Фен-група на блога в Facebook

Подтикнат донякъде от скуката, донякъде от егото си, снощи реших да приведа в действие един мой зъл замисъл, който се върти из главата от няколко дни. Да, вече сте прочели заглавието, така че знаете за какво става дума - създадох фен-група на блога в Facebook. Защо? Причини много. Като за начало откакто преживя бума в регистрациите Facebook се пренасити с групи от най-различно естество. Реших, че една фен-група на блога ми, която хем да сплотява читателите, хем да послужи като малко допълнителна реклама, не е никак лоша идея. А и има по-голяма логика според мен да направя фен група на блога си, отколкото някоя от рода на изкаралата ме извън нерви снощи "1 000 000 българи да се присъединят, за да бъде обявен Васил Левски за светец". Абе да ви еба майката тъпа, как очаквате да има 1 милион българи в Фейсбук, при това достатъчно тъпи, за да се присъединят към тъпата ви група, която де факто няма никаква смислена цел. Как ще бъде обявен за светец? Ще се обадите на селския поп и ще кажете "Събрахме 1 милион българи във фейсбук, които искат Левски да бъде обявен за светец". Глупаци! Понякога наистина ми е жал за това как името на този човек се използва за изключително глупави неща. Жалко, че е умрял, за да могат такива идиоти като вас да живеят свободно. Добре поне, че има такива като мен, които осмислят съществуването на съвременна и свободна България, давайки надежда, че идните поколения могат да постигнат нещо, защото са имали умни бащи и майки.

Егото ми излезе извън граници, моля за извинение. Просто малоумието, което се шири из интернет понякога ме изкарва извън нерви. Аз донякъде съм доказателство за това малоумие, но при мен то донякъде е целенасочено. Както и да е... говорех за фен групата на блога. Ей го линка:

ФЕН-ГРУПА НА БЛОГА В FACEBOOK

Написал текста на линка с главни букви, за да привлича внимание, както правят малоумниците във Facebook. Продължавам да съм заядлив, нали? Съжалявам. И все пак - ако искате и имате регистрация в Facebook (ако нямате евала!) може да се присъедините. Голяма е вероятността ако ме имате сред приятели там вече да съм ви пратил покана, но както и да е. Така и така съм се разписал да вметна още нещо:

Братовчед ми Гео... опа... Гоперо взе, че направи едно приятно сайтче в hit.bg, въртящо се изцяло около предстоящото излизане на StarCraft 2. Постарал се е дори да направи по-привидно описание за това как да бъде подкарана бетата срещу компютри. Eто още един линк, а именно за неговия сайт, ей така, за да го подкрепя:

Български фен сайт на StarCraft 2, създаден и поддържан от братовчед ми, който е по-добър от повечето хора, защото има поне малко от моята кръв

Пиша доста интересни описания на линковете... Даааа. Както може да видите в сайта му е сложил линк за блога ми и го е описал като "Забавен блог. Материялите са най-често написани със странното чувство за хумор на автора. Интересен за четене.". Да, знам, че пише "материЯлите". Казах, че е по-добър от повечето хора, това не значи задължително по-грамотен. Е, все пак е семейство, обичаме си го. Ами това е. Дано този пост не е бил от никаква полза за никого от вас. Все пак не живея, за да помагам, живея, за да живея. Логична логика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...