FUW Xclusive - 23.04.09


Български люде, вие сте с FUW Xclusive, аз все още съм Неназованият коментатор и ние вече си имаме нов шампион на FUW. Няма да ви кажа кой, ако не сте разбрали ви давам последен шанс да проверите последния еvent. Но да се върнем към днешното шоу. Имаме един предвиден мач: Клео е поискала мач срещу Силвия, след като преди известно време Силвия лекичко я посрита след мач, в който двете бяха партньорки. Репортерката ни прие и тази вечер ще ги видим една срещу друга. Но като за начало да се прехвърлим зад кулисите, където доколкото разбирам Биров се кара с Шефката.

***

-Пълни глупости! Аз заслужавам титлата! Аз трябва да съм шампион! Разбираш ли? Аз! - Биров крещи в лицето на Шефката, а тя надига една халба с бира и се опитва да не крещи. Е, не успява.

-Няма да получиш такъв мач, защото не виждам с какво си го заслужил! Вече съм решила, кой ще е първият претендент за титлата и ще го обявя на следващия event. Ако искаш мач за титлата ще се наредиш на опашка!

-Да, защото аз съм следващия претендент, нали? - BK се е облегнал на вратата и леко се усмихва. -Въпреки че бях прецакан от теб... - той поглежда Биров. -мисля, че Шефката осъзнава, че само аз съм достоен да получа първият шанс за титлата след Elimination Chamber-a. - Биров поглежда озлобено към BK, когато се обажда Шефката.

-Не си ти, Краси. Претендентът е друг. Нито ти, нито Биров ще получите мач за титлата.

-Но... това не е честно! - BK удря с юмрук по бюрото на Шефката. -След всичко, което преживях в последните месеци заслужавам мач за титлата! Опитаха се да ме убият, по дяволите!

-Хм, така ли? - Биров се усмихва гадно, доволен от факта, че и BK няма да получиш шанс за златото.

-Да, така! - BK се приближава опасно близко до него.

-Хей, хей, хей! - прекъсва ги Шефката. -Без насилие в офиса ми, защото ще ви скоча! Имам по-важни проблеми от това да се занимавам с вашите проблеми. Искате мач за титла? Ще си го получите. Вие двамата на следващия event ще се биете с новите отборни шампиони Reaper & Nojara. И като знам колко много се обичате с удоволствие ще гледам този мач. Сега вън от кабинета ми!

Биров и BK се споглеждат отново и след това излизат от кабинета. Малко след тях се появява Торо.

-Е?

-Искаха мач за титлата на FUW. Дадох им мач за отборното злато срещу Reaper & Nojara. Дано шампионите ги смелят, защото и двамата ми вдигат нервите.

-Reaper и Nojara са точни момчета. - казва Торо. -Не случайно ти ги препоръчах.

-А така. Идвай да пием!
- Шефката маха с ръка на The Instant Classic, но той продължава да стои на вратата. Бавно започва:

-Ок, но исках да попитам... можеш ли да уредиш някой мач и за мен? - в очите на Торо свети някаква странна искра. Не знам дали е от алкохола.

-Нямаш проблем. Поникс иска да пробва сингъл кариера. На следващия event сте 1 на 1.

-Поникс? Добре, нека да е той. - усмихва се леко Торо. -Ще почнем по-полека. Има време за всичко... сега да пием! - Торо влиза в кабинета, а ние се прехвърляме "backstage" дет' се вика.

***

НикитУ ЛазарУв е зад кулисите с микрофон в ръка, а до него се приближава Зото. Не изглежда особено щастлив, като дори с едната ръка рови из косата си.

-Добър ден, Зото, радвам се, че намери време да дойдеш при нас. - казва НикитУ. -Сподели какво е чувството да си участвал в първия Elimination Chamber?

-Чувството е страхотно, няма що. Бях вътре. И к'во? Набиха ме. Xtreme би и спечели титлата. Не казвам, че измами. Би ме честно. Но все пак ме би и с'я... с'я реванш.

-Реванш?!?

-Да. - усмихва се леко Зото. -Аз съм главния претендент за титлата. Аз съм човекът, който на следващия event ще се бие с Xtreme за златото. И който ще се постарае да му го вземе.

-Имаш големи шансове. С всеки опит се приближаваш все по-близо и по-близо до титлата.

-Да, по-близо. И к'во? Печеля ли я? Не. Докато не я видя в ръцете си няма да съм доволен. И дори шоколада не ми помага... От следващия event обаче всичко се променя. Аз ще бъда шампион.

Зото тръгва нанякъде, а НикитУ само го проследява с поглед, премигайки на парцали.

