Ритник в главата, брой 5: Ревю на Breaking Point, Харди арестуван за дрога

No time for bullshit. Време е за петия брой на "Ритник в главата", в който случаващото се в WWE отново продължава да е в центъра на събитията. Съжалявам, че пренебрегвам WWE и TNA, но в момента просто не ги гледам. Няма време, няма и кой знае какво желание. Темите днес: ревю на Breaking Point (при това доста положително се очертава), поглед към изминалата седмица в WWE и за пореден път съм принуден да се върна на темата "Джеф Харди", за да позлорадствам след случилото се в през последните 10-ина дни. Но всичко по реда си. Започваме с...


PPV Review: WWE BREAKING POINT 2009


Като за начало малко общи приказки: приятен дизайн на сцената, наистина приятни графики и нелош theme song. Все неща, които нямат общо с кеча като цяло, но правят продукта по-приятен, смилаем и задоволяващ вкусовете на закупилия PPV-то. Палци горе, WWE определено не се дънят по този параграф. Сега мачовете подред на номерата...

Unified Tag Team Championship: Chris Jericho/Big Show defeated MVP/Mark Henry – Винаги съм бил на мнение, че в едно кеч шоу отборните мачове трябва да са в началото, в main event-a или точно преди него. Те носят правилния заряд точно за тези моменти. Така че съм доволен, че това беше opener-a. Въпреки че не бе събмишън мач пак видяхме няколко такива движения, които засилиха концепцията на Breaking Point. Като качество не видяхме кой знае какво, но като за мач с Марк Хенри си беше добре. Не можем да очакваме петзвездни класики от този човек, нали? Той си беше най-слабото нещо в целия мач (каква ирония... а ми бил The World’s Strongest Man, пхаха), но останалите трима, и най-вече Джерико, замазаха представянето му. Правилна победа за шампионите, доста очаквана, но пък трябва да отбележа, че тези победи след юмрук на Big Show прекалено зачестиха. Не искаме еднообразие.

Добро промо на Коуди и Дибизази. Двамата определено стават все по-добри на микрофона, особено г-н Вроден-говорен-дефект Коуди Роудс. Просто му се отдава, изглежда е по наследство :D Което ме подсеща за глупавия превод, който са лепнали на Legacy по GTV. Чух (не съм гледал), че бил „Наследниците”. Извиняйте, ама как може бе? Какъв е този свят? На GTV им трябва Робин Кафалиев. Точка. Отплеснах се.

US Championship: Koffi Kingston defeated The Miz – Лошо решение за победител, Кофи е просто ужасен шампион, защото не прави друго, освен да излиза и да печели мачове. Да, знам, че това е идеята, но при него просто не е интересно вече. А и Миз заслужава тази титла, заслужава шанс за нещо повече. Мачът беше малко по-муден от очакванията ми, но към края определено стана по-сериозен, по-интензивен. Определено един от най-добрите single мачове на Миз. Да се надяваме, че скоро ще успее да вземе титлата.

Submissions Count Anywhere: The Legacy defeated DX – Да, да, да. Правилното решение, евала! Legacy имаха крещяща нужда от тази победа, а това, че я постигнаха в такъв страхотен мач помага още повече. Лично за мен това е най-добрият мач на PPV-то. По мое мнение започна малко бавно, малко хаотично, с всичкото това мотаене сред публиката и т.н. После обаче мачът протече страхотно. Имаше история в него, ясно личеше стратегията на Роудс и Дибиази. Имаше драма, напрежение и добър кеч. Топ моменти: двойната събмишън хватка, която DX приложиха на Коуди извън ринга, след това уникалния submission hold (не помня да съм го виждал), с който пак Роудс разпъваше Майкълс и разбира се края, в който Майкълс се предаде след двойния submission hold на Legacy. Определено запомнящи се моменти, които най-сериозно ми се набиха в главата. Лично за мен този мач надмина дори онзи от SummerSlam и дори да бях малко скептично настроен в момента враждата между DX и Legacy е едно от най-интересните неща за гледане.

Сегментът с Ортън ставаше. Дотам. Не ми се мислят повече неща за казване.

Singapore Cane Match: Kane defeated The Great Khali – Беше кратък, това му беше хубавото. Признавам, че не го гледах при първото гледане на PPV-то ами отделих няколко минути, за да не остане незасегнат тук. Втората поредна победа на Кейн адски много ми се нрави като решение и ако от този feud започне един пуш за него няма да имам чак толкова против, че цели 3 месец ни занимаваха с тази история. Кали беше зле, Кейн даде всичко от себе си. Толкова.

