Hoobastank - For(n)ever (2009)

Група: Hoobastank
Име на албума: For(n)ever
Жанр: alternative rock
Официална дата на излизане: 27 януари 2009
Брой песни: 11
Брой допаднали ми песни: 2

Не очаквайте някакво обективно ревю. Ще си пиша каквото ми е на душата (весел израз...). Като за начало: това албумът ти да се появи из интернет няколко дни преди официалното си пускане на пазара сигурно е доста кофти. Не завиждам на момчетата. Аз самия не бих дал пари за този албум, първо: защото не съм им особено голям фен, и второ: защото албумът не е кой знае какво. Най-приятната песен на Hoobastank, която съм слушал е Out of control и ги свързвам точно с нея. И сега излиза нов албум и няма песен в него, която дори да доближава скоростта и ритъма на гореспоменатата, а аз обичам бърза музика. Звученето е някак умерено... не казвам, че това е лошо или че преди не е било така, не съм много запознат с бандата. Но те могат да свирят по-динамични песни, а не го правят. Жалко.

Да не си помислите, че албума е боклук. Не е. Даже хората предпочитащо по-лека музика ще го харесат доста. Приятни и спокойни песнички, ставащи за слушане в скучните следобеди като фон на някакво друго занимание. Засега по-солидно впечатление ми направиха само The Letter (най-вече) и Gone Gone Gone, но с повечето слушания може и още да ми допаднат. Като цяло: добро албумче от страна на бандата, но и то няма да спомогне да влязат в категорията ми любими групи. Предполагам, че повечето им фенове ще го харесат.

Ето и линк за албума в Zamunda.net: НАТИСНИ МЕ! Благодарности на пича, който го е качил. Ако вие имате мнение или искате да оспорите нещо казано от мен коментирайте. Ще си спорим, няма проблем :)

3 коментара:

  1. Kato cqlo Hoobastank vinagi sa bili sred liubimite mi grupi,za6toto pravqt dostypna za slu6ane muzika i ne obi4at komersa.Moje bi edinstvenata im takava pesen e The Reason (koqto az li4no smqtam za nai-lo6ata pesen pravena nekoga ot tqh).Ina4e ne sym slu6al o6te celiqt album, a samo pilotnoto par4e My Turn, no sega 6te si go svalq i posle 6te pusna i komentar dali mi e haresva!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами на мен целият албум много ми допада. Някак е бавен и успокояващ. Добре, че беше написал на skype за тази тема, не че не пишеш де, но като видях Hoobastank веднага влезнах да видя за какво става на въпрос :P. А най-много се смях на премиерата :D:D пише на 29, а в България вече го има (rofl) :P

    ОтговорИзтриване
  3. dyrpam go slusham go i kazvam mnenie tuka ne moga da ostana bez komentar xD

    asoto

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...