Вечерно извратено шоу

Нощ. Гробища. Реалистични, не такива като в евтините филми на ужасите. Две фигури. Едната лежаща, а другата стояща над нея с лопата в ръце.

-Вярваш ли в задгробния живот?

-Трябва ли?

-Не е задължително, но поне щеше да ти даде някаква надежда в този миг. - отбелязва с усмивка Смъртта и забива острия ръб на лопатата в черепа на полегналия си събеседник.

*След това страхотно интро се прехвърляме се в не особено по-приятното ни студио, където шоуто е готово да започне...*

Дами и господа, добре дошли в "Вечерното извратено шоу"! Водещ на първото издание тази вечер е не кой да е, а този, който кара може би поне десетина ваши познати да се гърчат от кеф в собственото си жалко съществуване - моля, посрещнете Needle Inya Vein!

*Под светлината на прожекторите се появява клоьщава мъжка фигура, облечена в раздърпан панталон, с вечно плачещо и страдащо лице, огромни зеници и дупки от игли по вътрешната страна на ръцете*

-Аз... аз... не издържам... не мога да се концентрирам... имам нужда от малко... съвсем малко.. моля ви! Моля ви! Ще направя всичко!

Прекъсваме за реклами докато водещият ни: А.Бъде жестоко пребит, Б.Получи така желаната доз... така желания стимулатор на мозъчната му дейност.

РЕКЛАМА

РЕКЛАМАТА СВЪРШИ

Дами и господа, Вие отново сте с "Вечерното извратено шоу", а водещият тази вечер - не, не е Needle Inya Vein. Без да искат охранителите ни му счупиха краката. Така че водещият тази вечер ееее... духчето Каспър! Той е готов да ни разкаже една интересна история.

-Здравейте. Аз съм Каспър, доброто духче. Тъй като идеята наркоман да води това шоу май пропадна, изглежда ще го водя аз. А аз съм призрак. Да. Тази вечер ще ви разкажем една тъжна история. Момче от краен квартал на голям град, поддало се на наркотична зависимост заради ограничения си мозъчен капацитет. Моля посрещнете Боц Хероинков!

*На сцената излиза млад, видимо изнервен мъж с леко набола брада*

-Боц, приятно ми е. Аз съм Каспър, доброто духче, и повярвай ми - разбирам те напълно. И съм призрак. Да. Но нека разкажем историята ти на зрителите. Боц започва да се боцка на 15-годишна възраст, след като услужлив черен чичко му предлага да опита нещо много яко за без пари. Глупавият ми гост и няколко негови приятели се съгласяват и така започва тяхната зависимост към течните отрови. Стига се до момента, в който моят гост пропада до такава степен, че започва да краде от стари баби, млади майки, просещи Дядо Коледовци и дори от собственото си семейство. Когато родителите му разбират се опитват да му дадат необходимата подкрепа, за да започне той лечение. В отговор... Боц ги убива и е осъден, наистина изненадващо, на смърт. Тъй като обаче сме важно предаване и аз съм призрак, да, ни позволиха да го доведем в нашето ни най-малко приятно студио, за да му зададем няколко въпроса. Боц, първият ми въпрос... съжаляваш ли за стореното?

-Да. Много. - казва с тъга в очите младият наркоман.

-А откога не си се боцкал?

-От... от... много време. Чист съм. Вече не съм наркоман.

-Да. - усмихва се Каспър. -А аз не съм Каспър, доброто духче, и не съм призрак. НЯМА ОТКАЗАЛИ СЕ НАРКОМАНИ, ЪДИКТЕД КУРВО! - водещият ни претърпява забележителна трансформация.


Уплашеният Боц се отдръпва няколко метра назад, а Каспър, вече спокоен, му се усмихва приветливо.

-Скъпи зрители, - започва водещият - моят гост съжалява за стореното. А аз съм призрак, да. Но нас това не ни интересува. Затова първото издание на нашето шоу ще завърши с ритуално изгаряне на наркомански труп.

-Къде има мъртъв наркоман? - пита Боц. Хей, Боц, колко си глупав! Хе-хе!

-След малко ти ще бъдеш... ЪДИКТЕД КУРВООООО!!! - отговоря колкото се може по-мило Каспър, а нашИят касап Големият лош вълк напада Боц Хероинков с голи зъби и наточено вълче достойнство. Няколко секунди по-късно, надупчените от игли ръце на Бож летят из студиото, както и неговото мъжко достойнство.


След като Вълчо се прибира, на сцената се появява Червената шапица, която чрез някои свои... неща полива обилно с бензин младия наркоман, след което пали клечка кибрит с поглед и го запалва жив. Красота...



-Това беше от нас за тази вечер! Благодарим ви за отделеното време и помнете - животът е весел... докато умреш. А аз съм призрак, да.

*Мрак в студиото (което не беше особено светло и преди това) и финални надписи. Всички дейности по създаването на това шоу са извършени от: Един Болен Мозък. Със подрепата на "Киселото мляко на баба"*

4 коментара:

  1. Аз нямам думи. В положителния смисъл.
    Търсих те в скайп, но няма да повярваш! Не беше на линия хммммм
    Ако не си го гледал - "Дядо Прас". Има го в замундата. Трябва да го гледаш.

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ти допада. Ииии да, нямаше ме. Нямам време за скайп тези дни. Колкото до филма - минат ли изпитите ще го гледам.

    ОтговорИзтриване
  3. Знаеш ли, че като беше в 12 клас моя син пишеше такива есета (в този дух!!!)та да плаши учителката си по литература от МГ. Тя даже ми звънна за да ме посъветва да не би да имаме проблеми в къщи или той да има - та да не посегне на живота си. Слава богу, нищо му нямаше, освен ужаса от предстоящите изпити и за да се покаже колко е щур! Дано и при теб е така! Всъщност съм сигурна, че си с всичкия си!!!

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...