Препоръчани песни - Част 40

Отново съм подбрал 10 песнички, които мисля, че биха били интересни за меломаните. По-скоро за тези от тях, харесващи малко по-китарно ориентирана музика, но мисля, че вече сте свикнали и знаете какви песни може да очаквате да препоръчам. Интересното е, че този път в списъка се мяркат не само alternative, metal, nu-metal и тем подобни стилове, ами и едно... по-скоро поп парче (Ride to California) и един house-оподобен кавър на песен от златните годните (Totally Miss You). Естествено най-горещо препоръчвам личните ми фаворити - метъл ремикса на Paparazzi и "Fade to gray", кавър също на песен от епохата на диското. Ето го пълния списък с песни този път:

Lady Gaga - Paparazzi (Metal Remix by Bliix)
The Killers - Somebody told me
V-Sag feat. Alexandra McKay - Totally Miss You
Dead by April - What Can I Say
Static-X - So
Atreyu - Bleeding is a luxury
RA - Do you call my name
Paper Tongues - Ride to California
Eyes Set To Kill - The World Outside
Atrocity - Fade to gray (жица кавър на любимо парче <3)

А ето го и линка към архивчето, където можете да ги откриете (естествено само, за да ги прослушате. Не на пиратството! Хъхъ):

ЛИНК ЗА АРХИВ С ПЕСНИТЕ

Приятно слушане и до следващите "Препоръчани..." :)

5 коментара:

  1. Аз препоръчвам The Killers-Somebody told me Супер песен :P Не помня дали това ти дадох като мой фаворит XD

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми е фаворит Somebody told me, даже която и тяхна песен да сложиш ще ми е фаворит ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Интересното е, че имат звучене, което честно казано не ми допада. Но пък песничката е хипер весела. Ако имат още такива ще съм доста доволен ако споделите имената им с мен :D

    ОтговорИзтриване
  4. Тая Лейди Гага колкото и да я обработят и в какъвто и да е вариант все ми бърка през гъза, не знам... не ми понася.
    Иначе се радвам на предложенията ти за Atreyu, Atrocity и The Killers ^^ Обичам ги!
    Давай следващите, че изпитвам нужда от нова музика ;р

    ОтговорИзтриване
  5. A мислиш ли, че се подбират лесно? :D Ще отнеме време докато подготвя следващ пост, макар че вече имам няколко песни наум. Пък и да ги събера ще ме домързи да ги кача... life is funny.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...