Ритник в главата, брой 19: Отминалата вече Мания, Джак Суагър и рейтинга на TNA - все весели работи

ВНИМАНИЕ: Съдържат се спойлери не само от WrestleMania, но и от тазседмичните RAW и най-вече SMACKDOWN. Който не е гледал SMACKDOWN да не чете!

Нов "Ритник в главата" удря блога, по същия начин както един подобен удари киферицата на Коуди Роудс на WrestleMania. Да, най-голямото PPV за 2010-а вече е в историята и естествено ще е една от темите на този толкова мил за мен брой на column-a. Сред другите теми се срещат нещица като Jack Swagger, рейтинга на TNA и други подобни глупости. Но както обичам да казвам - всичко по реда си! Като за начало един брутален спойлер за тези, които все още не са гледали Мания:


The streak continues, независимо дали ви харесва или не! (слънцегреене)

WrestleMania 26: Това естествено е основната тема. PPV-то мина и аз съм доста доволен от това, което предложи. Имаше я атмосферата на Мания, имаше я огромната публика и невероятните пиро- и светлинни ефекти. Това, в комбинация естествено с добрите мачове, направи Манията това, което трябва да е - запомнящо се entertainment събитие. Но вместо да говоря неща, които вече знаете, мисля да се насоча към друго - плюсовете и минусите на PPV-то според мен.

+ Бърз opening мач за отборните титли. Повечето хора казват, че е бил прекалено кратък и аз напълно мога да се съглася с това. Доброто в цялата работа е, че за малкото минути, в които продължи, мачът беше бърз и интензивен без никакви почивки, което някак ме подготви психически за останалата част от PPV-то. T.e. затварям си очите за малкото време и приемаме, че съм доволен. Трябва да си отбележа, че Грамадата печели отборните си мачове на Мания, а губи само тези 1 на 1...
+ Тройният мач беше един голям плюс. Да, аз съм Ортън марк. Подскачах на стола докато дебнеше за RKO и Punt to the head (всъщност column-a се казва "Ритник в главата" ако не сте забелязали. Не е случайно). Мнението ми е, че мачът се разви така, както трябваше да се развие - Legacy доминираха доста време, после се скараха кой да тушира Ортън, сбиха се, Ортън се върна, наби ги и продължи напред към face turn. Това беше най-доброто, което можеше да стане. Нито Роудс, нито Дибиази щяха да спечелят от победа тук, най-вече защото враждата не се разви особено добре, а и на хората продължава да не им дреме за тях. Вдигането на ръцете от страна на Ортън след мача - EPIC MARK OUT!
- МITB. Гледах мача само веднъж и бях разочарован. Да, имаше някакви приятни за окото спотове, но всичко друго беше на ужасно ниво. MVP и Dolph Ziggler почти ги нямаше в мача. Борн беше там само за спотовете. И естествено спечели изненадващ човек в лицето на Джак Суагър. От какъв зор дават такава победа на Суагър без абсолютно никакъв пуш в последните 8 месеца? КУР ЗА СКАПАНИТЕ РЕШЕНИЯ НА WWE! Но за това по-надолу...
+ ННН срещу Шеймъс беше един приличен мач, макар и малко бавен в началото. На мнение съм обаче, че WWE сгрешиха с победителя. Една победа за Шеймъс над Играта щеше да значи много повече, отколкото победата на Хънтър.
- Мистерио да бие Пънк? Моля?!? Иначе наистина добрия и бърз мач беше съсипан точно от победата на мексиканското леке. Жертваха едно възможно страхотно развитие, за да дадат победата на човек, облечен като извънземно от Аватар... Рли?!?
- Брет Харт-Винс МакМеън беше ужасен провал. Нямаше нищо забавно. Молех се да свърши.
+ Първият МЕ не разочарова. Даже напротив - изненада ме, че се получи такъв приличен мач при условие, че Edge май не е на 100 процента. Стабилен мач, важна победа за Джерико, добър post-match spot (копието извън ринга). Палци горе!
- Женския мач дори не го гледах. Защо ли? Не дължа обяснения.
+ Сина-Батиста не разочароваха. Не съм очаквал много от тях, но за възможностите си отново направиха един приятен мач, който по един или друг начин остава в историята. Живи и здрави да са. Даже победата на Сина за пръв път изобщо не ме издразни. По-скоро ми беше все тая.
+ И естествено плюс за невероятния МЕ, завършека на една кариера и на едно голямо шоу. Тейкър-Майкълс определено беше страхотен мач с много напрежение, доволно количество психология и някои много силни моменти (като финалното "Stay down"). Епично, indeed.

