Dante's Circle 1st Edition: Красимир Генев

Taкааа... от доста време замислях интервю рубрика за блога, но не намирах желание и смелост да я започна. И тогава се сетих за човекът, на когото съм дал интервю-сегмент в друго място, а именно - FUW. Точно така, умни читатели (тъпите не сте се сетили :D), става дума за ZoTTo и неговата рубрика Dante's Circle. Toва ще е нейното първо реално издание, а гост ще е eдин от най-старите, редовно коментиращи и четящи читатели (това последното е тъпо :D ) - Краси Генев, aka BK aka PunX_not_DeaD. Ta каква ще е идеята на всеки Dante's Circle: интервюта с някои от най-редовните читатели (проведени от Тошо), които ще ви дават някаква представа за хората като вас, четящи този блог. Приемат се желания за участие :P Стига съм мрънкал. Оставям ви да се насладите на въпросите на Тошо и отгворите на Краси :)

А.Биров

Dante's Circle I

Host: Тошката aka ZoTTo

Guest: Краси aka PunX_n0t_DeaD

Като за начало разкажи малко за себе си? Име, откъде си, на колко, приятелка – имаш ли, нямаш ли, какви са хобитата ти и къде учиш?

Казвам се Красимир Иванов Генев, от Пазарджик и съм на 18 години. Уча в МГ „Константин Величков”. Имам си приятелка (най-умното и красиво момиче на света), а през свободното си време обичам да играя и да гледам футбол и почти всички останали спортове, да слушам музика и да спя (това е най-любимото ми хоби).

Интересно ми е с този музикален ник какво значение в живота ти има музиката? И само пънк ли слушаш или и други стилове? (и ми кажи Sex Pistols или The Exploited…)

Музиката винаги е играела огромна роля в моя живот. Баща ми е голям рок фен и е успял да ми предаде своята любов към добрата музика. Вярно е ,че не съм започнал точно с The Exploited или Sex Pistols, а с богове като Deep Purple, Rainbow, Led Zeppelin, AC/DC, Whitesnake, Pink Floyd, Guns ‘N’ Roses и т.н., но постепенно изградих свой тип вкус за музиката и започнах да слушам и по-различни неща, които ме отведоха до Пънка. Като цяло обаче слушам почти всякаква музика стига да е с добър текст и приличен ритъм. А относно въпроса – Sex Pistols <-> The Exploited – мнението ми е че и двете групи имаха своите моменти , но The Exploited останаха истински. Имам предвид ,че не се продадоха, не станаха толкова комерсиални, колкото бяха Pistols навремето и затова печелят по-голяма част от симпатиите ми.

Знам, че имаш татуиран феникс на гърба. Разкажи ми малко за това как ти дойде идеята, колко време отне, болеше ли. Сега съжаляваш ли? Такива неща...

Идеята за татуировка се зароди в мен преди доста време, но липсата на достатъчно пари ме спря. Но един хубав слънчев ден се събудих с мисълта, че е крайно време да направя нещо по въпроса. Говорих с родителите ми (които не бяха особено очаровани, но в крайна сметка се съгласиха, че аз ще си драскам гърба, не те), обадих се тук-там и си записах час. Тогава още дори не бях решил какво точно искам. Мислих много, прегледах доста неща в Интернет и в крайна сметка феникса ме грабна като идея, заради символния му образ (на птица на късмета, огъня, прераждането, свободата). Сега за мен тази татуировка символизира свободата ми, аз сам взимам решенията и никой не ми се бърка, дори родителите ми, които са страхотни и вярват, че аз знам какво върша и ще го направя най-добре.

Какво мислиш за мандарините и портокалите в България? И как се отразява това на глобалното затопляне и на членството ни в еврейския съюз?

Според мен тези плодове имат голямо значение за глобалното затопляне и членството ни в ЕС. Българите отглеждаме страхотни портокали и мандарини (макар че винаги като отида на пазара и навсякъде пише „Без семки” и като питаш „Сигурни ли сте?” всеки ти вика „Да уе пич!”, обаче като се прибереш е бъкано със семки!!!!!!!!!!!!!!!!!! Направо да се гръмнеш!)