***

Дидо влиза тихичко в съблекалнята на КоЦкаР, а той си е надул "Късам ти нервите" на Емануаела и си танцува на спокойствие. След като вижда Дидо естествено спира. Двамата се гледа изнервено няколко секунди, след което Дидо леко притеснено проговаря.

-Коце, виж сега... на миналия event... бих те, баце. Там... в отборното мачле. Помниш, нали?

-Помня. И к'во?

-Ами... мисля, че след като сме имали само един мач помежду си... сега трябва да имаме още един. И ще ти кажа защо.... - тук Дидо прави пауза по-дълга от нормалното.

-Е, ще ми кажеш ли защо? - по едно време се обажда КоЦкаР нетърпеливо.

-А да, ами... виж сега. Мачът помежду ни ще е перфектен начин да те усмиря и най-накрая да те накарам да осъзнаеш, че Милето няма място в FUW и ти нямаш нужда от нея около себе си.

-Милето ми върши добра работа като мениджър, не виждам защо да няма място в компанията. Това, че ти все още не си забравил миналото и я искаш вън мен не ме интересува, сес? Сега те моля да напуснеш съблекалнята ми и не се тревожи за мача. Ще си го получиш на следващия event.

Дидо кима с глава и излиза от съблекалнята. КоЦкаР няколко секунди си тананика с уста, след което отново надува чалгийката и продължава с импровизираните танци.

***

Време е за мачът тази вечер. Под звуците на Ice Queen Клео се насочва към ринга. Виждаме кадри от преди няколко седмици, когато тя и Силвия загубиха отборен мач. След мача Силвия изрита няколко пъти партньорката си в корема и това доведе до този мач сега. А ето я и нашата любима репортерка! Песента с прекалено дългото име отново ми лази по нервите, а Силвия се качва на ринга. Тя записа победа и на FUW Stalemate. Да видим дали ще успее тази вечер или Клео ще си отмъсти.

Kleo vs Silvia

Клео се засилва към Силвия още с биенето на гонга, но репортерката ни се навежда хваща приятелката на Дон Кур за краката, вдига я и я обесва на въжетата! Бърз опит за туш, но Клео се повдига. Силвия не губи време и започва да я рита. Все едно гледаме повторение на края на отборния мач, когато двете бяха партньорки. Клео е изправена на крака и захвърлена в единия ъгъл, където получава силен удар през гърдите. Това й изкарва въздуха, а последвалият Belly-to-belly суплекс я просва в центъра на ринга и наранява и гърба й. Силвия отново опитва туш, но пак имаме повдигане. Репортерката ни вече е изнервена. Вдига Клео на крака, но тя започва да нанася удари в коремната област на Силвия. Засилва се към въжетата, но е посрещната със Samoan Drop и отново е просната! На Силвия й писна. Изглежда ядосана. Хваща косата на Клео, вдига я на крака, а след това я качва на раменете си. Завърта се и я просва по лице с F-5! Опит за туш, съдията отброява до три и мачът приключва!

Силвия вдига ръка и се усмихва мило на една от камерите, a ние сме почти накрая на шоуто. За финал искам да ви представя резултатите от първото пътуване на FUW зад граница. Наши кечисти имаха шанса да се бият с хора, работещи в WWE, в едно смесено house шоу. Ето ги и резултатите от това събитие, провело се в Мемфис, Тенеси, в задния двор на Джеф "TNA-не-са-конкуренция-за-FUW" Джарет:

-Tag Champs vs Tag Champs: Carlito & Primo defeated Reaper & Nojara
-Insane defeated Batista

-Randy Orton & Birov defeated BK & John Cena (любимият ми мач за вечерта)

-Chris Jericho defeated ZoTTo

-Christian defeated Toro
-FUW Champ vs WWE Champ: Xtreme defeated Triple H (контрира Педигри с... Педигри)


FUW сме доволни от колаборацията с WWE и гледаме напред за още смесени ивенти на територията не само на Щатите, но и на милата ни българска родина. Това беше от нас, благодаря ви за времето и чакайте следващия ни event!

4 коментара:

  1. Хах интересна глътка свеж въздух...с това пътуване "зад граница"
    Ааа колко е висок Джон Сина?1.20?(chuckle)

    ОтговорИзтриване
  2. хах аз ли съм гладния претендент :D khool

    тфа накрая кърти гъз :D:D:D:D

    ОтговорИзтриване
  3. Скоро замисляме ново кратко турне. Иначееее Сина е голям, толкова колкото са големи мечтите му. Той си мечтае да не го освиркват хората, но не става, така че е огромен ;) И да, Тошо, ти си :D

    ОтговорИзтриване
  4. Bire bro, i az gledah WrestleMania i fenovete sled Jeff Hardy nai-mn se izkefiha na Cena(Kato izkliu4im Stone Cold!!!) , znam 4e ne go haresva6 ama ne biva taka...

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...