Студент? О, да.

Oтдавна не съм сядал пред блога, за да напиша нещо изцяло нецеленасочено и просто да излея каквото имам наум. Скуката ми казва, че този момент е дошъл, така че е време да се захвана за работа. За какво ще говоря ли? Университети, кандидат-студентски кампании и други подобни неща.

Аз лично официално вече съм студент. Пловдивски университет, Факултет по икономически и социални науки, специалност политология. Имам известен интерес към сферата, така че мисля, че обучението ми ще е успешно. И се надявам, разбира се. Пък относно реализацията някой ден... с желание и нерви всичко се постига. Да се надяваме, че това важи и за нашата мила родина. Това ме подсеща да поздравя всички кандидат-студенти, заради това, че преживяха КСК 2009 и да кажа на тези, които завършват догодина, че ги чака един малък ад и ще е добре да се подготвят добре психически, ако искат да преминат през КСК с всичкия си. Дано съм наплашил поне някой, за това живеем. Кой приет и кой не тази година - няма значение. Важното е да се опитваш и да не се отказваш. Рано или късно ще се паднеш в една КСК с набор, който е пълен с по-тъпи кандидат-студенти от теб. Натам са тръгнали нещата. Аз изглежда съм на нивото на родените през 1990, защото успях да се набутам с нещо, което желая. А правото... правото го оставям в ръцете на по-отговорни и способни хора. Хъхъ.

Ситуацията в страната просто е такава, че за някаква по-добра работа задължително имаш нужда от висше образование. А дори да имаш такова (че и две, три и нагоре) пак не е сигурно, че ще намериш място, на което да приложиш наученото. Съвсем друг е въпросът дали ще си научил нещо през годините, в които си бил в университета. Днес през наистина интересния един час, в който висях пред вратата на инспекторката за специалността заедно с други 30 човека, се наслушах на доста забавни и за съжаление малоумни разговори. Което говори за какво? За ниското ниво на интелигентност сред бъдещите студенти, разбира се. Но се преживява. Тъпаци има навсякъде.

Друго нещо, което ми направи лошо впечатление, са властните майки и нахални баби, които придружават кандидат-студентите по време на записването. Чакайте сега... говорим за хора на по минимум 18 години. Някои дори на 19 или 20. Но представете си не могат да се запишат сами, ами трябва майка им или баба им да ги придружава до всяка една стая, при условие, че коридорите и без това са препълнени. Освен това гореспоменатите госпожи държат да говорят с всеки и да правят коментари за този-онзи, това-онова. А смърт? Нелогично е да се очаква от човек, който не е в състояние сам да се справи с едно записване, да води самостоятелен живот в близките години. Извод: Не харесваме мамини синчета. Никак.

Стига вече. Доста от нещата вече съм ги казвал по един или друг начин, така че съжалявам, че се повтарям. Лошото е, че не се променят. За финал: успешен първи курс на всички и успешна подготовка за следващата КСК на бъдещите кандидат-студенти! Да не кажете, че съм лош човек после... хъхъ.

1 коментар:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...