнат на крака и поставен в ъгъла, а след няколко лакътя в лицето Терзов се засилва от отсрещния ъгъл към него. Борко най-накрая успява да контрира с удар в корема на връхлитащия Терзов! Малкия пакет и опит за туш, но Терзов бързо се повдига. Двамата отново са на крака и отново са лице в лице. Борко атакува този път, но Терзов го посреща с clothesline, последван от Legdrop и опит за туш. Борко се повдига и този път. Терзов не губи време, ами го изправя и го рита в корема. Той си го приготвя за Last Set! Борко обаче минава между краката му и го рита в гърба. Отблъсква се от въжетата и ... Булдог! Опит за туш, но и Терзов се повдига. Борко моментално го изправя на крака. Сега той си го наглася за нещо като Last Set, но Терзов го прехвърля над гърба си! Борко се изправя, но когато се обръща към Терзов получава още един ритник в лицето, който го забива в ъгъла. Терзов го дърпа напред, рита го в корема... The Last Set! Това вече ще е края... едно, две, три! Терзов побеждава в този мач-превю на Guantlet-a.

Никсън идва на ринга да провери как е партньорът му, а Терзов си тръгва, като Накрен го посреща на рампата с доволно изражение.

* * *

Reaper влиза в офиса на Шефката.

-Я виж ти кой е тук. Значи все пак си решил да останеш? – пита тя.

-Да, имам една идея.

-Кажи.

-Има ли свободни места в Gauntlet мача за неделя?

-Естествено. Броят на отборите не е ограничен.

-Пиши и мен тогава. – казва Reaper.

-Ок, но ти нали нямаш партньор?

-Засега. – той се усмихва леко.

-Ок, считам, че ще си част от мача. А сега ако ме извиниш... – тя става. -... но трябва да се подготвя за разговор с един избухлив шампион и един претендент-психопат.

-Разбирам. – казва Reaper, a Шефката излиза. Наистина я чака тежка среща.

* * *

Отново сме в залата... Къде тръгна бе? Дами и господа, НикитУ ЛазарУв напусна коментаторската ни маса, взе един микрофон и се качи на ринга. Изглежда има да каже нещо.

-Вече поостаряхме... – започва той. –И някои неща трябва да останат в миналото. И сега... аз ще се погрижа това да стане така. – той сваля костюма си! Отдолу е в екип за бой! Какво по дяво... –Преди няколко дни отправих едно предизвикателство за мач и сега... сега този мач ще се състои. Моля посрещнете и моята противничка, бившата ми учителка по химия: г-жа ЙОНчева!

Този нормален ли е? Ще се бие с учителка. WTF! Опа, без съкращения: WHAT THE FUCK?!? Госпожата се качва на ринга и с лека усмивка показва, че е готова за мач. Боже мили, ще съжалявам, че коментирам това...

NikitU LazarUv vs Mrs. IONcheva

ЛазарУв атакува пръв (естествено) с мощни ритници в тялото на госпожата. Той крещи нещо за един от най-скапаните предмети в историята. Сигурно има предвид химията. Г-жата вече е на земята и отнася коляно в лицето. Тя се опитва да отвърне на удара и го улавя за врата, но с мощен нинджа удар в гръкляна й той отново взима контрол. Още ритници в тялото на г-жа ЙОНчева. Тя пада в ъгъла и получава няколко ритника в лицето. ЛазарУв е готов да приключи мача веднъж и завинаги. Той завлича тялото й в средата на ринга и... й сяда на лицето! Отново питам: Той нормален ли е?!? Раменете на г-жата се приковани, а НикитУ вдига единия й крак. 1, 2, 3! Това е краят!

ЛазарУв спечели и след като съдията вдига ръката му започва да обикаля около ринга радостно. Той победи, това е факт. Лекари изнасят бедната учителка, а ЛазарУв идва при мен и сяда на мястото си. (НикитУ: Е сега вече съм готов за 12-ти клас!) Ужас!

* * *

Една камера следва Xtreme някъде зад кулисите. С брутален ритник той отваря вратата на една съблекалня и влиза вътре. На вратата пише „Вероника”... Тя е вътре и току що излиза от банята. Преди да успее да каже каквото и да било Xtreme я блъска в стената:

-Ти и твоите приятелки ще ми правите номера, а? Ще ме прецаквате? Майка ви малоумна!

-Чакай малко... – казва тя. –Те не са ми приятелки. Дори не знаех, че Силвия ще направи така. Доколкото разбрах е било идея на Нели, тъй като тя е тази, която я е предложила за репортер. Ако питаш мен ще стоя далеч и от двете. Ама пильо...

-Майната му на пильо!Xtreme избухва! –Писна ми да ми тровите живота. Тази неделя ще приключа веднъж завинаги с вас, размазвайки красивото ти лице в клетката.

