The dream diary of a deranged man

Сънищата са онази прекрасна част от човешкото съзнание, която мозъка ни създава, за да ни забавлява със свои собствени филми докато спим. Обичам да сънувам. В сънищата ми се случват понякога толкова странни неща, че се питам дали съм нормален. Друг път пък сънувам точно това, което искам да се случи. И естествено съм разочарован на сутринта, но това е без значение. Таааа... идеята на това тук е да сглобя един свой сън. Отделни грагменти вплетени в едно. Ани писа вече история, в която ставаше дума за сънуване, Тошо е разказвал свой сън тук... Е, време е и аз да отворя тази вратичка към себе си и да подраскам малко. Съжалявам ако някой не харесва факта, че съм писал в сегашно време и по толкова странен начин, но така чувствам, че трябва да бъде написан този текст. И осъзнах, че говоря прекалено много. Нека сънят започне сега...

PS: Да, има нещо сбъркано в мен. С обич: Биров.

****************************

Отварям очи. Все още съм в кабинета, всички ученици все още ме гледат. Погледът ми обаче е центриран върху Него. Ще го наричам Тъпото копеле или накратко ТК. Та ТК стои на няколко метра от мен, в другия край на стаята, и се е облегнал на някакъв шкаф. Държи се за разкъсаната устна. Хаха, нищожеството си мислеше, че ще ме подплаши. Чувствам се доволен, че го разубедих. Той обаче прекали. Не трябваше да си позволява да ме рита... Навеждам се и махам отпечатъка от обувката му от дънките си. Готов съм да ги нацапам с кръвта му обаче. Тениската, с която съм, също може да бъде пожертвана. Време е.

Тръгвам към него, а класът ни гледа. Сигурно са доволни - ще станат неволни зяпачи на бой на хора, които не познават. Tой вече не изглежда толкова сигурен, но тръгва към мен. Глупак. Причернява ми и губя представа за това къде се намирам, кой съм и какво правя. Когато се съвземам стоя над Тъпото копеле и юмруците ми се забиват един след друг в челюстта му. Проснат е на пода, а аз стоя върху него и размазвам лицето му. Вече не прилича на себе си. Заради мен. Опитвам се да спра. Трябва да спра, за да не го убия, а и вече не чувствам ръцете си. По-скоро ги чувствам сякаш тежат тон. Отдръпвам се от него някак инфарктно, уплашен дори от самия себе си. Оглеждам класа. Всички гледат в мен. Някои уплашени, други впечатлени. Те не са важни. Поглеждам го. Няма какво повече да му причиня без да го убия. Изглежда съм му счупил два пръста. Животът е весел. В този момент чувам скимтенето. Обръщам се и виждам кучето му.

Не е нито много голямо, нито много малко. Вързал го е за един от чиновете. След като очите ни се срещат животното инстинктивно започва да лае. Аз също инстиктивно оголвам зъби и се усмихвам. Отдръпвам се назад. Изчаквам момента. Засилвам се с няколко крачки и ритам кучето. Ударът е достатъчно силен да го вдигна във въздуха. Каишката му обаче се опъва до краен предел и го спира в средата на полета му, най-вероятно чупейки крехкия му кучешки врат. То пада на пода, а аз вече съм тотално под контрола на яростта и адреналина. Затварям очи.

Отварям ги. Не знам какво се е случило после. Губи ми се. Виждам, че в ръцете си държа джоб с шунка и се намирам на някакъв площад. Няколко секунди са ми нужни, за да осъзная, че чувам плач. Обръщам се и виждам братовчедка ми да плаче. Родителите й я прибират в една кола и потеглят. През стъклото виждам ужасеното й лице. Цялата е почервеняла. Какво я е разплакало? Какво е видяла? Оглеждам се и отговорът се появява пред лицето ми. Скелет със съвсем малко месо по него. Доколкото мога да преценя е кучешки. Казвам с малко месо по него, защото останалите парчета са разкъсани и разхвърляни около него в радиус от един метър. Кръв почти няма. Просто розови, леко кървави парчета месо. Сякаш някой го е надробил на ситно. Гледам го няколко секунди, след което поглеждам джоба със шунка. През главата ми минава мисълта колко много си приличат разкъсания кучешки труп и джобът ми. Надигам джоба и отхапвам една хапка. Боже... вкусен е.

4 коментара:

  1. duude всичко беше ок докато не разказа за джоба xD мамка му суровото месо не би трябвало да е вкусно :D:D:D и така не разбрах за кфо братовчедка ти реагира така

    ОтговорИзтриване
  2. Добре,сънят е хубав..
    Ама какво ти беше направило бедното кученце... ;(;(;(
    Две неща ме разплакват-Ливърпул и нестраведливост и виоленция спрямо животните..;(

    ОтговорИзтриване
  3. Оок, с един от тези "фрагменти" съм запозната. Интересно ми е, но не се изненадвам. Всъщност изненадвам се, надценила съм те, Антоне, мислех, че ще има повече кръв,насилие и гадости...(sun).Но, има време, де, нали целия живот уж е пред нас :) За кучето...хм кофти е да, тормозенето на животни, ама не знам мисля че не ми прави впечатление, когато ти го разказваш... Иначе поздравления, кефи ме определено. Ама искам и на мен малко бой да ми хвърлиш (sun):D:D:D (hug) :)

    ОтговорИзтриване
  4. sick mindddddddddddd
    Antoan

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...