Разговор

-Главата започва да ме боли...
-Няма да е лошо да станеш от компютъра.
-Ако стана от компютъра ще седна да уча.
-По-добре да те боли глава от учене, повярвай ми.
-Сигурно си прав...
-Не е като да те мързи и да няма мотивация. Мина почти всички материал, а имаш още колко? 4 дни до изпита?
-Да, с днешния са 4.
-Яко ще си смотан, ако не го вземеш.
-Ще го взема.
-Дали?
-И двамата знаем, че ще го взема.
-Добре де, така е. Ще го вземеш. Въпросът е с колко. Превърна се в шибан бележкар в този университет, помниш ли?
-Помня, помня. Но главата не спира да ме боли.
-Може би е от вродена смотаност.
-Ти доста заобича думата "смотан" и производните й, а?
-Да, но за това е виновно твоето самочувствие.
-Нашето самочувствие, извинете.
-Апф... застреляй се.
-По-скоро бих застрелял теб, но то е същото.
-Радвам се, че го осъзнаваш.
-По-скоро бих правил секс с теб.
-Това значи да правиш секс със себе си...
-Това имах предвид.
-...
-Какво?
-Нищо. Млъкни и отивай да учиш.
-ОК.

7 коментара:

  1. Хмм... това разговор с вътрешното ти АЗ ли е ?

    ОтговорИзтриване
  2. ммда.. и аз съм имал доста такива, само че предпочитам да не поствам ;D

    ОтговорИзтриване
  3. Хммм, не точно. По-скоро разговор на едно от вътрешните ми Аз с друго. Ако бяха само две щях да съм много доволен, но случаят не е такъв.

    И все пак... свиквайте. Май подобни неща ще зачестят наоколо.

    ОтговорИзтриване
  4. Май покрай многото учене ти е бръмнала главата и не можеш да си в мир със себе си...


    А това за секса... звучи сякаш се чудиш дали да не си удариш една, но се отказваш и отиваш да учиш ;D

    ОтговорИзтриване
  5. Позна. Не знам дали да се възхищавам на ума ти или да се плаша :D btw Имам чувството, че след 1-2 часа ще се чудя същото.

    Иначе за ученето - не уча много. От утре може би ще е малко по-интензивно, 3 дни просто "слагах основата".

    ОтговорИзтриване
  6. Ох... споделям мрачните ти мисли, с тебе се мъчихме над основата ама май наистина е време да поучим.

    Аз научих за днес де, отивам да си ударя една.

    ОтговорИзтриване
  7. Откровеността ти ме просълзи ;( Дано е било хубаво :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...