Нови име и лого на блога

Не е нещо кой знае колко важно, но все пак искам да го отбележа. Името на блога от днес е официално сменено. Досегашното хипер дразнещо ме BETTER THAN YOU (което обаче бе доста вярно... хехе) остава в миналото. BIRETO: I hear voices in my head... е новото име на блога. Знам, че също не е кой знае колко добро заглавие за блог, но мен ме радва доста повече от предишното.

Също така искам да благодаря на пилето ми... кхъм, кхъм... исках да кажа на РоНи за новото лого. Старото също беше нейно произведение, но имайки предвид дължината на косата ми на него си личеше, че е доста остаряло. Това ме радва. Това ще стои.

Това беше. Благодаря за вниманието и... приятно прекарване в блога и занапред :)

6 коментара:

  1. Нешев, това ако не си ти си увеличавам трезвения период с още 1 седмица XD

    ОтговорИзтриване
  2. Харесва ми повече сега, @Анонимен - на мен ми пука например - хейтър!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен ми пука! Бире, честито и със здраве да си ги ползваш ! :P

    ОтговорИзтриване
  4. Eкстра е така името и логото също браво на Рони :P и на Бирето де :P

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...