FUW Новини - главният мач на следващия event, нов и-мейл от Тъмната страна

В съобщениe за пресата (кого залъгваме? В събщение само до нас...) съ-главният мениджър на FUW НикитУ ЛазарУв обяви, че е взел важно решение за главният мач на "When the sky falls":

"Традициите са важно нещо. Аз съм от село, не го крия и се гордея с това, така че е напълно нормално да съм по-наясно с традициите от повечето ми подчинени. Но не това е важното. В FUW в една или друга степен традициите се уважават, освен когато пияници, наркомани и други подобни изчадия, като тези в Пороци ООД, не правят някоя мизерия на мирните ни кечисти. И тъй като традициите се уважават нека ви припомня, че в миналогодишното издание на When the sky falls главният мач беше TLC мач за титлите по двойки. Тази година това няма да се повтори по точно същия начин, но тъй като стълбите са важна част от идеята на това шоу обявявам, че главният мач ще бъде със стълби и не само това! Ще бъде и за титла. За коя ще разберете тогава. Честно казано аз стълби съм виждал да се ползват по строежи и за боядисване, но щом вие, феновете, желаете да ги гледате в кеч мачове - аз нямам против. За финал - Шефката и Пороци ООД могат да си **** майките. Благодаря."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Гоперо ни прати запис с Уинтър, която говори по телефона, най-вероятно с обръсната на последния event Джери.

"Спри да се тревожиш. Дръж се мъжки, п***о! Да, знам, че приличаш на мъж с тази гола глава. Не трябваше да го казвам. Съжалявам. Спокойно. Всичко ще е наред. Заедно започнахме с опитите да разкараме тази тъпа пастичка Шарлът оттук. Сега, като няма да те има известно време, аз ще се погрижа за нея. Да, да, спокойно. Вече говорих с Шефката, с която вече сме големи приятелки. Много скоро ще се изправя срещу Шарлът и ще отмъстя за косата ти. Да, няма да се тревожиш. Иначе косата расте ли? Ало? Алоооо? Алооо?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Finally Real са се срещнали през изминалата седмица с отборните шампиони No More Bullets. Йо и Файнъл са показали, че искат да бъдат шампиони и са сигурни, че ако имат нов шанс ще се представят по-добре от предишния път. Въпреки че казаха, че искат свежа конкуренция NMB са се съгласили да се бият на следващия event с Finally Real и ако младоците победят ще получат нов шанс за титлата.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Получихме и нов и-мейл от адрес sexy_darth_R_90@darksidelovers.org. Тъй като ни е страх за живота ни няма да го коментираме, а направо ще ви го покажем:

"Кхъ-кшшшш, може да не спечелих най-важната титлата в компанията, но Тъмната страна ме е научила да не се предавам. Тя ме прави толкова могъщ колкото съм и тя прави вас толкова по-немогъщи от мен, колкото сте. Кхъ-кшшш, никой не може да ме спре по пътя ми към злато в FUW. Време е моят ученик да се разкрие и двамата заедно да хвърлим сянката на Тъмната страна върху тази компания. Потайна Тъмната страна е, да, потаен съм и аз."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Официално е и пуснат постера за When the sky falls 2009, който за разлика от последните няколко няма върху себе си лицето на нито един от кечистите ни. В случай, че не сте го видяли отстрани: ЦЪК!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Какво научихме след тази емисия новини? Ами част от кард-а на предстоящия event FUW When the sky falls, който ще се проведе на 11 и 12 септември. Мачовете за сега включват:

-Неизвестен мач със стълби за титла
-NMB vs Finally Real
-КоЦкаР ще получи шанс да си върне работата срещу все още неназован противник.

Да, не се знае много, но все пак изненадите крепят този бизнес жив. Да се надяваме, че ще има кой да ни гледа (чете) когато дойде WTSF . Приятна вечер от нас и нека светлата страна на Силата бъде с вас. Нещо Тъмната ни дойде в повече...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...