FUW Clash - 25.04.10 (Week 17)


+ Вие сте с FUW Clash за не-знам-си-кой път, а Бож започва шоуто (звезда се води, че е), качвайки се на ринга. Той обаче нито е ухилен, нито музиката му е пусната. Носи само един микрофон.

Бож: Предполагам, че чакате обяснение защо нападнах Reaper миналата седмица. Хъх... ще бъда кратък. Когато миналата седмица открих Xtreme, вързан в някакъв склад, ужасно изтощен, той ми каза кой го е подредил така. Каза ми... че е бил Reaper. Затова го нападнах миналата седмица, затова и сега го предизвиквам на мач. Точно така. Човекът, който пръв ме победи тук, срещу мен за титлата на Enslaved. Искам само „да” или „не”, оправдания не ми се слушат.
(Reaper се появява на рампата с лепенки по раните си. Уинтър е зад него)
Рийпър: Като за начало мога да потвърдя нещата, които каза. Да, аз съм отговорен за изчезването на Xtreme. Аз бях този, който го нападна малко след като той се махна от тук. Направих го, защото търсех начин да се изявя. Нападнах го, защото той беше човекът, който ме тушира на FUW Ultimate 2009, той беше човекът на когото имах да отмъщавам. Но... когато го пребих осъзнах, че това леке не може да ме направи звезда. Ти и твоята победна серия обаче се справихте перфектно.
Бож: Не ми се слушат обяснения, казах. Не ми се слушат оправдания. Не ми се слушат истории. Ти и аз за титлата на Enslaved. Да или не?
Рийпър: Не ти се слушат оправдания? Така да бъде. Отговорът е да. (Бож се усмихва от ринга) И когато приключа с теб, когато те бия за втори път, ще ти се иска да си бил на мястото на Xtreme през последните няколко месеца.
(Бож показва среден пръст на Рийпър)
Бож: Едно последно нещо... Xtreme все още е в болница. Но следващата седмица ще дойде тук и ми е интересно да видя дали ще имаш смелостта да го срещнеш очи в очи. Смотаняк.

Рийпър се прибира зад кулисите без да каже нищо, а Бож поглежда феновете ни, които го изпращат с аплодисменти.

+ Зад кулисите сме, а там Алекс Благия стои до Биров. Той търка главата си с ръце и не изглежда никак наред.

Алекс Благия: Чух, че искаш да кажеш нещо, та...
Биров: Да, имам нещо за казване. Вале, не знам за кого се мислиш, но да целуваш приятелката ми беше най-голямата грешка в живота ти. Ще те накарам да страдаш заради това, което си позволи. Искате мач срещу нас? Получавате го нищожества! Тази вечер! И за да съм сигурен, че ще приемете... ако победите ще получите мач за титлите на Enslaved!
(BK се появява до партньора си)
ВК: Трябва да говорим, човек...
Биров: Стига говорене.
ВК: Трябваше да обсъдиш това... предизвикателство с мен...
Биров: Ако искаш може да не се появяваш. В такъв случай ще има повече за мен.

Биров излиза от кадър, а BK не изглежда доволен от решението на партньора си.

+ NMP излиза на ринга с подскачащо Волво! Той е сложил хидравлика на колата си и тя се движи нагоре-надолу докато той я кара до ринга. Рапърът се качва развеселен на ринга и хвърля шапката си към публиката. След него се появява и противникът му Файнъл, отново без партньора си Йо Дъ Риъл, който не сме виждали от 2 седмици.

-NMP defeated Final – Младокът дава всичко от себе си, като дори опитва салто от третото въже, но е хванат от NMP и става жертва на серия от германски суплекси. След шестия суплекс NMP заключва Crossface и печели мача.

Докато победителят празнува на ринга, там идва Bulletproof и застава очи в очи с бившия си партньор. NMP не знае какво да очаква.

Bullet: Жорка... знам, че в последно време не се разбираме кой знае колко добрe. Знам, че покрай твоите проблеми и покрай моите се появиха някои търкания. И все пак мисля, че все още можем да разчитаме един на друг. Точно затова искам да те помоля следващата седмица да си ми партньор срещу онези лешпери Саша и Накрен.
NMP: Ти луд ли сиииии? (Булит се стряска) Там съм! (NMP се засмива и прегръща партньора си, когато започва музиката на новака Лука Пейн)
Лука Пейн: Дано не развалям интимния момент, но исках само да кажа, че бих желал един от вас да се изправи срещу мен на Enslaved. Не съм решил кой от двама ви да предизвикам, не съм решил кой искам да е първото голямо име, което съм победил, но когато реша... ще се постарая да ви информирам.
NMP: Мри уе!

NMP и Bullet вдигат ръце към публиката, а Лука Пейн ги наблюдава сърдито от рампата. Пренебрегнаха те, сладур. На всеки се случва.

+ Другарят Дмитрий Ангелов влиза в офиса на НикитУ.