-Ами какво ще стане ако те победя?

-Ако това чудо стане ще ритам малоумната ти глава СЛЕД мача, докато Шефката не ми даде реванш. Така че по-добре за теб ще е да загубиш.

Той я оставя и излиза от съблекалнята, а от тряскането на вратата кърпата на Вероника пада. Имаме припаднал оператооооооор! Пратете медицински екип отзад.

* * *

Шефката вече е на ринга на Stricken. Ринга е заобиколен от охранители, а на една маса в центъра на ринга има някакъв договор предполагам.

-Дами и господа, няма смисъл да бавим това, което ще се случи. Моля посрещнете шампионът на FUW BK!

Публиката естествено експлодира при споменаването на шампиона. Burn Burn започва и BK пристига на ринга със сериозно изражение. Шефката му кима за поздрав, след което продължава: -И главният претендент за титлата Биров!Immortal е наред. След бавното интро песента набира скорост, а на рампата се появява претендента за златото. Той е по-сериозен дори от шампиона и когато се качва на ринга двамата застават лице в лице. –Моля ви, не избухвайте! Тук сме, за да вършим работа. – Шефката взима договора от масата и го представя на двамата. –Този договор тук гарантира, че на Enslaved веднъж и завинаги ще се приключи със спора между двама ви. Биров, откакто си в компанията единственото, за което мислиш е титлата. По този начин създаде множество проблеми и продължаваш да ги създаваш. BK oт друга страна вижда в теб най-големия си враг и в последно време не може да се контролира. Затова реших следното. Ако Биров загуби мача си тази неделя то той няма да получи повече шансове за титлата, докато тя е в ръцете на BK. Aко пък BK загуби то неговата клауза за мач-реванш отпада, за да бъдат предотвратени следващи срещи между двама ви. Следователно – загубилият няма да има шанс да стане шампион, докато победителя не загуби титлата от трети човек. Ако някой от вас се опита да наруши написаното в договора ще бъде санкциониран. Ясно ли е?

Двамата кимат. Шефката дава договора и химикалка първо на BK и той го подписва. Следващ е Биров, който също слага подписа си върху договора, след което протяга ръка. Изглежда иска микрофон. Шефката му дава и той бавно започва:

-От началото на тази компания до сега ти и аз по един или друг начин се изправяме един срещу друг. Тази неделя в клетката е кулминацията на проблемите ни. Тази неделя аз ще вляза в клетката като претендент и ще изляза като шампион. И не си мисли и за секунда, че ме е страх от теб. Ти трябва да си уплашеният...

BK се усмихва и взима друг микрофон, за да отговори:

-Уплашен съм. Но не от теб, а от нещата, които ще си причиним в клетката. Синините, кръвта... Аз също ще започна този мач с идеята да спечеля. И не си мисли, че това няма да стане. Оооо, ще стане. Както спечелих всеки друг мач с теб, така и сега ще надделея и ще запазя това, което е мое: The FUW Championship!

Биров се усмихва нервно за секунда, след което удря BK право в лицето! Двамата отново се сбиха в центъра на ринга. Шефката се маха от там, а охраната се опитва да ги разтърве. Биров забива Копие на първия човек от охраната, които вижда. BK бързо се изправя и извхърля още двама охранители от ринга. За по-малко от минута двамата противници прочистват ринга... И ОТНОВО СА САМИ! Двамата връхлитат един върху друг и боят продължава. Те си разменят удари в центъра на ринга, като с бъркане в очите Биров взима предимство. Той се засилва чрез въжетата, но е посрещнат с ритник в корема. BK прави PunX_n0t_DeaD. Биров е проснат! Това беше шоуто за него. Ядосаният BK вдига титлата си високо, след което напуска ринга, а Нели и Вероника отиват там, за да помогнат на претендента. Дами и господа, момчета и момичета, кучки и свине, чака ни невероятно PPV, в което всеки мач ще е в метална клетка. Не го изпускайте. Тази неделя, 20:00 – FUW Enslaved!

4 коментара:

  1. в неделя ще е жестоко (poolparty) абе като цяло всичко свързано с кръв е яко :D btw оитах се да направя някфо лого ама стана мн грозно... ще пробвам пак ;P

    айде bb, отивам да тренирам за турнира

    ОтговорИзтриване
  2. Pfff 6te e dosta napregnato do posledno na Enslaved,nqmam tyrpenie da se izbiem,Shefkata ne se 6eguva,6te e interesno
    kakvo o6te 6te izmisli po-natatyk

    ОтговорИзтриване
  3. dgd Поздравявам те за идеята, чакаме дебюта ми, че ти требе мега-звезда! :D

    ОтговорИзтриване
  4. хаха няма такова шоу не не... Много добро, хах аз нещо бая се права на важна хах не че има лошо малко да ви вкарам вред хах чакам с нетърпение довечера :)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...