Ритник в главата, брой 15: WWE Elimination Chamber ревю

Мина "Elimination Chamber", aз го изгледах рано-рано и сега дойде моментът да му хвърлим един бърз поглед. След това ще представя второто си предположение за кард на тазгодишната WrestleMania, което обаче не се различава много от предното. Преди самото ревю на ЕC ще постна резултатите от турнира, така че ако не сте го гледали, а имате намерение, спрете да четете сега. В противен случай ще ви спойлна яко. А ако вече сте запознати с резултатите - "Ритник в главата" започва сега!

WWE ELIMINATION CHAMBER 2010 RESULTS:
-WWE Championship - Elimination Chamber Match: John Cena def. Triple H, Sheamus (c), Kofi Kingston, Ted Dibiase, Randy Orton - New Champion
-WWE Championship: Batista def. John Cena (c) - New Champion
-IC Championship: Drew McIntyre (c) def. Kane
-Michelle McCool & Layla def. Maryse & Gail Kim
-US Championship: The Miz (c) def. MVP
-World Heavyweight Championship - Elimination Chamber Match: Chris Jericho def. Undertaker (c), John Morrison, Rey Mysterio, CM Punk, R-Truth - New Champion


Раздвоен съм. Наистина. От една страна съм на мнение, че се получи добро PPV, от друга имаше неща, които определено не ми се понравиха. Да започнем с факта, че всички мачове освен двата Chamber-a бяха едва ли не filler-и, колкото да бъде запълнено шоуто с нещо. МакЕнтайър-Кейн не бе нищо особено като мач. ИК шампионът получава такава нищожна реакция от феновете, че чак да те хване яд за пуша, който му дават. Не знам чия е вината, но предполагам, че в известна степен е и негова, и на WWE. Както казах самия мач не беше нищо особено, в голяма степен и заради факта, че на публиката не й пукаше. Към края стана малко по-интересно с доминацията на Кейн, но начинът, по който мачът приключи (буркане в окото и Future Shock DDT от страна на МакЕнтайър въпреки цялостната доминация на Кейн) не ми хареса.

Прехвърляме се на Divas мача. Прилично сегментче с Марис и Гейл Ким, колкото да потвърдят това, което всички подозирахме (че Марис яко храни китайката на френски). Няколко секунди камерата е центрирана върху Марис, за да се надървим и да имаме интерес към мача. Излизат те на ринга и се появява позорът на фамилия Гереро и ни разваля кефа. Не харесвам Мишел МакКуул. Гадна е. Лейла пък е дразнещо писклива. Simply Flawless като цяло са една голяма издънка и трън в очите ми, най-вероятно лек rip-off на "Убавите хора". Неуспешен при това. Отнесох се обаче. Основното ми мрънкане е, че за пореден път отложиха мача за Divas титлата за някакъв смотан таг мач, за който нас не ни е грижа. Аз прехвърлих мача за няколко секунди, просто защото не исках да гледам това. По-интересното е, че имах желание да видя Divas Championship-a, но за съжаление WWE ми отнеха тази възможност. Атаката на Марис над Ким в края обаче ми хареса. Марис = пукащи се сърчица.

US Championship... не можеха ли да кажат в RAW "Така и така, MVP ще получи нов шанс за титлата". НЕ! Мачът ОТНОВО трябва да бъде съобщен на самото PPV. Това, което спасява WWE от гнева ми в този случай е, че всъщност това беше най-добрия не-Chamber мач на шоуто. Доволен съм, че тъпия лекар не се качи на ринга по време на мача, за да спре кървенето на мача, ами изчака края. Сега в главата ми започна да се върти идеята за MVP/Henry vs. Miz/Show на Мания, но имайки предвид колко добри неща се случиха с отборните титли през последната година (Jerishow, TLC, една камара добри претенденти) мисля, че можеше да се стигне до по-добър мач за титлите на Мания.


И сега основното. Лично за мен RAW Elimination Chamber-a беше по-слаб от двата. Да, отделиха му много време, но беше пълен с неща, които не ми харесаха.

1.Изчакаха всичко живо да се изсипе на ринга, за да започнат елиминации, които пък заваляха като дъжд. Лошо. Това направи края малко по-интересен, но пък началната част от мача бе почти изцяло лишена от напрежение.
2.Шеймъс все пак си остава жалък шампион. Защо? Да, издържа почти до края на мача, но какво направи в него? Почти нищо особено. Искрено се надявах ако ще губи титлата да бъде елиминиран последен, т.е. в един 1 на 1 сблъсък да срещне за няколко минути ННН или Сина и тогава да падне. Това обаче не стана - HHH го елиминира, за да останат на ринга "звездите" (или може би Шеймъс е свикнал да пуска само на Хънтър?).
3.И какво направиха двете звезди накрая? Секунди след елиминацията на Шеймъс Сина заключва STFU и печели мача. Няма сблъсък на гиганти, няма няколко минути напрежение. Мачът приключи просто ей така, изведнъж.

