Анимации по комиксите на DC и Marvel

Аааах, свободното време и скуката ме карат да върша неща, които по принцип не бих вършил поради липса на интерес, желание, време... Едно такова нещо е гледането на разни филми и филмченца. Наистина не разбирам хората, които дърпат явно бокукчави direct-to-DVD екшънчета с префърцунени имена и чак им се кефят, но това е тема за друг пост. Тук ще си говорим за факта за анимационни филми по комикси и то ден преди да направя 20 и да фактът, че се интересувам все още от книжки с картинки да стане още по-смущаващ. Базинга!

В последните години Marvel и DC изглежда са загряли, че има пазар в онези американци от 20 нагоре, които са хем толкова вдетинени, че да четат комикси и да гледат анимации, хем имат собствени пари и биха ги дали, за да купят някое DVD с любим техен герой. Събирайки 2 и 2 двете компании са започнали да продуцират анимации, които да носят духа на някогашните DC Аnimated Universе и Marvel Animated Universe. През последните 2-3 седмици си седнах на задника и изгледах по-интересните заглавия сред тях и сега ще дам краткия си, но надявам се компетентен коментар.

Batman/Superman: Public Enemies - Започваме с произведение на DC при това с един любим и един леко неприятен за мен герой. Да, харесвам прилепа. Супермен е хипер ридикилъс, IMO. Филмчето обаче си струва, най-вече заради стабилната история, която се движи по интересен начин. Има обаче и доста минуси - например факта, че лицата на повечето супергерои са почти еднакви, което е ужасно дразнещо. Прекалено дългата финална битка, а и това как точно протича, също не ми бяха особено интересни. Присъствието на неизвестни на мен супергерои няма да го отбелязвам, защото изглежда и двете компании се опитват точно с тези филми да популяризират по неизвестните си отрочета. Като цяло - една от добрите анимации. Препоръчвам.

Planet Hulk - Минаваме на нещо Marvel-ско. Да кажа в началото, че не харесвам Хълк кой знае колко (струва ми се малко ограничаващ като образ), а пък истории с други планети не харесвам въобще. Тук обаче нещата са доста прилични и макар филмчето да не може да те грабне истински и да те държи залепен пред монитора до края, пак си струва да се изгледа. А и човек винаги има причина да завижда на Зеления за шибаната му мощ. Ама като казвам мощ, имам предвид баш мощ. Такава.. нечовешка. Препоръчвам.

Justice League: Crisis on two Earths - Тук вече историята с паралелните светове дразни. Гледал съм вече неща, в които има някоя друга Земя където лошите са добри, а добрите са лоши... бля-бля. Нищо оригинално, нито пък кой знае колко добре представено. Чакаш цял час, за да видиш само как всеки от членовете на Лигата се бие със злия си двойник от другата Земя. Лейм. Не препоръчвам.

Hulk vs. Wolverine - Гледах само тази част, а тази с Тор така и не съм я почвал. Както казах не съм голям Хълк почитател. Иначе това филмче също не е нещо особено. Голям е плюс е присъствието на доста насилие като за анимация (счупвания на крайници, отрязване на такива, убийства). Слабите страни обаче са повечко - развитието на историята е почти нулево и най-запомнящото се остават битките. И естествено - епичното присъствие на Deadpool, който с глупостите си ме накара да се хиля от сърце. Струва си да го гледате само заради него, тъкмо ще ви надъха за филма. Ако въобще знаете, че ще има филм за Deadpool и ако въобще знаете кой е той...

Green Lantern: First Flight - Победителя сред всички изброени! Приятна анимация и интересна история, но пък е нормално след като следва историята на един от по-известните DC персонажи. Въпреки всичко на мен Лантърн ми беше стабилно непознат, но след тази анимация определено ми допадна и определено очаквам филма с него (да бе, и за него ще има филм) макар че сигурно ще следва същата история. Ако мога да посоча минус това е дизайнът на повечето извънземни (да, има извънземни), но това е може би проблем и на комиксовия оригинал. So... препоръчвам!

Тези бяха. 5 ми бяха абсолютно достатъчни, пък и започнах да чета комикси (Batman, след като Дик Грейсън заема ролята вместо Бру Уейн, и Battle Chasers), a oтделно си гледам и кеч. Да, напълно съм съгласен с вас, че съм брутално вдетинен в последно време и не мога да разбера каква е причината. Якото обаче е, че не ми пука. Но да спомена и едно друго нещо: гледах X-Men 2 и Spider-Man 2, за да се опитам да си обясня защо са най-високо оценените филми от поредиците. За X-Men 2 разбрах. Хареса ми много повече от първия път като го гледах, историята ми се стори доста добра и добре разказана. Спайди 2 обаче ми се стори все същата скучновата драма, макар че май съм грешал като казвах, че Док Ок го има в едва 30 минути от целия филм. Може би са 40...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...