Текущи занимания, планове и оправдания

Оу, оу, оу... милият ми блог. Тотално ме забрави. Сигурен съм, че ако имаше сърце то сега щеше да е студено и самотно заради малкото внимание, което му обръщах през последната седмица. Пахаххаа. Точно.

Факт е, че тази седмица няма нищо новичко в блога, но за това си има напълно обясними причини. Причина първа е, че семестърът вече започна и прекарах цели 3 дни в Пловдив. Последният (четвъртък) беше леко излишен тъй като останах за упражнение по ОНУ, което така и не се състоя. Нищо де. Причина втора е, че съм болен и честно казано не ми се занимава с почти нищо, изискващо сериозно мисловно или физическо натоварване. Намирам енергия единствено за кликане и движене на очите, което пък води до третата причина - Diablo II. От няколко дни в главата ми се въртяха идеи за това какво мога да очаквам от третата част на любимата ми игра, кога ще излезе и т.н. В сряда вечерта Мирчев ме остави пред лаптопа си (а аз бях с температура и хрема, т.е. не можех да върша нищо) и какво да правя, какво да правя - пуснах Diablo II. Направих си едно Barbarian-че, кръстих го с наистина приятната ми фамилия и почнах да цъкам. Когато той се върна вече бях 12 level и наистина трябваше да стана от компютъра. Днес, 4 дни по-късно, Barbarian-a е 23 level, а аз съм на около час-два от Act III.

Всъщност тези неща горе ще говорят нещо само на хората, които са играли Diablo, но както и да е. Аз да си кажа. Ако ви се чете какво друго върша и обмислям тези дни цъкайте линка и продължавайте с четенето...

Щом четете това значи сте цъкнали. Целувки за вас. Тези, които не са продължили да четат остават без целувки. Сега като се замисля този пост ще се появи и във Facebook без линк за цъкане и хората ще си мислят какъв линк, какви целувки... Ох... заболява ме главата като мисля за подобни неща. Та какво правя тези дни ли? Ами освен Diablo почти нищо, но все пак.

Вчера бях на театър с Нели. "Изкуството да смиташ боклука под килима" беше пиесата, беше добра и честно казано съм приятно изненадан от това колко много ми хареса. След като излязох от театъра си казах "Хей, трябва да ходя на театър по-често", но сега осъзнавам, че това е едно от нещата, които човек казва без да знае дали ще може да изпълни. Но пък имам желание, това е важното. Трябва да посетя някоя пиеса в Пловдив. Като стане ще пиша, за да дам мнение. А да, за снощи - неколцина младежи за малко не развалиха кефа ми от пиесата с яденето си, шумовете и това, което те наричаха шептене. Някаква малка смотанячка постоянно обясняваше на приятеля й да не гледа пиесата, а да гледа нея, което беше... смешно. Добре бе, като не можеш да седиш и да мълчиш (а и ти се яде) гледай филм вкъщи, иди на ресторант, на кафе, нещо такова! Смотани хора. Може би и аз съм бил такъв преди няколко години. Ако е било така - радвам се, че съм пораснал. Иначе актьорите в пиесата играха много добре, но нямам познанията, че да ги оценявам. Повярвах в ролите им, това е достатъчно според мен.

Трябва да се отбележи и че вчера Тошо направи една доста успешна фотосесия на милата ми женичка. За незнаещите Тошо (Лъ от "GayNote", ZoTTo от FUW, избягалият от сватбата си в... "Сватбата") е един сладур от класа на Нели. Наскоро той се сдоби с готин апарат за готините 900 лв., който снима... готино, да. Та вчера направи една яка фотосесия на жена ми, за което му правя евала (на нея няма, защото тя си е... готина по принцип :D ). Oтдава му се да щрака, а и изглежда забавно отстрани, опитвайки се хване подходящ ъгъл и светлина. Снимките както казах се получиха много добре, но няма да получите от тези на Нели, защото не разрешавам, хъхъ. Вместо това снимка на един готин тип, който другата седмица ще навива Тошо да направи фотосесия и на него:


Damn, I love me. Какво друго правя тези дни? Чета. Довърших "Децата на Хурин" в началото на седмицата (най-готиният подарък за Св.Валентин), спомних си колко обичам вселената на Толкин и си свалих 4 часовата ненарязана версия на филма "Завръщането на краля". Как да го определя... Епичен? Мисля, че стига. Определено 50-те минути материал, които ги нямаше в театралната версия на филма допринасят за качеството му и по-завършения му вид. Определено ми хареса. Днес пък гледах "The Imaginarium of Dr.Parnassus", който за съжаление леко ме разочарова. Не знам доколкото смъртта на Хийт Леджър и факта, че други (Джони Деп, Джъд Лоу, Колин Фаръл) изпълняват ролята му на места са оказали влияние, но филмът изглежда доста кофти реализиран. Има кофти моменти на ниво режисура и монтаж, а дори като сценарий е леко... странен. И то не в добрия смисъл. Все пак си има плюс - приятно шарен е. Аз харесвам шарените неща, стига да не става дума за Diablo III (КОЯТО ТРЯБВА ДА Е МРАЧНА, МАМИЦАТА ВИ БЛИЗЪРДСКА!).

Но защо по дяволите говоря за филми? Говорех за четене. Та... завърших "Децата на Хурин" на Толкин, след което и една кратка книга във вселената на Diablo (изненадахте ли се?), носеща приятното име "Demonsbane". Сега съм почнал eдин сборник с разкази на Реймънд Чандлър. Тежко крими, братя (и сестри)! Определено ми действа добре малко литературно разнообразие. Точно за това си свалих и два романа в Star Wars вселената, които пък ще бъдат четени на компютъра (колкото трудно и неприятно да е това).

Цялото това четене ме мотива да пиша. Мотивира ме до момента, в който отворя нов файл и осъзная, че не мога да започна. И все пак имам 2 идеи, които съвсем скоро могат да видят бял свят. Едната е за разказ от няколко части в наши дни, а героите... героите ще ги видите като се появи (ако се появи). Другата идея също е за разказ от няколко части, но този път ситуитиран във вселената на... Diablo (пак ви изненадах, а? Пълен съм с изненади днес, знам). Не гледайте тъпо, не казвайте "Това ще е тъпо" и т.н. Ако някога сте чели някое сериозно мое произведение и сте го харесали, то тогава обещавам, че ще се постарая с този разказ, за да ви хареса и той. Убеден съм, че може да се напише добър текст по компютърна игра :D

Eх... толкова много планове. Само трябва да си седна на задника и да свърша всичко, което съм планирал. Жалко, че нямам волята и желанието за това. Нищо де, рано или късно ще стане. Но пък имам да пиша и неща за университета, а те са по-приоритетни. Ами... това е. Дано вашите животи са с една идея по-интересни :D

1 коментар:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Спайдър-мен/Дедпул" #5 (it's baaaack!)

Определено е хубавичко такова, зареждащо, да влезеш в книжарницата, да отидеш до онова ниско рафтче, където си запомнил, че слагат комик...