WWE Night of Champions 2009 - Превю


Като за начало да кажа, че очаквам по-добро издание на турнира от миналогодишното, което не беше нищо кой знае колко специално. Сега има мачове, които са доста по-интересни и определено ще им отделя внимание. Но пък има и такива, които са просто за пълнеж. Хубаво е обаче, че тук там в борбата за някои титлите се забелязва раздвижване. Кофтито е обаче, че поне в RAW свежите имена стоят в mid card-a, а главните са обичайните заподозрени. Но както и да е. Да започнем с прогнозите...

Първо мачовете, за които просто ще дадем прогноза:

IC Championship: Rey Mysterio (c) vs Dolph Ziggler - Мистерио запазва.
Women's Championship: Melina vs Michelle McCool (c) - МакКуул запазва.
Divas Championship: Mickie James vs Maryse (c) - Мики взима титлата.

Сега останалите, за които искам да кажа по няколко думи. Започваме с:

US Championship: Koffi Kingston (c) vs Big Show vs MVP vs The Miz vs Carlito vs Jack Swagger - този мач дойде малко от нищото. Кингстън и Биг Шоу - ок, но останалите? Просто вкарват още една вражда в мач за титлата + Карлито, когото искат набързо да издигнат като сингъл хийл. Нямам идея кой може да спечели, но MVP ми изглежда най-малко вероятен. Все пак ще заложа на Биг Шоу, който всъщност бе този, който имаше проблеми със шампиона.

Unified Tag Team Championship: Chris Jericho & ... vs Legacy (Rhodes and DiBiase) - тук е интересно кой ще е партньора на Джерико. Има два варианта: някой с когото се разбират добре и запазват титлите. Втори вариант: идва някой, с когото Джерико се скарва по време на мача и губят златото. Проблемът е в това, че Легаси отдавна трябваше да станат шампиони отново, а постоянно губят шансовете си. От друга страна пък Джерико и Острието насочиха златото в добра насока, правейки три-четири добри мача. Все пак залагам на Джерико и тайния партньор. Между другото... хрумна ми колко изненадващо, но трудно за обяснение, ще е ако това е завръщащия се Шон Майкълс. Просто идея :D

World Heavyweight Championship: CM Punk (c) vs Jeff Hardy - Пънк трябва да запази. Всичко друго ще е глупаво. Просто в момента говори много правилни неща, а феновете го освиркват от маркщина по наркомана Харди и от чиста американска глупост. Последното промо в SMACKDOWN беше доказателство за това.

ECW Championship: Christian vs Tommy Dreamer (c) - тревожеше ме намеса на Козлов, но него май го пренасочиха към Езикиел Джаксън, така че съм малко по-спокоен. Стискам палци на Крисчън не само защото съм му фен, но и защото според мен е по-добър в позицията на шампион. Ще направят добър мач, сигурен съм и се надявам на чист край.

Triple Threat WWE Championship: Randy Orton (c) vs Triple H vs John Cena - в последно време не ми дреме особено за повечето неща в RAW. И с този мач е така. Струва ми се най-правилно Ортън да запази, за да направи малко по-солиден рейн, но няма да се учуда на победа на някой от другите двама. Все пак залог за Ортън. И пак казвам: RAW има нужда от свежест в main event-a. Точка.

Като цяло кардът на турнира съдържа добри мачове, поне на хартия. Ще видим как ще станат в действителност. Аз лично съм оптимист и очаквам едно добро PPV. Просто този път май ще е добре да се заложи на правилнтие победители, а не на изненадващите такива.

27 коментара:

  1. не мога да разбера кфо толкова имаш против jeff..
    за останалото съм съгласен с теб

    ОтговорИзтриване
  2. Не се подобрява на микрофона, въпреки високата позиция, която му дават (а може би просто е малоумен и не може повече). Дразни ме и подкрепата, която получава от тъпите американчета, при условие, че е бивш наркоман, но нееее, Пънк им го казва в очите и те го освиркват от чиста фенщина за Джеф. Трибуквен за феновете на Харди, трибуквен и за самия него. Пънк - крал на света! (поне на SMACKDOWN) :D

    ОтговорИзтриване
  3. Jeff e dostoen za yvajenie p1rvo samo za6toto se e otkazal ot narkoticite.P1nk e strahlivec!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Moje li samo da mi kajete koga e proslovytata no6t?

