Ритник в главата, брой 13: WWE Royal Rumble 2010 Ревю

ВНИМАНИЕ: Постът съдържа спойлери (резултати) от WWE Royal Rumble 2010. Четете на своя отговорност, като е препоръчително да сте гледали шоуто или поне да сте прочели вече резултатите. Ако някой ме обвини, че съм му спойлнал... ще му дам да се дави с члена ми. Благодаря и ме извинете за това, че съм простак.


И така - мина първото от четирите големи PPV-та за годината. Победителите са ясни, ясен е и поне един от хората, които ще са в главния мач на WrestleMania 26. Турнирът беше с едно добро качество, лично моята оценка за него е по-скоро положителна и сега внимателно ще разгледам всичко по реда на номерата.

Липсата на сегменти се усети за поредна година. Не, че нямаше такива, но бяха по-скоро концентрирани върху конкретна история (Джерико-Грамадата, Ортън-Легаси). За съжаление сегментите с теглене на номера липсваха, но като се замисля май не сме ги виждали от няколко години, така че не е кой знае каква изненада. Все пак те надъхват допълнително за мача, а и създават по-голяма интрига за това кой какъв номер е изтеглил. Жалко, че ги нямаше. Липсват ми. Риъли.

Имаше обаче бонус мач - обявеният от нищото Миз-MVP. Идеята, че щом RAW няма GM то Теди Лонг е този, който раздава заповеди по PPV-тата ми се струва смислена, така че нямам против, че той назначи мача, но не можеха ли да го назначат преди няколко седмици в RAW и така да е ясно кога ще се бият двамата. Враждата имаше приличен билд, заслужаваше мачът им да е поне малко рекламиран (в клипове, в сайта, по време на шоутата). Както и да е - получи се добър мач. Победата на Миз е добро решение - след като образът на MVP беше замазан в края на миналата година ще мине доста време преди да го приема сериозно отново, а и не горя от желание да го виждам с титлата. Въпросът обаче е кой друг? Мидкард фейсове на ниво в RAW няма (Защо ли?). Така че предполагам че или в следващите седмици, или на Elimination Chamber ще видим MVP с US титлата... отново.

Победата на Крисчън малко ме изненада, както и качеството на мача. Очаквах Езикиел да е изключително дървен, но той се представи на едно прилично ниво, а и бруталната му сила просто радва. Не толкова колкото музиката му, която е най-доброто нещо в този човек. Хареса ми и развитието на самия мач - Крисчън постоянно опитваше Killswitch, който не можеше да забоде поради една или друга причина до самия край. Победата му е по-скоро хубаво нещо за мен (все пак съм peep), макар да очаквах да я загуби. След тази победа нещата отиват към защита на WrestleMania, защото рейнът му стана наистина доста дълъг (че и стабилен като вражди) и заслужава да приключи по по-значим начин.

Заслужено място за женския мач, имайки предвид колко време отделиха на враждата. Клипчето - изненада. Не знам откога не съм виждал клип преди женски мач. Самият мач... раздвоен съм. От една страна - 20 секундна загуба също си е унижение, така че може би това е било идеята. От друга страна обаче с тази история, след всички тези сегменти, можеше да гледаме един приятен мач (доколкото уменията на МакКуул го позволят) и малко по-солиден побой от страна на Мики. И все пак да й е честита титлата. След толкова унижения наистина ме накараха да симпатизирам на фейса ("фейската" по-скоро, това използване на чуждици ме убива).

WORLD TITLE MATCHES! WOOOOO! Да, знам, че вече говорих за Крисчън-Джаксън, но пък те бяха в opener-a, да ги... Следователно тук ще обърнем внимание на другите две титли и мачовете за тях, които се чакаха с малко по-голям интерес.

1.WWE Championship - Коуди Роудс преебава Ранди Ортън с малоумната си поява и намеса пред очите на съдията. Време беше някой да забележи когато някой от Legacy се месят в мач на Ортън, ама чак сега ли? Изглежда реферите стават бдителни за Роудс и Дибиази само когато им е казано, че Legacy са пред разпад и им трябва причина да се скарат. Сегментите преди мача, краят на мача и това как Ортън направи Legacy смешни след това (ПЛЕС през мутрата, "Shut your mouth!!!", пляс по главата). Все едно раздаваше шамари в детска градина. Епик? Индийд.