Пак ставащ сегмент с Punk. Отново малко promo goodness, а пък побоя над Джими Уанг Йанг (лейм...) му спечели ооооще малко хийт. Има ли накъде повече? Бърза бележка: В момента Пънк получава наистина добра хийл реакция, което го прави най-мразения добър на ринга и с микрофона хийл в компанията. Евала.

ECW Championship: Christian defeated William Regal – Честно казано този мач ми се стори с една идея по-слаб от мача им в ECW. Още повече, че не очаквах победата на Крисчън. Не че се оплаквам, просто беше малко странно. Изглежда имат намерение да задържат титлата още малко в Крисчън, въпреки че спечелването й от Ригъл ми се вижда неизбежно. Но може и да греша, винаги може да греша...

Сегментът с Пат Патерсън и Зиглър лично според мен беше просто запълване на време. Време, което можеха да оставят за главния мач. И все пак дадоха някаква по-сериозна основа за вражда между Морисън и Зиглър, нещо, което липсваше. С подобни сегменти се създава интерес към предстоящия сблъсък между двамата (който ще е на PPV-то Hell in a Cell може би?).

WWE Championship – I quit Match: John Cena defeated Randy Orton – New Champion – И все пак Супер Сина не е способен да каже I Quit, а? :D Някой ден, когато Сина търне хийл (когато и да стане това) усещам как ще започне да се предава, да quit-ва и т.н. Просто защото вече няма да е любимецът на хлапетата, този, който никога не се отказва. Но до тогава има време. Относно този... „мач”. Това не беше мач. Беше мъчение за Сина. Ортън през почти цялото време го тормозеше по какви ли не начини, това с белезниците и ключа бе замислено много добре. И все пак Сина не се отказа. Тук искам да го похваля първо за доброто sell-ване. Eдно от най-добрите, които съм виждал от него. Викането и физиономиите свършиха добра работа, за да повярва човек, че го боли. Да, накрая пак се излекува по някакъв магичен начин, но пък през по-голямата част от мача умело sell-ваше побоя, който Ортън му даваше. Втора похвала – евала, че е позволил да му бъде причинен боя с кендо стиковете. Белезите си бяха абсолютно истински и не може да се съмнява човек, че не е боляло. Болка е имало и браво на Сина, че я е понесал за доброто на мача. Честно казано не съм недоволен от победата му, все пак не сме го гледали от края на април като шампион и ако задържи титлата малко време (не до WrestleMania) ще съм ОК. За момента обаче е факт, че рейна на Ортън не вървеше добре и трябваше да се освежи. Последно вметване: Ортън в този мач (поне до края) беше по-устремен, по-злобен. Точно както беше след завръщането му миналата година.

Тук искам да вмъкна забележка. Защо претендентите излизаха след шампионите? Да не би защото шампионите са хийлове? Винаги съм мислел, че трябва да е обратното, но изглежда тук не беше. Както и да е.

World Heavyweight Championship: CM Punk defeated The Undertaker – Tретият пореден (но втори по сценарий) Montreal Screwjob не беше чак такава изненада. Казах ли ви, че мачът няма да свърши чисто? Казах ви. Това беше най-правилното решение, а и дава възможност за по-сериозно развитие на тази иначе леко слаба за момента история. Теди Лонг хийл не ми се връзва нещо, но ако наистина ще търнва може и да свикна. Колкото до самия мач – доста добър, като за пръв мач на Тейкър от няколко месеца. Той беше доста бърз и подвижен, а Пънк си беше на обичайното добро ниво. Ритниците му просто къртят. Сега въпреки слабия build ще ги гледаме на Hell in a Cell в Hell in a Cell. Неизбежно е.

Обща оценка: Доста добро PPV, което определено си струваше гледането. Малко изненади, но не бяха и нужни. Повечето мачове бяха на ниво и определено направиха PPV-то добро. Няколкото backstage сегмента също спомогнаха. Липсата на женски мач за втори пореден месец най-вероятно също. Мразя да оценявам с цифри, но да го кажем така – хареса ми. А имаше голям шанс да не ми хареса. Дано и на вас е харесало.

-От тук веднага се прехвърляме на краткия преглед на седмичните шоута. Реших, че е излишно да пиша кой знае колко дълги ревюта, затова ще наблягам на основните си впечетления от всяко. Почваме с...

