Препоръчани песни - Част 43

Този път компилацията няма да е от най-силните, но какво да се прави. Намирането на готина музика не е от най-лесните неща. И все пак... Благодарности на Music Genuis за първата песен, която ако не бях видял на инфото й в скайп едва ли щях да чуя, а и да са си сваля новия албум на SOTY. В някое следващо издание може би ще има още някоя тяхна песен. Благодарности и на Болката за песничката на Zebrahead. Мислех ги за пълни педали, но тази песен не е от най-педалските. Хм, не прозвуча добре, но схващате идеята. Royal Bliss са ясни, въпреки че Here they come е леко назад в сравнение с предните две техни песни, които препоръчах. За финал имаме две стари, но адски добри включвания от AFI и Nightwish. Вторите никога не съм ги харесвал кой знае колко, но тази им песен е адски силна! Таааа... да си дойдем на думата. Първо:

ЛИНК КЪМ АРХИВЧЕ С ПЕСНИТЕ В BGSHARE

И второ - списъка със самите песни този път:

Story of the year - Children Sing
Zebrahead - Falling Apart
Royal Bliss - Here they come
AFI - This time imperfect
Nightwish - While your lips are still red

Дано има нещо, което да НЕ сте слушали и което да ви хареса. Така и така в този пост се скъсах да благодаря на разни хора да взема да благодаря и на Майки за това, че ми напомни за рубриката и че не съм препоръчвал нищо скоро. И тъй като в момента на писането на този текст скъпата ми приятелка ми прати линк за една наистина приятна българска песен ще добавя и нея в списъка с благодарностите и ще споделя песента и с вас. Определено едно от най-силните изпълнения от български музиканти, които съм чувал в последно време:

2 коментара:

  1. Zebrahead винаги ще ми останат присърце, особено със старите си парчета, много луда фенка им бях преди 2-3 години :) Но другите групи не ме кефят, никога не съумях да ги прослушам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Жалко :D Аз по принцип не препоръчвам банди, а отделни песни. Харесва ми звученето на дадена песен - почвам да я слушам, въпреки че може да не понасям бандата по принцип.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...