Последни думи за 2008 - защото всяка година има своя край и след всяко истинско напиване има повръщане

[00:15:17] AnToaN4OoU каза: 4akam nqkoi da mi go nadene v ustata: :O:O:O

Aз като ви обяснявам, че е малко педалче вие не ми вярвате ;) Сладури... както и да е. Скъпи читатели (и читателки, защото в последно време се оказва, че читателките са повече), вие сте с последния пост за 2008-а година! Пада се 276 под ред. Няма да крия - пиша този пост в 00:30 на 29.12, а пък вие ще го видите когато реша. Е, преди 1-ви януари ще е, но както и да е. Някои от вас може и да не го видят, защото ще са пияни като прасета, но... отнесох се :)

Обратно на въпроса. Вярвате или не блога преживя и тази година. И то каква година! Роди се FUW (и май вече умря...), приключих A Dark Tale, написах някои от най-големите простотии, които съм измислял през живота си. И вие четяхте. Някои редовно, други не, но не това е важното. Важното е, че поне по една заблудена душица посещаваше блога дори в най-сухите дни. Сега като се замисля... преди около година писах подобен пост, но го писах рано сутринта и беше пълен с простотии. Повече дори и от този. Чакайте да го намеря... Ето го:


Лифт ми ъп! Лифт ми ъп! Ъхъ, ще слушате Моби какво ви говори, че положението е пенетрирало женския си родител отвсякъде. И кучката от песента как увива... Йееее-йеее... Лифт ми ъп, лифт ми ъп... тааааа видяхте какви глупости съм писал преди година. Сега ще са по-малко като количество и като стойност в графа "глупости". Пред нас е 2009-а. На има няма I-don't-really-give-a-fuck дни away. Мъка е. Ще я дочакаме. Ще й се усмихнем. Ще я посрещнем. Естествено ще помахаме на 2008-а за сбогом, защото сме културни хора. Това дали тя ще ни помаха е друг въпрос. Годините си минават една след друга и въобще не ги интересува нашето състояние. Нашето настроение. Нашият живот. Шибани години. Мразя годините. Да живеят месеците. Шегувам се, живеем за секундите.

Не разбрах какво написах по-горе, така че шаннсът вие да сте разбрали също не е особено голям. Но какво ви пука? Все пак на Нова година ще можете да пиете, нали? А аз? Аз ще смучам Cappy цяла нощ! Cappy Портокал, aко държите на точноста. Само Cappy. Нито водка, нито вино, нито бира, нито ракия, нито шампанско, нито уиски. Дори газирано не мога да пия. А на всичкото отгоре без да ги пия пак ме боли черния дроб. Което ме подсеща:

Продавам зле функциониращ черен дроб на добра цена. Има лошия навик от време на време да се уголемява с по няколко милиметра, но едва се усеща и то само ако се свивате. За контакти: 1-800-МОНОНУКЛЕОЗА

Хубаво е да си имаш блог и да можеш да го ползваш за какви ли не глупости. Та както вече съвсем леко намекнах вие ще пиете на нова година, а аз не. Затова единственото, което искам от вас е да изпиете по една чаша отгоре за мен и за блога, да сме живи и здрави, функциониращи и т.н. Това ще е една малка доза признателност за това, че с хобито си ви убивах по няколко минути (понякога и час) седмично. Все пак доста от вас са се посмяли доволно заради нещата, които прекрасния ми мозък измисля, така чееее... да, знаем колко съм невероятен, не ми се говори пак на тази тема.

Като дойде 2009 помнете няколко неща:

1.Пиратки в дупки по тялото ви не се слагат. 2.Не се повръща върху чужда собственост освен ако не е наложащо. 3.Да проспиш нова година се наказва от закона с лишаване от свобода в килия с яко напомпан хомосексуалист (да, момичета, казах "хомосексуалист", така че е кофти и за вас :)) 4.Ако ви е скучно винаги можете да се застреляте. 5.ХимнЪТ е по-важен от всяка чалга/жица/рап/микс.

След като се разбрахме по този въпрос мисля, че е крайно време да приключвам с този последен за годината пост. Все пак... стана доста по-дълъг отколкото бях предвидил. Ами това е. Мерси, че влизахте в блога през годината, надявам се да продължите. И се научете да пишете коментари. Бъдете живи, здрави и усмихнати, ако ли не 4-та точка от правилата за Нова година е приложима във всякакви условия. Това беше от мен.

Искрено ваш ... да бе! Искрено мой... Не върви. Измислих! Искрено на Нели: А.Биров :)

PS: Градил Илия килия, градил Илия килия, градил Илия килия, ох аман аман, на пътя, на кръстопътя...
PS 2: Илия, защо го направииииииии? Илия ти имаше всичко? Всичко ти купувахме, Личооо! От нищо не те лишихмееее!
PS 3: Сори, ама простотия... знаете как е. Хване ли те и те тресе една камара време... като пубертет е, мамицата й.
PS 4: Приятно прекарване на Новата година :)

4 коментара:

  1. Mn se radvam, 4e pyrviqt komentar za posledniq post na 2008 e ot men, za6toto imam i az da kaja nqkolko ne6ta :
    1. Ne pose6tavam blog-a ot mnogo vreme, no pyk za krarykoto, koeto posvetih na nego, sam o4arovana :P
    2. Za pryv pyt namerih pole za izqva i sam mnogo blagodarna na Boga :D
    3. Mnogo mi haresvat ne6tata, namiram razvle4enie za svobodnoto mi vreme :P
    4. Nadqvam se i drugata godina da ni radva6, Bojeee !!!!
    P.S. sajalqvam, 4e se otnesoh...tfa mi e 4ara :D:D:D

    ОтговорИзтриване
  2. ei pedal4eeeeee ,she ti kaja az na teb :D:D:D:D :O:O:O:O:O :D:D:D :* , mn me radvat tiq duhovni i slovestni tvoi izblici , i drugata godina taka ;)
    Antoan :)

    ОтговорИзтриване
  3. АхАХАХАХ 5-те правила ме съсипаха тотално :D Какво ли може още да роди твоят мозък незнам :D , а пък като се замисля малко по така.... не ми се иска и да разбирам. Пффф голяма тафталогия, не ми обръщайте внимание на последък и аз незнам къде съм :D. Весело изкарване на празника и да продължаваш и през новата година да ни радваш с твойте публикаций, защото са доста интересни и занимателни :)

    ОтговорИзтриване
  4. 1.Това ти е чара, наистина :D Ами радвам се, че се престраши да пишеш тук. Блогът ще продължи съществуването си тъй като стана прекалено голямо хоби :D Toва е :P
    2.И аз те обичам :*
    3.Meрси, мерси (bow)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...