ФКДББ

Някак депресиращо е да гледаш бялото поле за писане в Blogger. Нещо вътре в теб сякаш тихичко ти повтаря "Запълни го" и ти не можеш да устоиш на изкушението. Опитваш се, даваш всичко от себе си, но не можеш. Накрая се пречупваш и изливаш огромно количество малки бувки върху това бяло поле с идеята да го запълниш, да го направиш по-завършено. Осъзнаваш, че нещата, които пишеш са безмислени, ненужни, излишен тормоз за пръстите ти и за бедната клавиатура, станала свидетел на къде къде по-смислени неща, написани от теб. Но не можеш да спреш и пишеш ли, пишеш...

Усещане за дежа вю ме шибва в този момент и се замислям дали не съм писал подобно идиотско въведение и преди... Може и да съм писал, може и да не съм. Не е като да съм сред най-оригиналните блогъри в България, есе? Време е за малко излишни и никому ненужни приказки и ще дам всичко от себе си този пост да стане пълен с неща, нямащи връзка помежду си. Хаос, кучки!

Започваме с кино простотии. През изминалата седмица гледах 2012, Planet 51 и отново Transformers 2. Почваме ги под ред на номерата: 2012 e... ужасен. Не е най-глупавият филм на годината, не. Има си своите силни страни, но за съжаление мога да ги огранича до следното: Дани Глоувър, Уди Харелсън, специални ефекти. Друго нещо, което да ми хареса в този филм, нямаше. В 2012 виждам просто машина за изкарване на някой друг долар от глупавите (и донякъде безпочвени) страхове на малоумното човечество от края на света. Емерих просто си търси причина, някаква идея, която да го накара да направи филм за края на света. Изглежда филмите му, които съм харесал, ще останат в 90-те. Нищо, което не е направил след 2000-та не е попаднало в списъка ми на филми, които бих гледал повторно. Universal Soldier, Stargate и Godzilla (сериозно, дори Годзила) попадат в този списък. 2012 e такъв филм, който в края си (2 часа и половина, брат) те кара да се запиташ "Добре, не можеше ли да пропуснем семейните драми и глупости и да изгледаме 30 минути кадри с разрушения, след което да ни покажат за 5 минути какво става след това?". Ако това беше концепцията и структурата на 2012 щях да го харесам много повече. Не казвам, че филмът не си струва едното гледане... абе, като се замисля... не си струва едното гледане. Пропуснете. По-добре да гледаш New Moon, ебати. Да, казах го.

Минаваме на Planet 51. Е... определено е най-слабата анимация, която съм гледал в последно време, а както май наскоро споделих, изгледах доста такива. Става като за семейно филмче, но просто... не може да те разсмее. А това е целта на CGI анимациите, нали? Дори да не беше това можеше поне да се опита да те трогне, както прави Up. Но тук и драма няма. В общи линии най-забавното в целия филм бяха някои сцени с кучето-пришълец и малкото роботче "Роувър". Всичко друго минава в графата "Приемливо". Гледайте само в краен случай. И все пак помярът е епичен:


И стигаме до Transformers 2. Няма да крия, че адски много харесах първия филм. Тук ситуацията не е чак такава. Не помня дали съм писал за него, но ако не съм искал да се оплача от прекаленото много смешки, които тотално убиват надеждите ти да възприемеш машините поне малко насериозно, многото трансформъри с почти никаква роля и прекалената дължина на филма (и то'я е 2 часа и половина...). Мегън Фокс е секси, но не ЧАК толкова. Казах. Hail Megatron.

Почвам да звуча като хлапе. Ами като знам за какво следва да пиша как да не звуча като хлапе, бре? За кеч. След като гледах RAW за 5 минути (шоуто е час и половина по принцип, за незнаещите) с яко скипване, осъзнах, че съм отвратен от това, което ми предлагат като продукт от WWE. Прочетох резултатите на ECW и SMACKDOWN, там пак същата шитня и си казах - няма да гледам кеч тази седмица. Да, ама не. Какво да правя? Нямам вече какво да гледам (за това малко по-надолу) затова се сетих за едно от малкото PPV-та на WWE за последните 8 години, които не съм гледал. Забавен факт - WWE правят по от 12 до 15 PPV-та с дължина 3 часа всяко на година. И аз ги гледам почти целите. Не е лесно. Тааа... отплеснах се. С много зор и малко помощ (мерси, Болка) свалих WWF No Way Out 2001, доста старо PPV. Дори на хората, които са засичали кеч за кратко по bTV през 2001-ва ще им прозвучат познати имена като Леденият Стив Остин, ННН, Скалата, Кърт Енгъл и т.н. Изгледах го и осъзнах, че е с пъти по-добро от всичко, което WWE са направили през тази година. Качеството спада, факт. Което е кофти за мен и за останалите фенове, вас - непросветените - едва ли ви интересува особено. И все пак... е тъжно.

