Втори рожден ден на блога

Липсваше ми това място! Липсваше ми изгледа на блога ми, усещането докато пиша пост, който може както да не бъде изобщо прочетен, така и да стигне до очите на хора, които никога не съм виждал. Но ето, че отново съм тук да тровя минутите ви с присъствието си! За съжаление ще е само за уикенда, тъй като в понеделник заминавам отново за Пловдив и ще се върна най-рано следващия петък. Но това не пречи през уикенда да приготвя неща, които да цъфнат в блога през седмицата. Не обещавам, че ще стане, но ще се постарая. За престоя в Пловдив, впечатленията от него и от университета ще говоря в друг пост и това ще стане след известно време, за да премине първоначалното объркване. Този пост тук има друга насоченост. Друга цел. Друг повод за написването си.

Рожденият ден на блога! Всъщност той премина, тъй като беше на 29 септември, но дори на патерици си струва да го отбележа. Все пак са си 2 години, не малко време. Доста постове са публикувани, доста текстове са написани, много глупости са изказани за това време. Радвам се, че все още блога го има, радвам се, че и все още има хора, които да влизат тук. Не съм го очаквал. Та честит рожден ден на блога, да ми е жив и здрав и още доста години да намирам време и желание да се занимавам с него. А на вас, тези, които от време на време влизат за да погледнат какво съм писал, пожелавам приятно прекарани минути с нещата тук.

С обич (и островърха шапка за празнуване на рожден ден): Биров <3

PS: В случай, че някой си каже "той е забравил за това, че блога става на две години" - във вторник вечерта вдигнах наздравица с четирима от новите ми колеги за рожденния ден на блога. Те не разбраха за какво точно става дума, но и за това има време, хъхъ. Така че дори пийнах за това мое любимо място в интернет. Любов ли е да го опишеш...

5 коментара:

  1. Благодаря ви :) Анто, след като бях лишен от възможността да творя неща, свързани с прекрасната ти личност този блог вече не е същия :(

    ОтговорИзтриване
  2. Честито! Единствения блог който следя ! :)

    YTR!

    ОтговорИзтриване
  3. Урааааааааааа :D Честито, още мн мн години да ни радваш! Бире, трябва да почерпиш, торта, бира, пиене :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...