КосЪ - Part 2

Хммм, палавата анкетка, която пуснах събра цели 26 гласували и общо 35 гласа по отделните точки. Ето ги и резултатите:

Къса коса, почти гола глава - 2
Къса коса, нормална - 2
Средно дълго коса без глупости - 4

Средно дълга коса с глупости - 1

Косата ми в момента, сресана назад без допълнителни материали - 1

Косата ми в момента, назад с гел - 2

Косата ми в момента, естествено начупена - 4

Косата ми в момента, изправена с преса - 7

Коса до кръста - 0

Коса до гъза - 12


Чувството ви за хумор поне присъства, но все пак затова и беше последния отговор. Иначе... какво да кажа. Пресата води с 7, а това съвпада и с личното ми мнение. Обаче не си мислете, че щях да се водя от тази класация. Нищо лично, обаче моето мнение за МОЯТА коса >>> вашето мнение за МОЯТА коса. Тази анкетка беше просто информативна... Както и да е. Само да спомена, че топлото време по обяд сериозно ме кара да се замисля за подстригване. А и понякога не мога да се понасям като се видя с дълга коса. За моя радост (не ваша май...) обаче през повечето време се харесвам и то адски много. Тааааа... това беше. Мерси за гласуването :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...