Биров преди, Биров сега...

Тъй като съм просто устроено същество без особени цели в живота (да бе, хахаха) реших, че няма нищо лошо в това да отделя цял един пост в милото ми блогче за МОИ снимки, при това направени с уеб камерата ми заради не наличност на друго, по-добро средство за снимане. Предното изречение се получи плашещо дълго, но това няма значение... кхъм, кхъм, продължавам нататък. Та, реших, че щом няма да се намери кой да ми помогне и да направи ново лого за блога, то няма лошо поне да информирам милионите (и милиони!!!) фенове, почитатели, читатели, критици, хейтъри на блога за това как изглеждам АЗ, неговият прекрасен автор. По-точно как изглеждам АЗ, неговият прекрасен автор, с обръсната глава. Все пак тази прическа се задържа вече няколко седмици, а и нямам намерение скоро отново да пускам косата си, така че...

И в процеса на писане на този пост се замислих - най-фрапантното нещо всъщност е фактът, че в началото на тази година, някъде до края на февруари, аз бях с дълга коса до раменете. Сега такава няма. Така че реших да сложа две снимки от двата периода, за да видите вие (а за да се радвам и аз на...) разликата. И така, момчета, момичета и трансексуални, представям ви:

БИРОВ ПРЕДИ


БИРОВ СЕГА


Брей, брей, брей... мачкам. Честно казано (вие още ли четете?) понякога косата ми ми липсва адски много. И нямам предвид коса по принцип, някоя нормално къса прическа, ами косата от първата снимка. Дългата, трудна за поддържане, нуждаеща се от постоянно изправяне коса. От друга страна се радвам, че я разкарах и едва ли някога скоро отново ще рискувам с това да я пусна отново. Поклон на всички люде, без значение от пол и възраст, които успешно се грижат за дългите си коси. И това е краят на този толкова нарцистичен пост, скоро ще направя още един, само че по-голям. Защото АЗ - това е блогът, а блогът - това съм аз.

2 коментара:

  1. bratle ti si izperkal syvsem xD

    asoto :P

    ОтговорИзтриване
  2. Бире разликата е огромна :D но смятам че тва вече го обсъдихме, отноов казвам, че така мн ти припка и радваш, ама ти сякак си радваш :D Peace (rock) С коса без коса се си си луд :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...