RAW, разбира се. Прилично издание с добри мачове. Майкълс-Дибиази лично на мен ми хареса най-много, въпреки нечистия край. Някак идеята да видим два RAW-ски Hell in a Cell мача в началото на октомври не ми се нрави. По-добра идея според мен щеше да е Legacy vs Cena/DX, 3 на 3. Като казах Сина – появи се само два пъти за цялото шоу. Впечатляващо за Сина след спечелване на титла. Основното нещо в шоуто като че ли беше завръщането на Батиста. Не отричам, бе добре направено и замислено, въпреки че след тези две контузии между него и Ортън можеше да бъде направена история, която да доведе до PPV мач. Не отричам също, че се надявах да се откаже наистина, но изглежда това ще стане след още една-две контузии в рамките на идните 12 месеца. Отиването му в Smackdown е нещо, което не ме радва никак, защото се страхувам, че ще развали хубавото шоу. Последно нещо, но не по важност: МЕ-тът беше ужасен. Батиста просто мачкаше (и то не особено добре) Ортън, който има сериозна нужда от победа преди HIAC мача си със Сина, иначе образът му ще пострада още повече. Да, възможно е.

ECW-то беше добро. Изглежда ще забавят следващия мач за титлата, който Ригъл ще получи. Райдър просто не може да бъде възприет като сериозен претендент, особено след като преди да спечели Battle Royal-a падна чисто от Йоши Татсу. Крисчън ще го изяде, за да може после да нахрани Ригъл. Или Ригъл ще се намеси в мача им. Не знам. Добро ECW, въпреки че не харесах кой знае колко Battle Royal-a. Бърчил продължава да има важно място в шоуто и изглежда враждата с Hurricane не е свършила. Това леко ме радва. Особено ако Бърчил грабне още някоя победа.

SMACKDOWN-ът беше доста... филмов тази седмица. Сегментът с Теди Лонг и Тейкър бе ужасно явно режисиран, като това малко го развали. Никога не съм харесвал особено такъв начин на режисура в кеча, имайки предвид, че така се набляга на това, че всичко е по сценарий. И все пак историята върви добре, макар обяснението на Лонг да беше слабо. Промото на Пънк обаче замаза положението. Батиста не пречи кой знае колко, ами даже веднага се вписа в интересна история с Джерико и може би Грамадата. Дали пък няма да намери партньор и да стане tag champ? Другите истории (Мелина-МакКуул-Мария), Зиглър-Морисън и Кейн-Кали също получиха развитие и съм доволен. Минус: личи, че не знаят какво да правят с Cryme Tyme и Hart Foundation. Лошо.

Oбщи приказки за тазседмичната WWE одисея: Всяко едно шоу си струваше гледането. За пореден път SD май беше на най-голяма висота, като RAW този път успя да надмине лично за мен ECW най-вече защото второто бе по-слабо от обикновено. Май това беше седмицата на Батиста (завръщане, два МЕ и две победи срещу главни лица), дано обаче това не продължи така. Но за него ще говорим друг път.

-След като прехвърлихме тази тема да се върнем към лицето Джефри Неро Харди. Честно – не искам да пиша за този човек! Просто не искам! Писах достатъчно за него и т.н. Казах си мнението за него в едно от предишните издания, при това писах доста обширно. Е, бях решил да забравя, че той съществува и да се радвам на живота, но неееее. Джеф трябваше да направи една огромна глупост, която пак да го вкара във всички новини (не само кеч ориентирани при това) и дори и в малкия ми wrestling column. Иде реч за „Джеф Друсалката в страната на хапчетата”, епизод не-знам-си-кой.

Душевно сране: „ДЖЕФ ДРУСАЛКАТА В СТРАНАТА НА ХАПЧЕТАТА”

За непросветените: някъде малко след средата на миналата седмица (не помня точния ден) полицията е направила обиск в дома на Харди където е намерила 262 хапчета Vicodin, 180 хапчета Soma, 555 милилитра анаболни стероиди, кокаин на прах (!!!!!!) и оборудване за съхранение или създаване на наркотични вещества. Това са фактите. Повдигнатите обвинения срещу него включват: притежание на кокаин, притежание на лекарства с цел продажба, трафик на наркотици или опиум, притежание на апаратура за създаване и използване на забранение вещества. Това също са факти. Още факти (за тези, които не ги знаят, а пък знаещите ще усетят как билдвам изказването на броя...): Мат Харди е платил 150 бона гаранция, за да изкара брат си от затвора; WWE са спряли работата по DVD-то за Джеф; има вероятност ако бъде признат за виновен по всички обвинения Джеф да прекара до 14-15 години в затвора.