Това е. По няколко думи за всеки мач. Шест плюса на 4 минуса означава, че мнението ми за мачовете клони повече към положително. Наистина е така. Останах доволен. Можеше и повече на някои места, но... това е само в сферата на възможностите.

JACK SWAGGER: Харесвам Суагър. Наистина. Момчето може да направи страхотни мачове с правилните противници, в това съм убеден. Няма да спра да мечтая за Суагър-Енгъл докато не стане реалност. Хареса ми рейна му като ECW шампион, хареса ми враждата му с Крисчън. Но какво стана след като го преместиха в RAW? Нищо! Откакто бе преместен в червеното шоу в средата на 2009-а Суагър не правеше нищо друго освен да бие Евън Борн през седмица. Нямаше никакъв пуш за него, нямаше никакъв интерес от страна на феновете какво става с него. В общи линии WWE закопаха една от потенциалните си големи звезди. И какво стана изведнъж на Мания?

Ни в клин, ни в ръкав Джак Суагър взе Money in the bank куфара. При това му отне една камара време да успее да го откачи от въжето, с което ме накара да се хиля като идиот на жалките му опити. И все пак успя да го вземе. Той, човекът, който през последните няколко месеца (отново казвам) само биеше Евън Борн! Нищо повече! Глупост. Куфарчето, сигурният шанс за титла, трябва да отива в ръцете на хора, които са подготвени за този шанс. Хора, които реално изглеждат в очите на феновете като възможни шампиони. В моите очи до WM Суагър изглеждаше като отрепка, точно защото го бяха тотално заебали. Но какво става веднага след Мания?


Джак Суагър печели шибаната световна титла на първия SMACKDOWN след PPV-то! OK, изненадващо беше (макар че донякъде си спойлнах). Обаче... смислено ли е? Човек без никакъв пуш до оня ден става шампион толкова бързо? Дори Шеймъс беше по-добре пушнат преди да бие Сина, по дяволите. Единственото добро нещо в цялата работа е, че Суагър добре отигра спечелването на титлата, държеше се стабилно, не изпадна в някаква лигава еуфория... абе беше доста стабилен след спечелването на златото. Това обаче не го прави добър шампион. Следващите седмици той ще трябва да се доказва наново, за да го възприема като добър шампион. Освен ако не му вземат титлата още на Extreme Rules...

И за да оставя Суагър на мира ще се обърна в друг посока. Вътрешното ми Аз ме помоли да коментирам бруталният рейтинг от 0.6, който TNA iMPACT направи по-миналия понеделник. Коментарът ми: АЕАХЕХАЕХАХЕАХЕАЕХАХЕА! Орландо Джордан (не) е равен на рейтинги :D Това е. Нямам какво повече да кажа. Ако направят същия рейтинг втори път или още по-лошо - ако тръгнат надолу, мога само да ги съжалявам. Най-вече талантливите хора, които работят там.

Това е този път, не ми се пише повече, а и на вас едва ли ви се чете. Следващия "Ритник..." ще се появи някъде преди Еxtreme Rules (най-вероятно). Мир!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Бързи прогнози за WWE TLC 2017

Кърт Енгъл се завръща на ринга на WWE за първия си мач в компанията от 11 години насам. AJ Styles заменя болния Брей Уаят и ще се изправи ср...