Препоръчани песни - Част 44

Хм, нещата се промениха в последно време и определено има доста нови (за мен) песни, които да въртя постоянно. И тъй като съм готин няма как да не ги препоръчам. Основен повод за поста е факта, че вчера открих, че Серж Танкиан (вокалът на някогашните SOAD и мой любим изпълнител) е записал студийна версия на песента "Charades". Слушал съм я само на един live от 2004-а, но изглежда, че най-накрая й е дошло времето и Серж е решил, че трябва да бъде записана. Е, трябваше! Браво и благодаря! Наистина ми допада, а и засилва глада ми за нов негов албум.

Но стига празни приказки. Песните този път са отново 5:

Serj Tankian - The Charade (Rock Mix)
Jedi Mind Tricks - On the eve of war
Godsmack - Cryin' like a bitch
Bullet for my valentine - Your betrayal
Gary Jules - Mad World (Frangellico Mix)


ЛИНК ЗА СВАЛЯНЕ НА АРХИВ С ПЕСНИТЕ

Имаме вече спомената песен на Серж, едно много приятно рапче, което ме радва най-вече с музиката си, нови песни (отново казвам - поне за мен) на Godsmack и BFMV и за финал - хаус. Да, хаус. Микс върху бруталната песен Mad World от саундтрака на "Дони Дарко". Приятно слушане :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...