Препоръчайте ми книга.... моля.

Пфууу, не съм писал от няколко дни, но пък няма за какво толкова да се пише. Днес в разговор с Нели обсъждахме, че когато човек е щастлив и всичко му е наред по-трудно твори. Мнение, което аз напълно споделям. Депресията, отчаянието, гневът - с пъти по-добри емоции за писане/рисуване, тъй като когато човек е щастлив се разсейва прекалено лесно и не обръща внимание на малките неща.

Но да свържа поста със заглавието: имам молба към хората, които посещават блога. Знам, че повечето от вас са интелигентни и обичате да четете (казах "повечето", не "всички"). Имайки предвид, че сесията за мен вече приключи (само 1 петица, всичко друго шест. Благодаря.) искам и аз да се захвана с четенето на нещо интересно, но проблемът е, че не знам какво. Днес се оглеждах доста объркано в книжарниците и нито едно заглавие или корица не можа да ме грабне (корицата на една книга според мен е нещо изключително важно за продаваемостта й, между другото). За това се обръщам с молба към вас - ако някой добър човек види молбата ми за помощ нека ми препоръча книга (може и книги). Каквото и да е - без значение от жанр или автор (всъщност не искам любовни романи или книжлета за вампири и влажни ученички, които не струват хартията върху която са написани). Просто ми препоръчайте нещо, което сте чели и за което сте убедени, че поне според вас е добро. Тук си има система за коментари, скайпът ми е написан вдясно, а там има линкове и за MySpace и Facebook. Който както желае - просто искам предложение за книга (книги), която си струва прочитането.

Всъщност аз си харесах една - "Глобализация" на Манфред Стегър, но все още не съм решил дали да си я взема и прочета. Поне интересите ми се променят, което ми харесва.

Ами това е. Скоро едва ли ще постна нещо творческо или заслужаващо четенето си. Е, FUW ще има в неделя, но него не го броя, защото знам, че го чете по-сериозната му фенска база, не всеки, който влиза в блога. Разкази... скоро не очаквайте. Просто съм щастлив и знам, че няма да се получат добре, но пък нямам намерение да съжалявам. 'Айде, живи и здрави.

6 коментара:

  1. Пробвай "Лотарията" от Дейвид Балдачи, доста добра е, трилър.

    ОтговорИзтриване
  2. -1984(Д.Оруел)...Ъъъ,също негова добра е Фермата на животните
    -Аз,роботът(Азимов)
    -От 1ви до 5ти Том на Стефан Цвайг
    -Голямата разходка(Стивън Кинг)

    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ян Бибиян прочети. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. От изброените съм чел само "Аз, роботът" (и Ян Бибиян, Джери :D). Утре най-вероятно ще си взема 1984, а Цвайг и "Лотарията" остават за по-късен етап. Мерси :)

    ОтговорИзтриване
  5. Svali si doti4ka we pi4...She cukame mreja :)
    Antoan

    ОтговорИзтриване
  6. Music Genus: Всъщност книгата на Стивън Кинг е Дългата разходка (а не Голямата) и ще ти хареса на 100%, защото е много брутална и извратено написана. Точно в стила на Кинг, но и по-добра. Довечера ще ти предложа и още една, която съм почти сигурна, че ще ти хареса, просто не и знам името в момента, но ще го проверя като се прибера. Поздрави :)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...