Тук обаче изскача друг проблем - как се очаква да възприемем Шеймъс като сериозен шампион като: 1) спечели титлата като по случайност (точно така изглеждаше); 2) двата мача, в която я е защитавал свършиха с DQ. Оооо, да, той е непождаван, разбираш ли, само дето никога не е отбелязвал туш или предаване в мач за собствената си титла. Фак? Йеъ. Взимам го много насериозно. Не му дадоха да бие Сина чисто - ОК. Сега не му дават и Ортън. Обаче победите му над Нолбо и Борн трябва да ме убедят, че е много як. На всичкото отгоре мачът на Rumble-a беше скучен. Не знам дали вината е на Шеймъс, на Ортън или и на двамата, но мачът беше може би най-слабият от всички на шоуто. Палци долу, чакаме ННН да го скуашне (което изглежда доста вероятно в момента).

2.World Heavyweight Championship: Вярвах, че е възможно Мистерио да спечели титлата. Даже честно казано се надявах това да стане, защото усложняваше нещата около Мания допълнително и правеше събитията до турнира по-непредвидими. Но... Тейкър спечели. Мачът беше приличен, макар и кратък (преди да почне си казах, че ще е по-къс от 12 минути и... я, изненада. Цели 11, хъхъ). Дадоха някаква офанзива на Мистерио, което ми хареса въпреки че съм противник на неговия навик да побеждава по-големи противници. Което всъщност ме кара да се замисля... 2 месеца преди Мания очаквах да дадат на Рей Мистерио (с колко е по-висок от Хорнсуогъл? 20 сантиметра?) да бие Тейкър? Глупав аз.

И ето - стигнахме до най-важното, а именно Royal Rumble мача. Това, за което разни интересно-мислещи хора са дали пари, за да гледат на живо чрез PPV система, а ние, бедните, пишещи на кирилица (с)маркове, изтеглихме за без пари от XWT (примерно).

ROYAL RUMBLE - Плюсове и минуси на тазгодишното издание

+ CM Punk, епичната му брада и интересното начало на мача. Когато в началото на мача Пънк започна да прилага системата си "елиминация, говорене" не бях много очарован, но малко след това чак ми стана забавно. Естествено, точно тогава се появи разбивачът на забавление (Болката знае), намръщи нос, качи се на ринга и уби надеждата ни, че Пънк ще изхвърли и него.

- Евън Борн и Долф Зиглър започнаха мача?!? Срсли? Лека гавра. Млади атлети и т.н., но просто повече ми хареса когато започнаха с Тейкър-Майкълс (май миналата година). Така Rumble мача започва с истински сблъсък на титани, а не с хора, които знаем, че може би ще бъдат изхвърлени веднага след появата на първата по-голяма звезда. Опа... то така и стана.

+ Шон Майкълс елиминира Triple H. Един от най-любимите ми моменти от целия мач. Хънтър, с неговите три осмици (8 номер, 8 участие в Rumble, 8 години от последната му победа), като че ли беше фаворит и се страхувах, че точно той ще победи или че поне ще е във финалната четворка (стига вече). За моя радост Майкълс го разкара рано-рано, давайки началото на края на DX (надявам се) и спасявайки Rumble-a от един от двамата, които не исках да видя като победители (другият се зове Джон Сина и ей толкова висок и ееееей толкова смотан).

- Неочаквано доброто представяне на R-Truth, елиминирайки двама от най-големите като размери кечисти и конкурирайки се за известно време успешно срещу големите като имена. Глупост. R-Truth е изпята песен още след като му спряха първия пуш след наемането преди колко... две или три години?

+ Бет Финикс. Въпреки че го очаквах, нямаше как да не ми се стори добра идея. Тя елиминира Кали, фор крайст сейк! Не знам как целувка от Бет Финикс може да те разсее до толкова, че да паднеш от ринга, но изглежда при Кали се получи. Това как тя раздаваше шамари на Пънк също ме израдва. Добре, че не спечели обаче. Щеше да ми стане прекалено забавно.

