Журнал на Обречения

ЖУРНАЛ: Ултра-Мега-Гига-Дзверът идва за мен :S

Започвам с писането на този пост в 23:17... Уплашен съм. Не знам какво да правя. Старая се да не се панирам, но съм сигурен, че най-вероятно и това ще стане. Страх ме е, че Ултра-Мега-Гига-Дзверът ще дойде за мен. Стане ли 12 трансформацията му ще бъде завършена и ще долети, за да ме изгризе като колорадски бръмбар Макдоналдски картоф. И най-кофтито е, че нямам батерии в джедайския си меч... беззащитен съм. Имах пълна чаша с горещ чай, но го изпих. Една от малкото ми надежди е, че ако Ултра-Мега-Гига-Дзверът наистина се появи и ме нападне, ще мога да възпроизведа тази чаша чай под формата на пареща урина, с която да го заслепя и да си спечеля време да избягам.

Но къде да бягам? В единия край на улицата са гробищата. В другия край е циганската махала. Тъмно и на двете места няма да забележа ако някой ми скочи от мрака. Както казах нямам батерии за джедайския меч и няма дори да мога да си светя с него. Ама аз ако имах щях да се бия с Ултра-Мега-Гига-Дзвера. Трябва да огледам терена и да видя с какво друго мога да се защитавам, освен с пареща урина. Чаена лъжичка! Ще го натикам в гъзЪ на чудовището... Да се надяваме, че ще усети. Парфюми и дездоранти! Ще го пръсна два-три пъти поне да не мирише лошо докато ме напада.

Ами ако доведе и подкрепления? Копелетата от улица Сезам? В случай, че не знаете - Куки монстъра ака и се друса. И не само това. Вампирът, който брои разни работи е педофил и чука деца с носа си. Голямото пиле страда от затлъстяване. Fat biAtch! KFC! KFC! KFC! Мамицата им... дойдат ли и те съм загубен.

Имам светло-син халат с ромбчета и сърчица. Признах си. Ама са светло-сини и не личат. Хахаха! Не го очаквахте, нали? Ултра-Мега-Гига-Дзверът също няма да го очаква. В тъмна нощ като тази светло-синият халат е перфектно прикритие! Както и заешките ушички, които пазя от бала. Ще ръгам Ултра-Мега-Гига-Дзверът в зърната с тях. Зърната са слабото му място. Той има не едно, не две, а три! Три сиси - три зърна! Ушите са две, средното зърно ще го щипнем ръчно.

Това е моят план! Аз ще успея! Ще сломя Ултра-Мега-Гига-Дзверът. О-о! Парещата урина, едно от най-силните ми оръжия, напира да излиза преди битката. Става неудържима... не знам докога ще издържа. Трябва да съм силен. В противен случай ще прибегна към план Б: грозде и вода. Много грозде и вода! Гроздето е тайното оръжие на гръцките богове и на домашните алкохолици. С него ще победя. Не мога, не издържам. Нервите ми се опънати, урината напира, засърбя ме едната ръка. Няма време. Отивам. Ще пиша когато се върна... ако не се върна значи Ултра-Мега-Гига-Дзверът ме е победил. Бетер DooM Guy съм от едноименната игра. Айде... до после...

5 коментара:

  1. като ме фане пак параноята щи пиша да драснеш някой друг разказ ;P

    разликата е че при мен всичко опира до секс и насилие.. често в комбинация

    ОтговорИзтриване
  2. btw
    написах ти коментара в 2:21 а в отдолу пише че съм го написал в 16:21
    оправи часовата разлика plz

    ..или проблема е в моя телевизор ._O

    ОтговорИзтриване
  3. Не мога да го оправя или поне не съм сигурен, че мога. Проблемът е в Google. Ще разгледам иначе. И е трудно когато теб те е хванала параноята аз да пиша разказ. Това си е твоя работа :D

    ОтговорИзтриване
  4. :)...от теб ще стане един извратен Хичкок...

    ОтговорИзтриване
  5. az tfa izkustvo ne go vladeq za tfa ti 6a pi6e6.. puk! xD

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...