Препоръчани песни - Част 37

-Three Days Grace - Break
Чуй в YouTube
Дебютният сингъл от новия, дългоочакван от мен албум на TDG. Да живее MySpace, че ме информира. Песента не е никак лоша и носи заряда и звученето на One-X, което може само да ме радва.

-Blue October - Calling You
Чуй в YouTube
Изключително приятна песен, която се превърна в химн за част от живота ми. Щом усетиш, че си припяваш някоя песен докато се занимаваш с нещо значи вече ти е влязла под кожата. Дано и при вас се получи.

-AFI - Fallen Like The Sky
Чуй в YouTube
Яко е да намираш приятни песни на любима банда, които по незнайни причини си изпускал. Тази е такава. Няма какво повече да коментирам.

-AFI - Morningstar
Чуй в YouTube
И тук ще се въздържа от коментар. AFI = greatness.

-Alter Bridge - In loving memory
Чуй в YouTube
You're a part of me and it's your song... that sets me free.

Този път толкова. Тъй като съм добър човек и искам да ви спестя търсенето им, ето линк за архивът с mp3-ките в mediashare:

ЛИНК ЗА АРХИВ С ПЕСНИТЕ

Приятно слушане :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...