Всичко казано до тук са факти. Не съм ги измислил, има ги навсякъде из нета, проверете ако желаете. Не искам никой да спори с мен или да ми обяснява „че това не е така”. Това са факти. Край. От тук насетне следва коментара ми по темата. Ще кажа какво мисля аз и тук вече имате разрешението ми да спорите с мен (ако не изпитвате срам, разбира се). So… once again: here… we… go!

ДЖЕФ ХАРДИ Е ШИБАН НАРКОМАН!!! Моля, разберете го.

В последните седмици покрай споровете в този блог (и на други места, като BWC например) се замислих: „Човече, може би го съдиш прекалено строго. Може би феновете му са прави и той е нов човек. Наистина е жертвал тялото си за кеча, направил е много запомнящи си spot-ове, носеше пари на WWE…”. Бляяяях... кажете ми какво направи Харди сега? С извинение: изсра се върху компанията, която направи толкова много за него, едва седмица след като реши, че ще гони „други творчески планове”. Риалити шоу? Нееее, трафик на наркотици, може би. Преди да почнете да мрънкате „това му е личния живот”, „какво те бърка като вече не е в WWE” – нека поясня. Бърка ме, защото с тази глупост той лепна още едно голямо черно петно на цялата индустрия. Сега на всеки ще се гледа като на потенциален drug dealer, ако не с кока, то поне с хапчета. И това, драги читатели, е ужасно.

Не казвам, че всички обвинения са верни. Това ще го каже съда. Даже малко ме съмнява Харди да е обмислял да стане наркотрафикант. Но все пак... имал е тези хапчета в дома си, имал е кокаина. Поне ги е ползвал. Спрете да го защитавате. Моля ви. Аз лично ще продължа да коментирам ситуацията около Джеф, както и това дали ще се отрази на WWE по някакъв начин. Струва ми се малко вероятно обаче едно: в идните няколко години отново да го видим на ринг.

ПП: И ми писна брат му да си гради кариерата на гърба му – враждува с Джеф, защитава Джеф, прави това за Джеф, онова за Джеф... да седне да потренира с промотата пред огледалото, защото има нужда. Джеф може и сам да се оправи... I suppose.

-Сигурно сега някои са ми толкова бесни, че бързат да ме напсуват. Е, нищо. Има ги и такива. За останалите ще обърна внимание на нещо, за което споменах, че мисля да говоря преди известно време: мястото на Даниелсън и МакГинес в WWE. Започваме с първия.

Сега накъде?: БРАЯН ДАНИЕЛСЪН В WWE – KЪДЕ, КАК, СРЕЩУ КОГО

За незнащите кой е предлагам бърза справка с Wikipedia, както и една от невероятно харизматичните му снимки. Хахахаха. Знам, Драгън не е харизматичен. Никак даже.

Имайки предвид, че това е един от най-техничните (ако не и най-техничния) кечист в момента в света някои ще кажат, че трябва да получи ИК титла или US такава. Не, не. Грешен вариант. Най-добрият вариант за него според мен е дебют в ECW, няколко добри мача, след което една продължителна програма с Уилям Ригъл. Двамата могат да направят страхотни мачове, убеден съм в това, просто трябва да им бъде даден шанс. Доколкото знам са приятели, така че едно подобно развитие на нещата не е чак толкова странно. След тази вражда може да направи добри истории и с хора като Козлов, Джаксън, Шелтън, дори и Крисчън. Не само мачове - направо истории. Той има нужда от интересни неща, които да се случват около него, не само добри мачове. Може да се насочи и към ECW титлата (дори е задължително да направи един рейн с нея), а някой ден, най-рано след поне година, може да бъде прехвърлен в друг бранд. Защо?

Защото престоя му в ECW ще му даде време да развие това, което в момента му липсва – образ. Хем ще е по телевизията, за да могат хората да свикнат с лицето му, хем ще има възможност да направи няколко страшни мача с Ригъл, хем ще получи шанс да поработи върху създаването на един продаваем образ. Може да си най-добрия, но в WWE ако не продаваш не ставаш. Така че преди Даниелсън да бъде вкаран в RAW или Smackdown, преди да бъде гласен за световни титли, той трябва да измине много тежък път. Искам да отбележа, че всичко, което казвам го казвам с идеята, че той няма да бъде пратен в FCW, а ще дебютира веднага в main roster-a. Също така се надявам, че няма да му лепнат някое идиотско име (въпреки че шансът е просто огромен). Това са важни неща за успеха на Даниелсън, поне според мен. Като не смениха името на Punk определено не сгрешиха.

-Стига, стига, стига. За тази седмица. Следващата дали ще има ритник в под въпрос, защото започва студенството. Аз ще дам всичко от себе си да има, но дали ще стане е друг въпрос. Мога само да ви кажа, че съм супер доволен, че приключих с писането на това и да ви пожелая приятен ден. Мир!

