Разни неща в един пост... III

Написването на този пост е леко непредвидено, но в последните месеци често се получава така. Идва сесия и ще намирам все по-малко време и все по-малко вдъхновение за писане/рисуване/безцелно мърморене и т.н. Все пак ще се постарая от време на време да има по нещо интересно наоколо. Даже ще дам информация за това какво точно е сигурно, че ще има, но това малко по-надолу. Да сме ясни - този пост е манджа с грозде. Слагам в него неща, които така и така не могат да получат сингъл пост, поне да получат по малко внимание в един общ такъв. Та... разгледайте. 'Начииии... почвам. Да... почвам... ето...

Почнах. Да живее Жо. Като за началото: единственото, което е сигурно, че ще може да намерите през идния месец в блога, e FUW. Написани са 6 седмични шоута (днес постнах второто) + 1 PPV, започнал съм работа и по-следващите, които според мен са още по-интересни. Нови идеи ми идват постоянно и затова гледам да се занимавам с него, когато мога. Скоро ще обновя ростър страницата, ще направя пост със седмичните резултати от началото на 2010 досега, ще направя това, ще направя онова...

Важното е да има. Какво да има ли? Разни нещица. Неща, които да ни развличат, забавляват или просто да ни губят времето. Подготвил съм няколко такива нещица, които идват на малки порции към вас. Като за начало 2 песни, този път с линкове към клипове в YouTube:

Downstait - I came to play
(Новият theme song на The Miz. Зарибява след няколко слушания, но има потенциал да омръзне жестоко ако се слуша постоянно.)

Jeremiah - Imma star
(Благодарение на Мирчев. Изненадващо приятна за RnB (нали е такова?), подхождаща си с новия ми образ на "Звездата...", хаха. А и клипът е забавен.)

Докато се ровех из YouTube попаднах и на няколко страхотни tributes за кечисти, може би някои от най-добрите, които съм гледал някога. Пичът, който ги е правил, наистина се справя добре с това. Никът му е KiLLuMiNaTiiX и може да разгледате клиповете му в YouTube, aко имате желание. Аз ще постна линкове само към най-доброто за мен, а именно пет tribute-a:

Randy Orton - Sick Voices
Randy Orton - Тhe Ultimate Centerpiece
Edge - Impossible
CM Punk - The First and Only Straight-Edge World Heavyweight Champion
CM Punk - Addicted 2 Greatness

Тъй като не съм писал нищо подобно след Нова година е хубаво и да ви кажа "За много години", но пък кой знае - може някой прекалено възрастен човек в момента да чете блога ми и да се обиди. Е... за колкото години ви остават. Дано сте прекарали поне наполовина толкова добре, колкото прекарах аз на тази Нова година. Нямам търпение да дойде следващата. Джони, (h)

AВАТАР - току що ми скимна да кажа няколко думи. Бях доста заинтересован от проекта на Камерън от начало, като интересът ми спадна значително след като видях първия трейлър. След това обаче с постоянната реклама на филма и желанието ми да гледам нещо на 3D (защото така и не бях) се навих да отида и да го гледам. Даже бях доста ентусиазиран, не знам защо. Сега, след като ми престоя в главата, мога да кажа няколко думи. Филмът е добър и приятно изграден. Историята се развива по добър начин, което е радващо за филм дълъг 2 часа и 40 минути. Проблемът обаче е, че историята е адски клиширана и меко казано предвидима. На някои места като чуеш репликата "това не е правено досега" и си казваш "ясно, главният герой ще го направи до края на филма". Също така не останах кой знае колко впечатлен от дизайна на на'ви, извънземната раса. Можеше да се измислят много по-оригинални варианти, тъй като в момента те прекалено силно напомнят на нощни елфи. Това между другото не е единствената асоциация с WarCraft - имаме и дърво на живота. Твърденията, че има сходства и с Покахонтас не са лъжа - след като гледах анимацията преди 1-2 уикенда съм склонен да се съглася, че има много, ама много прилики между двете. Това е дразнещо, особено когато са ти обяснявали, че ще гледаш филм, който ще е революция в киното. Не е. АВАТАР е един приятен, 3-часов филм, с много красиви ефекти (Пандора е уникална с прекрасен дизайн, за разлика от на'ви...) и надъхващи сцени. Но не е революция. Не е филм, който да остане в съзнанието ти дълго след като си го гледал. Това е просто филм. Е, филм, който донесе адски много пари на създателите си, но пък е просто филм. Дано Камерън да се фокусира занапред върху по-разчупени истории и по-богати персонажи и да остави ефектите настрани. Не може да пропадне колкото Роланд Емерих, но все пак...

Като се заговорих за филми искам да кажа, че според АВАТАР в никакъв случай не е най-добрия филм на 2009. Тъй като заобичах класацииките след направената от мен в последния "Ритник в главата", нека ви споделя (независимо дали ви пука) кои са моите топ 3 филма за годината.

3.АВАТАР - Да, трето място. Заради визуалните красоти, приятните сцени и главната роля на Сам Уортингтън. И донякъде заради уникално мащабната рекламна кампания. Минус обаче е неособено оригиналната история и прекалената линейност. Голям минус.

2.Гадни копИлета - Защото Тарантино е уникален творец. Интересен сценарий, като тук гореспоменатат линейност я няма. Има изненади, има напрежение, невероятни диалози и дори хумор. Определено страхотен филм.

1.District 9 - Много мислих, но няма как. Невероятна научна фантастика, която не претендираше за нищо. История, която е така представена, че изглежда адски реална, сякаш наистина това са случва в ЮАР. Като казах ЮАР - необичайната локация на действието и неизвестните актьори също са плюс. Филмът си струваше всяка минута.

Може някой път да поговоря и за разочарованията на годината, но това ще е друг път, не сега. С тази мини-класациика този пост приключва, аз почвам с оправянето на багажа си и ви казвам лека нощ/приятен ден, живи и здрави. До скоро писане/четене! Биров, аут \/

6 коментара:

  1. Уф, и аз чета за изпити и нямам време да си погледна блога...
    И нещо не мога да те поздравя с линк от Ютуб, не ми дава да го пейст-на в блога ти...
    Щях да ти пратя как Тайсън бие Джерико ;D

    ОтговорИзтриване
  2. Малоумен край на едно ставащо шоу :( Джери (хъгс) :S

    Покрай четенето винаги остава време за блога. Ей сега мисля даже да напиша някои забавни нещица от текстовете ми за следващия изпит. Сбъркана работа...

    ОтговорИзтриване
  3. О, ще ми бъде интересно, по какво ти е ?
    Аз чета за две поправки и просто ми е толкова размътена главата, че няма шанс да напиша каквото и да е до края на месеца...

    ОтговорИзтриване
  4. От размътена глава понякога се получават доста добри неща :D Иначе изпитът е по въведение в правото и е по-скоро пробен. Шанс да се освободя от редовния, така че искам 5 или 6, иначе другия петък ще ходя пак...

    ОтговорИзтриване
  5. И аз имам по право.. е, ще стискам палци тогава да се справим и двамата (:

    ОтговорИзтриване
  6. Стискам палци на теб, аз вече изкарах сигурна 5-ца, има малък шанс и за 6 :D

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...