    ОтговорИзтриване
  5. 1.Кечът е театър > Пънк играе роля.
    2.Няма бивши наркомани :)

    ОтговорИзтриване
  6. "Moje li samo da mi kajete koga e proslovytata no6t?" - по принцип е тази нощ. Турнирът започва в 3 през нощта и утре ще го има по тракерите :)

    ОтговорИзтриване
  7. Абе, нищо не ми хваща окото тоя път освен Пънк - Харди. Ако решат тоя път да направят мач. В интерес на истината, ако някой там в WWE им позволи, тези двамата могат да направят истинска класика. Най ме е яд за Пънк, че не можа за тези години в WWE да покаже какво може на ринга. Дано вече да се му дадат време и да се развихри. Който го е гледал в ROH знае за какъв страхотен боец става въпрос.

    ОтговорИзтриване
  8. Наистина липсва нещо между Харди и Пънк. Дано този път направят добър мач, като не съм сигурен, че точно някой backstage ги ограничава. Мистерио и Джерико направиха прекрасни мачове в последно време, примерно. Колкото до кард-а - има и други хващащи окото мачове, по-интересни от гледна точка на това как ще завършат, а не колко добри ще са.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен28 юли 2009 г., 2:54

    абе на вас кой ви каза че няма бифши наркомани бе .. ако джеф се друсаше още щяха да го изгонят както преди няколко години .. щом като се бие значи не взима наркотици .. кой ще го пусне да се бие .. ?? мислете малко преди да пишете бе .. но нека .. нека .. вике ще видите кой е наркоман .. разбирам какви фенове сте на Пънк щом като не знаете че дори и сега има слухове,а и доказателства че златния ви Пънк се друсаа .. сами си правете изводите .. джеф се е отказал от дрогата с много усилия .. защото както вие знаете НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА .. вие си живейте в един ваш измислен свят и слушайте какво казват другите хора .. и мога да ви кажа че джеф е модел за подържание а не изрод както вие казвате .. а относно мачовете най интересен ми беше мача Харди - Пънк .. вие сигурно сте видяли как Пънк беше готов да избяга .. само зашото го е страх а щом го е страх значи има от какво и от кого .. айде толкова от мен,защото наистина ми изгърмяват бушоните щом видя как някой казва че джеф бил неркоман (все още) айдее толкова от мен

    ОтговорИзтриване
  10. До един момент мислех да обърна внимание на нещата, които казваш и да ти отговоря бавно и внимателно. Обаче след като написа "вие сигурно сте видяли как Пънк беше готов да избяга .. само защото го е страх а щом го е страх значи има от какво и от кого" осъзнах, че или си хлапе (13-14 годишен макс) или си идиот. КЕЧЪТ Е ТЕАТЪР! Харди има образ, който играе, и Пънк има образ, който играе (на бягащия шампион, което вече се поизтърка, но както и да е). Слухове, че Пънк се друса няма (освен може би сред GTV феновете, които са мнооооого навътре). За Джеф си се знае, че се друсаше, а щом го е првил преди може да го направи пак. Единствените слухове свързани с двамата са, че не е сигурно дали Харди е подписал договор и дали ще остане с компанията. Невежеството ви, съчетано с големите ви усти, е нещо супер дразнещо за всеки уважаващ се кеч-фен, пък дори обикновен човек. Пънк го било страх, ебати... да, Арнолд Шварценегер е робот от бъдещето също :)

    ОтговорИзтриване
  11. децата ти оспамиха пост-а xddd

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен29 юли 2009 г., 0:25

    хах ми първо да ти кажа Birov не съм нито на 14 нито на 15-25 .. на 27 съм и някое от твоите твардения наистина са верни .. много добре знаам че кеча е театър и всички си играят ролята .. знам че някои ги правят фейсове и джеф е един от тях .. пънк също е добър кечист но е хийл и точно за това го мразя все пак ние не можем да знаем какви са всъшност макар че той не ми изглежда лош просто така го представят .. джеф също е добър кечист и добър човек и съм убедена в това (поне така си мисля) кефя му се защото е екстремен и добър и готин и всичко ... а пънк че си избяга избяга си .. важното е че накрая "наркомана" стана шампион.. наркоман или не джеф е шампиона .. !!!