Боядисвал ли си си косата? Aко не си – защо?

Да. Имах един период ,в който бях на руси кичури и един само с руса черта посредата на главата, но това беше отдавна.

Много важен въпрос: кой е по-красив – аз или Бирето?

Абе не е важно кой е по-красив от вас двамата ,защото аз съм най-красивия и втория и третия никой не ги помни, сес?!

СнегЪ навънка кефи ли те?

Да. Много обичам сняг, но повече си обичам слънцето и лятото! Да е жега, нека да е жега!!! (тук проронвам сълза…Бахти бахъра е вънка!!!)

С какво ще кандидатстваш и как мислиш да си вадиш хляба?

Ще кандидатствам с БЕЛ и Английски език и искам да стана журналист (спортен по възможност :P )

Как намери блога, допада ли ти, кои неща четеш и кои не, препоръки и оплаквания? Това Биров го иска като задължителен въпрос, според мен е тъпо...

Бирето ми каза за блога, мисля че той пише неща, които лично на мен адски много ми допадат и са достойни за някаква литературна награда (трябва да ме черпиш, Бире :D ). Имам само един съвет – никога не се отказвай ! (той знае ;) )

Какво мислиш за BK, образа ти в FUW?

Типичният герой, той е събирателен образ на най-добрите ми черти :)

Знаеш, че си един от секс-символите в FUW и имаш огромна аудитория (по-огромна и от на професор Вучков) и влизаш в розовите сънища на милионите ти фенки по целия свят (и в моите оранжъви сънища.... абе розовото не ме кефи), та искаш ли да се обърнеш към феновете и фенките си? Все пак знаеш, че аз съм ти най-голямата фенка :D

Мерси за подкрепата и дано героят ми не ви разочарова никога. Хубаво е да вярваш в нещо, дори и измислено!

Какво обичаш да хапваш? (мислех да е какво обичаш да хапваш за закуска, че нали всеки яде нещо сладко… ама и по принцип)

Всичко сладко (ахахахах), пица, спагети, Макдоналдс, коледна питка (сезонът е).

PS: Абе всичко вредно , но вкусно!

Любим цвят?

Зелен.

Би ли убил човек? А мандарина?

Не мога да отговоря със сигурност, обаче зодията ми е склонна и твърдо НЕ.

Кой ти е любимия кекс? (или шоколад etc.)

Детскa Милка.

Кое е по-зле: емо, циганин или чалгар… или емо-циганин (то ясно че ще е чалгар) ?

Смеската е най-зле ;)

Какво мислиш за анархията? (тфа е важно, ‘щото е от идеологията на пънка)

Анархията е навсякъде около нас, всеки миг някой нарушава правилата и там е истината в живота – хората не могат да живеят по точно определени правила, но умеят да намират контрол в анархията.

Бойко за президент?

Що не?!

Шми дадеш ли афтограф? :D

Разбира се!

Мерси, че се нави да отговориш на простотиите ми, мерси и от Бирето, че участваш в проекта. Пожелай ни нещо и да те няма :P

Останете винаги такива!

4 коментара:

  1. Az iskam da kaja samo BK rulz :D i 4e novata "rubrika" mn mi haresva (fakta 4e 4asyt e 01:48 govori) :D podkrepqm napylno ideqta :P bravo i...leka no6t :)

    ОтговорИзтриване
  2. Obi4am tozi blog , v tejki momenti kogato trigonometriqta me izmorqva i iskam da po4ina , toi e na sreshta :D:D:D:D:D Maitap... Haresva mi taq rubrika (y)
    Antoan

    ОтговорИзтриване
  3. Последния месец не ми остава време да следя всичко и като мога наваксвам! Блога е невероятен а рубриката ме кефи супер много, адски забавно!Браво на човека с въпросите!Би ли убил мандарина (rofl) А на баче краси браво за оригиналните отговори :) ShefkaTa

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси, мерси :D Вие тримката вече сте сред хората, които предстои да бъдат интервюирани :P

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...