Минаваме на по-весела тема - серийни убийци. Един конкретен - Декстър Морган. Спомням си как като гледах първите реклами на Dexter по FOX Crime бях заинтригуван, но така и не гледах дори един епизод. Наскоро реших да пробвам, свалих си първите епизоди на първи сезон... и бях удивен. Dexter е уникален сериал с изключително пленителна история и добре изградени персонажи, с обрати и напрежение. Определено се нареди след най-добрите сериали, които съм гледал. Краят на четвърти сезон ме шокира допълнително и леко се дразня, че ще трябва да чакам година, за да видя какво става в петия сезон. Ако искате да изгледате някой добър сериал - препоръчвам го горещо. Приятелката ми отказва да го гледа, но дори на нея й е направил впечатление една доста забавна рекламна картинка за него:


Не е лесно, не е. Michael C.Hall играе Декстър просто перфектно, а Джон Литгоу (професорът от "На гости на третата планета") прави страхотна роля в сезон 4. Но да оставим Декстър настрана и да се фокусираме на светлия празник Бъдни вечер...

ДА МУ ЕБА МАЙКАТА НА ТЪПОТО ВРЕМЕ! КАК МОЖЕ ДА НЯМА СНЯГ НА КОЛЕДА? ПИТАМ "КАК?"!

При някои от вас може и да вали, при мен сняг няма. Има де, ама топящ се. Валя преди 3-4 дни. Като гледам как Слънцето нагло ми сочи среден пръст най-вероятно до края на деня няма да завали сняг. Дразни ме идеята на Коледа да вали сняг, колкото и детинско да звучи (този пост така и така е тръгнал в детинска насока). Иначе тази вечер планирам да се наям като прасе и да се наспя добре. Нали затова е Бъдни вечер?

Така и така съм започнал с несвързаните работи - ще има FUW и през 2010-а. Феновете му (да, вие тримата. Четирима сте? ОК) могат да бъдат спокойни. Тези дни ще дам повече детайли по въпроса. Също така започнах да нахвърлям разни чернови за нов разказ, който обаче може да се позабави имайки предвид приближаващата сесия. Ще е от няколко части, сериозен, и ще опитам да експериментирам с различни стилове на писане. Ще видите като дойде моментът. Пише ми се и за вампири, ама истински такива, не педерасти, блестящи на Слънце. Ако някоя добра идея ми се заформи в главата може да драсна нещо и за кръвопийци. Винаги съм се кефил на добрите разработки по темата. Така е. Свърших. Не, имам за поста. Иначе свърших сутринта, хъх. Простотията настрана - това беше засега, идните дни чакайте традиционния (вече) пост с пожелания за Нова година.

PS: Заглавието да не се разбира като "fuck the бебе". Просто съкратих "Филми, кеч, Декстър, Бъдни вечер, блог".

3 коментара:

  1. Аз още не съм гледала Трансформърс 2, защото не ми хареса първия и сега вероятно ще се измъча с тоя, не знам. Викат, че бил добър, ама...
    Декстър да-уникален сериал е. Аз съм забила в началото на трети сезон. А Майкъл С. Хол много си го тача. Любимият ми сериен убиец! (все едно имам някакви други о.О)
    Ами хайде...хубаво натъпкване тази вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. искам сняг уееееее~

    трансформърите не съм ги гледал.. засега, имам намерението да ги видя някой ден ;D
    dexter май ще го започвам ~ himym го свърших и нещо мн рядко излизат нови серии, true blood нещо не можах да изтърпя селския акцент на главната героиня и разстоянието между предните и зъбки xD
    ако се сетиш някой друг сериал казвай

    ОтговорИзтриване
  3. @airis: На мен първият ми хареса повече. Щом на теб първият не ти е харесал шансът да харесаш втория е яко мизерен :D И изгледай проклетия Декстър.

    @тошо: Друго не гледай - почни Декстър. Аз не гледам сериали и не ги чаткам много-много.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...