Diablo III - малко информация 8 месеца след обявяването на играта

След като в средата на миналата година с огромна радост ви информирах за обявяването на Diablo III, сега е време за малък ъпдейт. От тогава не излезе кой знае каква информация, но все пак има какво да се каже като инфо за играта. Вместо да четете глупостите ми можете просто да отидете на официалния сайт, но пък за по-мързеливите ще нахвърлям впечатленията си от нещата, които видях из сайта и които очаквам за момента.

Тристрам се завръща! Като човек, поцъкал доволно време на първото Diablo, градът Tristram ми носи само приятни спомени. Радвам се, че отново ще можем да се поразходим из наново пострения град. Така депресиращата ме катедрала също се завръща като засега е единственото потвърдено подземие. Както изглежда ще се наложи да отскочим и до Лют Голейн (на кирилица изглежда доста забавно) и пустинните местности около него. От NPC-тата потвърден изглежда само Deckard Cain, но той си е неделима част от Diablo вселената. Фактът, че е на доста (ама повече доста от доста) годинки ми се стори интересен наскоро и се надявам да получим някакво пояснение около него в тази игра. Adria, вещицата от Tristram, която продаваше мана, също е спомената в Cain's Journal в сайта, което ме кара да си мисля, че може да видим и нея, тъй като никъде не видяхме трупът й в двойката.

Ситуацията при чудовищата е обичайната. Гнуснички такива, оригащи, както обичаше да ги нарича татко докато гледаше как играя Diablo II, и все така много. Undead-ите и Goatman-овете се завръщат, което си е нормално. От новите (д)зверове впечатление ми направи Unburied, който доста напомня на Abominable-ите от Warcraft III. Ще си ги коля с кеф! Като цяло се очертава да видим доста стари изроди, плюс някои нови и някои замаскирани "стари". Естествено го има и варианта да ги видим в различни разцветки с различни имена, но това е едно от нещата свързани с Diablo, които не харесвам.

А сега и героите. Обявени са само 3 от общо 5, като естествено се очаква да бъдат добавени още няколко в бъдещ expansion. Не знам доколко разумно е решението да бъде запазен само Barbarian-a от старите герои, но пък той се превърна в култ. Ето всъщност и списъка:

Barbarian - малко по-дърта версия на пича от Diablo II. Определено се радвам, че го включват тъй като Leap-овете ми бяха сред любимите умения, а и combo оръжията рулират. Това ми е фаворит за момента за герой, с който ще играя първо.

Wizard - заместничка на Сорсърката (ще прощавате :D ). Не, каквото и да си говорим доста хора играеха със старата магьосница и според някои тя си остава най-добрия вариант за играене на двойката. Може би това е накарало Blizzard да я заменят с тази млада, необработена версия. Точно така - Wizard отново си служи с магии, но по-безразсъдно. Според мен всички тези глупости са само, за да се поорежат някои умения и класът да стане по-слабичък.

Witch Doctor - Warcraft 3, anyone? Този персонаж е интересна смесица между некромансър и друид, като повече ми напомня за първия. Мисля, че в някой по-късен етап ще е интересно да се пробва как върви играта с него, но е възможно и да остане в сянката на останалите класове. Просто лично мен не ме грабва.

Очакванията ми засега са големи, но и малко смесени. Играта ще се играе, това е ясно. Проблемът е, че за момента ми изглежда прекалено шарена и светла, нещо необичайно за предишните две. Особено светлината. Каквото и да си говорим точно мрака спомагаше за атмосферата. Както и да е. Друго, което ме притеснява е, че Blizzard ще се забавят прекалено много. Не храня надежди, че ще видим Diablo III през 2009. Най-рано 2010, може и по-късно, но дано си дадат малко зор. Но пък поне ще имам време да сменя компа и да се насладя на третата част на любимата ми игра както трябва. Да, ако има нещо, което да ме накара отново да седна пред компютъра, за да играя компютърни игри, то носи името "Diablo III". Точка. Ако има нещо интересно пак ще пиша.

3 коментара:

  1. Дано да завърша преди да излезе, че иначе отиде ми следването...

    ОтговорИзтриване
  2. bire ako witch doctor go svyrjem s warcraft 3 tft ne e smeska ot nekro i druid :) a shte e neshto divo da se nadqvame kakto ida e 4akam igricata s netyrpenie :P

    By asoto

    ОтговорИзтриване
  3. Aко го сравним с WarCraft си прав, но аз имах предвид друго. От досегашните клипове той излежда ще е animal summoner (Друид style), а и ползва poison атаки, което май беше типично за некрото (не съм играл много с него, може и да бъркам...).

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...