Определено мачът беше слаб според моя вкус и не ми допадна. Имаше и добри неща обаче. Кофи тук там направи нещо прилично, появата на Коуди Роудс, тръбата и всичко случило се след това също ми харесаха. Ортън-Дибиази е почти сигурен за Мания (казвам почти защото и Роудс има някакви шансове да се изправи срещу Ортън). Това, което се случи след мача също ми хареса много. Напомни ми за Chamber-a в началото на 2006-а. Много неща се изясниха с появата на Винс - защо Батиста нямаше предвиден мач за PPV-то, защо се оттегли от квалификацията за Chamber-a и защо изобщо помага на МакМеън. Чисто и просто - шефът му е обещал мач за титлата в такъв изгоден момент! Палци горе. Наистина това беше нещо, което не очаквахме и се получи много добре. А и рейновете на Сина не са ми толкова неприятни, когато траят само минути.

Тук обаче имам още една забележка - защо трябваше Сина да печели титлата на първо място? Двамата с Батиста можеха спокойно да се бият на Мания без да е заложена титла, а тя да бъде използвана в друг мач (ННН-Шеймъс). Определено не съм доволен точно от фактора титла, защото сега най-вероятно ще ми се наложи да изгледам с отегчена физиономия последните минути на Мания, гледайки Сина вдигнал 9-тата си титла пред очите на влажните фенки и почти получилите ерекция фенчета. С други думи страхувам се, че ще сложат техния мач за последен...

Другият Chamber ми хареса повече. Получиха се много добри неща откъм движения, клетката бе използвана повече, а може би се получи така и заради химият на хората вътре. Евала на Мистерио, защото той май отнесе най-сериозните сблъсквания с метала. Морисън също се представи на ниво, този мач определено го издигна много, макар че през по-голямата част не sell-ваше предполагаемата контузия на крака. Хареса ми решението R-Truth (явното недоразумение сред участниците) да бъде елиминиран в такъв ранен етап. За елиминацията на Пънк не съм толкова съгласен, но поне му дадоха да поговори по време на важен мач за втори път. Тези проповеди са ми наистина забавни, честно. Хубава част на мача беше и фактът, че имаше елиминации през целия мач, което пък спомогна за напрежението (доколкото е имало такова, имайки предвид, че победителят го очаквахме всички). Това, което отличи този Chamber обаче бяха последните минути - Джерико срещу Гробаря, 1 на 1. Нещото, което не видяхме в мача на RAW. Имаше напрежение, защото аз лично в този момент не можех да изключа възможността Гробаря да запази. И все пак не успя - това Майкълс да влезе през пода на Chamber-a изобщо не го очаквах. Може малко да се помрънка за това, че Джерико тушира Тейкър като плашливо куче, но на кой му пука всъщност след като нещата се наредиха толкова добре.

+ Ясно е, че Острието ще избере Джерико за свой опонент на Мания, така че сме готови за втората прогноза за карда на Мания, която почти не се различава от предишната. Естествено възможно е в идните седмици очакванията ми да се променят, но за момента предвиждам това:

ПРОГНОЗИ ЗА WRESTLEMANIA 26 - НОМЕР 2 (22 февруари)

-World Heavyweight Championship: Chris Jericho (c) vs. Edge
-WWE Championship: Batista (c) vs. John Cena
-Undertaker vs Shawn Michaels - THE REMATCH
-Triple H vs. Sheamus
-Randy Orton vs. Ted Dibiase
-CM Punk vs. Rey Mysterio

Т.е. добавих само Пънк-Мистерио, който наистина ми се струва много вероятен, както и добавих вече ясните залози в първите два мача. Наредил съм мачовете по степен на сигурност - от най-горе (най-сигурните според мен) до най-долу (възможно да не се случат). Мислех си да добавя един World Tag Team Championship мач Big Show & Miz vs. MVP & Mark Henry, но не ми се иска да прибързвам. Все пак за момента моята прогноза за Мания ми изглежда доста добре и не бих отказал да я гледам. Не че някога бих отказал да гледам Мания. Както и да е. Това беше за този път от "Ритник в главата". Мир и къш от блога ми!

1 коментар:

  1. страницата беше готина и яка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...