3 коментара:

  1. Ето и моето мнение:
    - Отборните титли - Като за начало ми хареса,беше мач на ниво и с очакван край.Марк Хенри беше леееко тромав,но другите се представиха много добре.
    - US Championship - Кофи вече прекалено дълго държи колана,вярно-хората го харесват,но трябва и малко разнообразие.
    - Мача между Legacy срещу DX - Уау! Най-добрия мач за вечерта.С огромен интерес го гледах.А края беше намислен много добре.Като цяло мача ми хареса много.
    - Кейн и Кали - И двамата са тромави и неподвижни (особено Кали),макар,че този мач надминава този на "Лятно тръшване".Не ми беше особено интересно да ги гледам и се очакваше,че Кейн ще е победителя.
    - Крисчън срещу Ригъл - Мача го направи Крисчън,а Ригъл само стържеше отстрани.Не беше кой знае колко интересно,макар че очаквах Уилям да победи.Както и да е.Радвам се,че победителя е имено Крисчън!
    - Сина срещу Ортан - Как Сина се е престрашил да се съгласи на това ?!? И сега ако някой ми каже: - Сина не е направил нищо за компанията,не заслужава титла... дрън дрън.Как така? Та той се подложи на това,за да допринесе за престижа на мача.Евала!Впечатли ме наистина.Мача беше много добре замислен.С тези белезници и синините стана много по-реалистичен.За мен този мач е на 2-ро място след DX - Legacy.
    - Тейтър срещу Пънк - Оф..! Очаквах,че Пънк ще запази.Просто след като Теди Лонг излезе и си казах "Това не е на добре".Общо взето мача ми хареса,освен края разбира се.3-то място.
    - Като цяло ми хареса много.Беше по-добро PPV от Summerslam.Толкова за Breaking point.


    RAW - Мачовете бяха добри.Най-много ме изкефи отборния мач между 6-ма.Триш е във форма,вижда се.Още е гъвкава както преди.Основната идея на беше завъщането на Батиста.Очакваше се,че той ще спечели на мача си с Ортан.Добро шоу.Много ми хареса.Всички мачове бяха на ниво.RAW започва да се издига още повече.Това,че Батиста отива в Разбиване не ми допада като идея.Сега можем да очакваме (според мен) да се забърка в историята с Word Heavyweight Championship.Времето ще покаже.
    - ECW - тази седмица не ми хареса.Нямаше история.Нямаше нещо,което да държи зрителите в очакване,но това си е лично мое мнение.
    - Smackdown - Ехаа..Също като във филм на ужасите.Тази седмица в следващия епизод на Разбиване сигурно ще видим продължението.Промото на Пънк беше добро.Батиста отново победи!Колко "неучаквано". Шоуто беше много интересно.Мачовете също.Толкова.

    И сега е време за Джеф : Няма шанс да се върне на ринга (според мен).Той направо си е отворил аптека у дома си.Страшно глупава постъпка.Все още не е взето решение дали ще лежи в затвора и колко години (от 3 до 14).Това,че ги е продавал не ми се вярва много.Все пак ако му трябват пари може да поиска,а и не ми се вярва да напусне федерацията и да е останал без нищо ей така за 5-6 дни.Той пише в Twitter,че всичко е лъжа и са украсили историята.Е ще видим.На снимката приличаше на истински наркоман,който туку що си е взел дозата-брадясал,с торбички под очите.Искрено го съжалявам.Това показва и че наистина не "обича" феновете си.Кой знае колко момичета по целия свят,които са "влюбени" в образа на Джеф Харди са тъжни (за радост аз не съм от тях).На него не му пука и на тях не трябва да им пука.Съда ще каже кое е вярно и кое не.Е,това е от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  2. tva za jeff ne go viarvam i da e viarno az ne go vinia sorry men no ako razbere6 o6te ne6to za jeef molite da mi pi6e6 na email;reichalcheto_hardy@abv.bg ili na rossyto_1992@abv.bg 6te ti b1da mno blagodarna

    ОтговорИзтриване
  3. Аз лично съм заклета фенка на Джеф, но постъпката му никак не ме кефи.Просто не мога да разбера защо го е направил, според мен, ако не се занимаваше с тея глупости може би вече щеше да се е завърнал във федерацията.Аз дочух, че на Кеч Мания 26 ще се завърне и искам да попитам дали някой знае нещо по въпроса (ако знаете ми пишете на e-mail kari_m_@abv.bg благодаря предварително)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...