    ОтговорИзтриване
  13. Тук вече ме изненада. Както и да е. Помислих, че си хлапе, защото реагираш като такова: "ти плюеш Джеф, ама той би, затова е най-големия!!!". Give me a break... Ок, знаеш, че е театър. Било е решено Пънк да избяга. Било е решено Джеф да вземе титлата. Нищо не зависи нито от тях двамата на ринга, нито от тях двамата извън него. Нито дали са добри хора, дали са "екстремни" (каквото и да значи това) и т.н. Аз просто не харесвам факта, че Джеф получава такава висока позиция най-вече заради факта, че има голяма фенска маса, която би си купувала неща с неговия лик. Edge примерно заслужи мега-пуша си с невероятни умения на ринга и на микрофона. Джеф на ринга се справя, обаче на микрофона...

    Както и да е. Колкото по-скоро загуби колана (Summerslam) толкова по-добре за Джеф-хейтърите като мен :D

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен29 юли 2009 г., 2:23

    първо на съм казала че джеф е най-големия и че е най-добър .. второ знам че всичко е нагласено и беше пределно ясно че джеф ще спечели по простата причина че вече в доста броя мачове не успява да я спечели (както стана миналата година обаче с титлата на федерацията-много мачове се изиграха с участието на джеф и най-накрая всичко отиде в негова полза но за мое голямооо съжаление загуби колана още на следващия тур.. )

    междудругото ти кой си че да казваш как се справя джеф на микрофона .. така като гледам и ти нямаш много добра гледна точка към нещата .. и на теб господ не ти е дал дар слово .. е жалко .. а относно кога джеф ще загуби титлата не ми пука защото каквото и да стане джеф за мен си остава най големия пич който познавам !!!

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен29 юли 2009 г., 2:29

    а и както казваш наистина има голяма маса хора които харесват и подкрепят джеф .. ти ако беше ходил по турнири и по шоута на федерацията щеше да знаеш как залата се взривявакогато зазвучи музиката на джеф харди .. обичам те джефф :*

    ОтговорИзтриване
  16. "обичам те джефф :*" Защо го пишеш? Очаква се Харди да влезе в моя блог, да разбира български и да се зарадва на признанието ти? LAME! Как може човек на 27 да изпада в подобни емоционални състояния? Ако ще се караш с мен и ще спориш като хората без такива шитове ;)

    Колкото до това дали ми е дал бог дар слово... кхъм, newsflash: БОГ НЯМА! :) Така че няма как да ми е дал. В следващия коментар ще те информирам и за Дядо Коледа. Дар слово имам и 500-те поста в този блог го доказват по доста брутален начин (sun) Колкото до Д.Харди... промотата му (надявам се си ги слушал/слушала на английски, а не по GTV) са ужасни. Мърмори, прави се на надъхан гимназист, вместо на сериозна личност (нещо като теб, нищо лично). Повтаря на противниците си "liar, liar, liar" и тем подобни като десетгодишен. И имайки предвид, че гледам тази простотия вече 8 години, и то не само WWE, мисля, че имам правото и познанията да преценявам кой го бива на микрофона и кой не. И Джеф Харди смуче яко. Мир!

    ОтговорИзтриване
  17. отначало мислех да ти напиша цял роман но помислих и реших че няма никакъв смисал да си споря с някакъв пъпчасал тийнеджър който се мисли за фешан след като използва думи като "смуче" .. нема какво друго да ти кажа просто няма никакъв смисал .. това е от мен .. исках просто да си изразя мнението а как ме нападна .. е все пак всичко е до възпитание .. а и като е такава простотия защо я гледаш ?? и правиш такива блогове .. пфф ;d

    ОтговорИзтриване
  18. Да беше написал/написала (още не мога да ти разбера пола...) роман, обичам да чета. И как, по дяволите, реши, че съм пъпчасал тийнейджър? Първо - аз съм прекрасен и честно казано почти се свърши с моите тийнеджърски години (по-добре младежки). "Смуче" пък е буквалния превод на suck, често използвана дума сред кеч-феновете, за да се покаже неспособността на даден индивид да прави нещо. И мога да наричам кечът простотия, просто защото ми харесва. Да, ще се заинатя като теб. Как беше? Джеф, ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ (H) Пхаха...

