19

Година по-късно... няма да пиша много, за да не ви губя времето. Все пак днес е втора Коледа (трябва малко мислене и малко фантазия, за да разберете какво значи това, но се надявам поне някой да се справи). Просто исках да благодаря на всички, които ми честитиха и ме накараха да се зарадвам заради факта, че остарявам. Не гледах с добро око на рождения си ден, но сега, когато дойде, всичко това се промени. Пак мерси на всички. И "обичам те" за бебо. И една картинка, за да е шарено:

Антон "вече 19-годишен" Биров

4 коментара:

  1. hahha Bire, vtora Koleda (bow) Evala :D posta beshe prekaleno kratyk, nadqwam se che dneska denq ti e minal nezabrawimo hubawo ;) I we4erta taka da prodylzhawa :) i utre i dr den, tuka nqkoi sha kazhe toi kato ciganite sha praznuwa tri dni, no ne e taka, prosto Koleda se praznuwa 3 dni :D :)) ShefkaTa

    ОтговорИзтриване
  2. Рожденните дни са винаги хубави!
    А и не се сдухвай ся,че остаряваш...първо не е вярно и второ...всяка възраст е красива!(sun)
    ЧРД,again.. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси. Хаха... всяка възраст е красива, но с всяка година аз ще съм все по-малко красив :D

    ОтговорИзтриване
  4. haha Bire ne moga da powqrwam, che tva ti go kaza, tva ne e v twoq stil (tmi)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...