Излияние

Понякога има ситуации, да ги наречем "моменти", в които мразя целият свят. Мразя всеки, мразя всичко. Сега например е такъв момент и тъй като е 2 и 47 през нощта и не виждам какъвто и да е начин да покажа тази своя емоция на света, реших, че ще използвам единственото място/нещо, което е винаги до мен, когато имам нужда да излея нещо от ямата на сбърканото ми в ранна детска възраст съзнание - блога. Е, изливам го откакто започнах с писането на този пост. Мразя, мразя, мразя. Искам да гледам как хора страдат, искам аз да съм причината за тяхното страдание, искам да се изпитам вината, че съм ги накарал да страдат. Не ми пука дали е правилно или не, искам го. Което ме подсеща, че ако някой ден постовете в блога секнат за много, много време без никакво обяснение, явно ще съм достигнал своята нирвана, ще съм преоткрил себе си (или може би трябва да кажа "открил") и ще съм се отдал на разрухата на човешки животи, от която така отчаяно се нуждая понякога, за да чувствам своя живот пълноценен.

Не, това не беше емо-откровение. Всички, които са направили това предположение да го набият на майките си, при невъзможност за това - на най-близкия жив (всъщност не е задължително) роднина.

Свят голям, луди всякакви, дори такива с блогове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...