    Не мисли, че съм злобен човек. Просто е адски забавно да се спори с теб. Относно това как си изразил/изразила мнението си, а аз те нападнал... ами виж си първия пост и това колко надъхано защитаваш Харди. Честно казано ако ми беше пред очите и ми говориш така щях да ти забия химикал в окото. Шегувам се, шегувам се :)

    PS: Ако ще съдим един за друг по това какво и как пишем (нали съм пъпчасал тийнейджър, хаха) какво се очаква да мисля за теб гледайки правописа и пунктуацията ти? :D

    ОтговорИзтриване
  19. Ами мога да ти кажа,че с теб също е много забавно да се спори!Щом като не си рабрал все още пола ми - момиче съм.Относно правописа ми и пунктуацията ми,имам един въпрос - защо,по дяволите трябва да се старая да пиша
    правилно във такъв спор??? Няма смисъл! А това,дали мисля,че си злобен човек - не,не го мисля,просто по думите ти като "смуче" (която аз никога не използвам,все пак съм зрял чов
    ек) си помислих,че си някой тиийнеджър,защото знам какви думи съм използвала през този период.Това че ще ми забиеш химикала в окото,изобщо не приличаше на шега,но както и да е!Така или иначе,няма да се срещнем.Първият ми пост не беше надъхан,просто ти така си го разбрал,но както и да е мисля,че няма какво друго да ти кажа!

    ОтговорИзтриване
  20. Добре, разбрахме се. Всеки си остава с предпочитанията и продължава да си живее спокойно. Благодаря за хубавия спор :)

    ОтговорИзтриване
  21. И аз ти благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  22. леле тази Анинимната е много права.Birov, съжалявам,ча ще ти го кажа,но наистина май не можеш да размисляваш.Това че Джеф Харди не го бива на микрофона зависи единствено от тези,които пишат сценария.СМ Пънк пък говори много правилни неща,но онова,което каза че не трябвало да каже родители,а родител (като се обесняваше,че обвинява родителите)това беше нещо много гадно ! джеф харди не е виновен,че майка му е починала,а СМ Пънк е коравосърдечен идиот(нищо лично) . Знам че сигурно някой му е казал че трябва да го каже,но аз почувствах,че го каза наистина и с истинси чуваства.Каквото и да говорим Джеф е по добър от СМ Пънк.

    ОтговорИзтриване
  23. Шегуваш се с мен, нали? Почувствал си (почувствала, може би), че Пънк говори с истински чувства?!? Уау, евала за шестото чувство. Сега сериозно. Това им е работата. Да говорят убедително това, което им е написано. И даваш добър пример - Пънк говори с чувство, сякаш вярва във всичко, което казва. Това го прави добър актьор, т.е. добър и на микрофона.

    Джеф също казва каквото са му написали сценаристите, но го казва по-инфантилен начин, с излишно "надъхване" и викане. Т.е. е по-слаб актьор. Проблемът не е, че не харесвам как работи Харди и харесвам как работи Пънк. Проблемът е, че вие в известна степен вярвате в това, което виждате в кеча, и това по някакъв начин ви кара да защитавате добрия Джеф от лошия Пънк :)

    ОтговорИзтриване
  24. Ами така е написан сценария (Харди да си казва надъхано думите).Не го защитавам,не защитавам никой,защото те са актьори и играят ролята,която им дават сценаристите.

    ОтговорИзтриване
  25. Вие анонимните имате много странно мнение - просто Пънк и Ортън са най-добрите актьори,а за да изиграеш един heel се изисква много повече артистичност отколкото това да изиграеш фейс.Това че Пънк ви е накарал да го мразите означава,че си е свършил добре работата!

    ОтговорИзтриване
  26. "Вие анонимните" че ти не си ли Анонимен.Напълно съм съгласна с теб.Но щом като има добри хийлове,има и добри фейсове.

    ОтговорИзтриване
  27. a kolko struva eda rabota tam

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...