AFI - Crash Love (2009)

Изключително интересно е как може да си фен на някоя група и да не разбереш, че те имат нов албум. Да кажем, че просто не съм успял да забележа никъде информация за това и че студентският живот е виновен да имам по-рядко достъп до интернет. Както и да е. Темата на поста - новият албум на AFI. Сега някои може да зяпнат "Кои да, да ги е*ем, са AFI?". За тях... разяснения няма да правя. Ще кажа само, че стилово са далеч от Ивана и Преслава, така че феновете на двете споменати фолк-диви (чак звучи смешно, хъхъ) могат да пропуснат останалата част от текста.


Ценителите на хубавата музика обаче могат да продължат. Та какво има в новия албум на AFI? Песни, при това хубави. 3 години след Decemberunderground те вадят един наистина стабилен албум с добри мелодии, приятни ефекти в някои от песните и естествено добри текстове. Текстовете винаги са била силна страна на AFI, защото не са били прости от типа на "Ти ме заряза, аз се нарязах", "Ще ти пръсна главата", "Аз съм як гангстер" и тем подобни, а са поемоподобни и дават възможност за интерпретации. Отплесвам се. Албумът.

...съдържа 12 нови песни, които могат да покрият широк набор от вкусове. Аз лично имам 3 фаворита - пилотният сингъл Medicate, Beautiful Thieves и най-добрата песен от албума според мен - Torch Song. Oсвен 12-те основни песни Deluxe версията на албума (ако не се лъжа) съдържа още 4, част от сесии за предишните албуми. Най-добро впечатление ми направи Fainting Spells, която също ми стана фаворит. Да, пристрастен съм като фен на AFI, но мисля, че музиката им не е нито толкова тежка, нито толкова застопорена в даден стил, че да не може да бъде възприета и от масовата публика. Не само възприета, но и харесана.

Ще опиша албума като "нещо ново от AFI, което си заслужава слушането". Нито стъпка напред, нито назад, нито още от същото, нито нещо прекалено различно. Просто нещо добро. Тъй като всички сме мързеливи ще ви кажа, че както песните, които споменах по-горе, така и останалите се намират из youtube и може да ги потърсите, за да чуете за какво става дума. Пък ако ви хареса купете албума. Не боли, нищо, че е криза. Аз лично ще огледам за него тази седмица.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...