- От 2006-та насам не е печелил човек, който да не е бил world champion. Т.е. 4 години подред все бивши шампиони печелят мач за титла на Мания, нещо, което автоматично би направило всекиго звезда. Проблемът обаче е, че в този Rumble нямаше никой upper midcard-ър, който да заслужава такава чест. Защо ли? Защото WWE едва преди 2 месеца се сетиха да пушват младоци.

+ Множеството мини-конфронтации по време на мача. За какво говоря? Майкълс елиминира ННН - причина за вражда. Батиста ограбва Майкълс, убивайки мечтата му - причина за вражда. Сина елиминира Батиста и прави горе-долу същото, което той направи преди това с Майкълс - основа за вражда (пък и имайки предвид, че след елиминацията се погледаха доста време предполагам, че тази е най-сигурна). Т.е. Rumble-a дава възможно начало за развитие на множество истории, което е сред добрите му качества според мен.

- Горе казах за липсата на по-млади кечисти/не били световни шампиони, които да заслужават победата. Оттук произлиза друг минус - почти всички изглеждаха просто като филъри в мача. Хора като ННН, HBK, Джерико, Сина, Батиста, Пънк... това бяха тези с някакви шансове за победа. Другите просто идваха, за да бъдат елиминирани и факта, че в последната четворка останаха само фаворити, лично на мен не ми допадна кой знае колко. Защо ли? 2005: Острието, Мистерио, Сина, Батиста. Никой не е бил световен шампион дотогава. Напрежение? С пъти по-голямо.

+ ОСТРИЕТО. Завръщането, брадата, Копията, елиминацията на Джерико, както и великата елиминация на Сина (просто бях отписал мача и си бях приготвил торбата с псувните като видях кои двама останаха накрая). Всичко от-до около него беше повод за радост. Радвам се, че точно той победи. Да, очаквахме да се завърне, но не бяхме сигурни, нали? А и колко очакваха да го спечели? Не, имам предвид - колко хора НАИСТИНА очакваха точно Острието да спечели? Заслужена победа, страхотна реакция от публиката. Дано този му run като фейс е толкова добър, колкото бяха последните му няколко хийлски години.

Заключението: един добър Royal Rumble. Интересен Rumble мач и приличен undercard на турнира, макар и с някои странни решения в повечето мачове (времетраене, край). Както казах и горе - по-скоро ми хареса. Пък и нито ННН, нито Сина спечелиха Rumble-a. Три пъти "ура".

Не, не, не, това издание няма да се размине само с ревю на Royal Rumble. Време е (най-накрая) за първата прогноза за WrestleMania. В броевете на "Ритник в главата" ще има още няколко докато бъде обявен официалния краен кард на турнира, така че ще можете да видите (че и аз) колко сходни ще са първоначалните ми прогнози с последните и с реално обявените мачове за турнира. И така...

ПРОГНОЗИ ЗА WRESTLEMANIA 26 - НОМЕР 1 (1 февруари)

-John Cena vs. Batista
-Edge vs. Chris Jericho
-Shawn Michaels vs. Undertaker
-Triple H vs. Sheamus
-Randy Orton vs. Ted Dibiase

Цели 5 мача. И да, това е, което в момента ми се струва най-възможно. Няма да откажа WWE да ме изненадат и да направят доста по-различен кард, стига да няма неща от рода на миналогодишния Cena vs. Big Show vs. Edge, който беше лееееко странен.

Това беше от този брой на "Ритник в главата", следващият предполагам ще е някъде преди "No Way Out", ако преди това TNA не ми дадат добра причина да напиша някой друг ред и за тях.

1 коментар:

  1. РР беше хубав (за мача говоря) , но изхвърлянето на Сина беше абсолютна идиотия. Нямаше никаква драма, страшно претупаха нещата и с загуби магията на победителя по мое мнение.

    Много обичам този вид мачове и си изтеглих да гледам два от по-старите - 94-та и 89 - та. Еми много яки образи са били през 90-те. Това е баш поп-културата на щатите, очевидно в сериозен разцвет по онова време. Забавни, пъстри, уникални... сегашните като ги гледах оня ден - бледнеят просто.

    Поздрави, Бире.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...