Моето творчество... Част 39: Nihilanth

От доста време не съм качвал някоя от рисунките си и май е време. Рисувам адски рядко в последните месеци, затова и "Моето творчество..." стои така пусто. Но да се надяваме, че покрай коледните празници ще ме удари музата и ще се занимавам по-често. Това, което има честта да видите отдолу, е моя... вариация на главният бос от Half-Life 1. Фактът, че не бях превъртял играта, не ми даваше мира и след като го направих нарисувах последният бос, който въпреки че не изглежда като най-опасното извънземно в историята е точно това. Но стига приказки. Последно нещо: допада ми да рисувам бебета-изроди. Това е ужасно...

7 коментара:

  1. Това бебе е тръгнало да мутира в нещо отварително ама някой го е сецнал през кръста на време :D

    Много ме кефи как рисуваш, искам още рисунки!:))

    ОтговорИзтриване
  2. Ще трябва да почакаш поне няколко дни за следващата, въпреки че две са готови :D Тъй като рисувам рядко трябва да съм внимателен с публикуването.

    Щях да забравя - благодаря XD

    ОтговорИзтриване
  3. Аз гледах и другите... велики! Много те бива в рисуването :)))

    ОтговорИзтриване
  4. тфа ми хареса
    it's hidiously cute =D аз съм против замазването с пръст на сенките ама на теб ти се получава

    един съвет само ~ като рисуваш нещо живо нарисувай го как се движи, как прави нещо - да си личи че е живо.. или тфа е мъртво?

    ОтговорИзтриване
  5. Уолз! Това е добро! В смисъл, че определено е крипи и още повече като се сетя, че имам един герой който ей така за разнообразие за какво ли рисува трупове, но нарочно оцветява кръвта им с червен туш. Той е тотална откачалка! Не че ти си! И не че в днешно време има някой нормален де!
    Та отново - добро е!

    ОтговорИзтриване
  6. Обичам коментиращи хора, мамка му :D По ред на номерата:

    @Punkass: Спри, иначе егото ми ще стане прекалено голямо. Не че имам нещо против, просто... не трябва :D

    @тошо: Не мога да се отуча (така ли се пише?). Стар навик, пък и съм самоук, знаеш. Но и според мен се получава. Колкото за движението - просто при рисуването на такива същества движението не е нещо чак толкова важно. Toва е concept картинка, показваща вида на съществото, не как се движи и какво може. Иначе това не е мъртво... в играта просто левитираше на едно място и ме пържеше, а главата му се отваряше от време на време.

    @divata_airis: Благодаря. Интересно е, че спомена това за твоя познат, защото всъщност и аз изпитвам лека слабост към крвъта в рисунките си и може би червеното е единствения цвят, който обичам да използвам. Даже днес довърших една нелоша (според мен) рисунка на жена, в която единственото цветно нещо беше кръвта по ръцете й. Близките 1-2 месеца ще видите и нея :D

    Кефите ме бе, ей, хъхъхъ XD

    ОтговорИзтриване
  7. браво :) За пореден път :)

    Незнам дали ти е известен факта, но Кърт Кобейн е имал слабост и постоянно е рисувал умрели бебета без ръце :) :D.

    Faith ???

    Мимчо :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...