Няколко теми в едно или "Напълно нецеленасочен пост"

Има неща, за които ми се пише, но просто няма смисъл да правя милион кратки постове за тях. Затова прибягвам до подобни "сборни постчета", които събират няколко теми в едно. Този път ще има филми, тенис и... други, които все още не за изяснени. Но да започнем по ред на номерата...

Филм: District 9 - уникален, влияещ, плашещо реалистичен на места. Уникален режисьорски дебют на Нийл Блогкамп (ако не бъркам името). Филмът започва със стил, който напомня на документален филм и постепенно преминава към "нормалния" начин за снимане на филми в днешно време. По време на този преход ни е разказана историята на един човек в най-дребния детайл, като същевременно околния свят получава описание, за да можем да разберем какво всъщност се случва в света на District 9. Не знаете за какво става дума? За извънземен кораб над Йоханесбург, Южна Африка. За извънземни, живеещи с хора. Да, фантастика е. Но е толкова реално направен, че се питаш дали наистина е възможно някой ден да сме в такава ситуация. Плашещо реална на места фантастика. Филмът е страхотен, препоръчвам го с две ръце, два крака и пенис на всеки.

Тенис: Не бях гледал тенис по-сериозно от може би 1, даже 2 години. А преди това следях почти всеки турнир. Както и да е, всички хобита са на моменти. Тази година покрай US Open отново се зарибих и вече втора седмица прекарвам по няколко часа на вечер пред телевизора (това ми е най-сериозното гледане на телевизия от мнооооого време), за да гледам мачовете от турнира. Който харесва тенис знае какво му е доброто. Който не знае - да започне да гледа точно сега, защото осминафиналите се очертават добри, а при всички случаи четвъртфиналите ще са още по-добри. Стискаме палци на Роджър (Надал лавъри, нападнете ме! Ще ви изям!), пък ако не е той, поне да е Мъри.

Филм: Year One - в никакъв случай не толкова добър, колкото District 9. Докато вторият е филм с идея и с невероятно изпълнение, този е по-скоро е създаден, за да бъде забавен Money Maker. Успява да разсмее на доста места, но трябва да подчертая, че Jack Black продължава да играе леко еднообразно. Може би само King Kong (на Джаксън) беше някакво изключение. Това настрана, филмът става за убиване на време. В случай, че се чудите как.

Ухото ми: За незнаещите (и интересуващи се) искам да споделя, че преди около две седмици се опитах да достигна до мозъка си с клечка за уши, като за целта исках да мина през канала на дясното ми ухо (мое дясно, ваше ляво). Вчера бяха на ушен лекар и той бе така добър да ми причини ужасно много болка (всякакви видове контакт с вътрешната част на ухото са невероятно болезнени и трудно мога да ги сравня с друго), но пък за сметка на това се погрижи за мен. Изкара ми едно топче съсирена кръв от ухото. Забавно, нали? Мислеше, че тъпанчето ми е спукано, но се оказа, че не е. Сега... пия антибиотик и мажа ухото си с мехлем, посредством клечка за уши. Но съм по-внимателен, защото не искам втори инцидент.

Бъдещи творчески планове: Направих леки промени в FUW. Както се очертава мачовете вече ще са доста по-късички, защото просто малко са хората, четящи го, които се интресуват от кеч. Повечето се радват на сегментите, а аз нямам против, защото точно сегментите развиват историите, а за мен са важни историите... и вече говоря глупости. Да. В When the sky falls ще си проличи. Приемам съвети за това кой да бъде включен в FUW, като по възможност да е наш общ познат. Няма да се гавря с дебютанти, споко. Надявам се "Сватбата" да ви е харесала. Имам идеи за още подобни кратки проекти (в едва няколко части, не 55 като A Dark Tale), но всичко с времето си. Предполагам, че се четат лесно, а и доколкото чух са приятни, така че може би скоро ще подхвана нещо ново, но с други герои. Ще видим.

И сега... този пост приключва. Имам важна работа, свързана с важен подарък. Довечера пък ще гледам тенис и ще се надявам Монфис да опъне Надал на корта. Лек ден и дано съм ви убил няколко минути с писаниците си :P

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...