НикитУ: Ти ли бе? Да се страхувам ли за здравето си?
Ангелов: Не, Ник, не. Откакто спря да помагаш на онази капиталистическа свиня Зото не си ми толкова противен. Но има нещо, за което искам да говорим, другарю. (Ангелов сяда на стола пред бюрото на GM-a) Искам да приключа Зото веднъж завинаги.
НикитУ: Да приключиш? Още ли имате проблеми?
Ангелов: Ще имаме докато не се разправя с него веднъж завинаги. Той ми коства титлата, коства ми втория шанс за златото, а миналата седмица с долното си видео-обръщение ме разсея преди мача ми, заради което загубих отново. Трябва да се оттърва от него.
НикитУ: Знаех си... Преди десетина дни Зото дойде при мен. Беше сигурен, че няма да спечелиш титлата от Рийпър и затова поиска същото от мен – още един мач с теб. Да приключите, защото захарта му се вдигала само като си помисли за теб.
Ангелов: Тоест тази вечер ще го получа?
НикитУ: Не, имам нещо по-добро. Миналата седмица споменах, че на Enslaved ще има специален мач. Е, ти си в него. Другарю, какво ще кажеш ти и Зото да се изправите един срещу друг в адската клетка, aka Hell in a Cell?
(Очите на Дмитрий светват)
Ангелов: Да! Така ще бъде! Мой е! Но има един проблем...
НикитУ: Слушам.
Ангелов: Enslaved е след няколко седмици. Искам Зото тази вечер.
НикитУ: Ами... окей. Тази вечер ще загреете. Ти и Зото, пак 1 на 1... в Flag Match! Който свали пръв противниковия флаг печели.
Ангелов: Харесваш ми, Ник... Поумнял си.
НикитУ: Толкова пъти ме удари в главата, все нещо трябва да е станало вътре в нея... Пък дали е за добро...

Ангелов се засмива, става от стола и излиза, а НикитУ вади една пура от шкаф в бюрото си и я пали, след което се обляга доволно на стола. Шоуто си върви перфектно и без да му се налага да работи много...

+ Силвия е зад кулисите с микрофон в ръка.

Силвия: Отново се отдавам на разнообразие и то не само в интимен план, но и в професионален. Ето защо отново съм с микрофон в ръка, а гостенката ми този път е Шарлът.
(Боксьорката застава до нея)
Шарлът: Защо избра точно мен?
Силвия: За интервюто ли? Ами чакай да видим. Няма никой друг, който да е губил FUW Bra титлата толкова унизително, колкото ти. Искаше ми се да разбера как се чувства някой толкова жалък...
Шарлът: Моля?!?
Силвия: Да. Чудех се – чувстваш ли се като пълна глупачка заради това как те прецакаха Ети и Вероника? Или се чувстваш само като курва, след като Вероника явно те бе употребила след мача?
(Шарлът забива десен прав в лицето на Силвия и я просва на пода, след което се отдалечава дишайки тежко. Силвия определено я ядоса)

+ Докато слушаме шибаната песен на шибаната Селин Дион от шибания Титаник към ринга се насочва Дон Жуан Нужа с новото си протеже Роузи Порязов. Червенобузестия Роузи е облечен в широка бяла риза като партньора си и изглежда е готов за мач след 2 седмици тренировки. След като те вече са на ринга започва ремиксираната версия на Имперския марш и Dark Lords of the Sith идват на ринга. Мачът може да започне!

-Darth Rado defeated Rosey Poryazov – Роузи атакува с мощни юмруци шлема на Радо, след което се засилва от въжетата, но е посрещнат с Big Boot! Следва Chokeslam и мачът приключва в полза на Тъмния лорд.

Каква победа, каква доминация! Радо гледа към Нужа (или поне натам му сочи маската), а Гопер се е озъбил през грима си. Двамата слизат от ринга, а Нужа проверява състоянието на партньора си. Изглежда 2 седмици не са били достатъчни.

+ Уинтър е зад кулисите и се прегръща с Рийпър, който тръгва нанякъде. Тя вижда оператора ни, който ги снима и го хваща за камерата. Завлича го... към женските тоалетни! Какво по дяволите? Ети си оправя грима вътре, когато Уинтър я напада в гръб, а операторът ни снима екшъна! Уинтър блъска главата на Ети в огледалото, след това в мивката и я хвърля на пода.

Уинтър: Ще ме баламосваш, а? Ще ме караш да чакам до Enslaved? Ще превърна живота ти в един замръзнал Ад дотогава! Като за начало искам да те усведомя, че преди малко бях в съблекалните и се порових из твоите учебници, които толкова обичаш. В момента пътуват по пощата за Сибир. Оооо, да, може да тръгнеш да си ги търсиш ако искаш, но преди това ми остави титлата. Ако ли не... на Enslaved ще си я взема сама.

Уинтър излиза от тоалетните, а операторът ни оставя камерата, за да помогне на Ети да стане. Явно пропадаме щом вече и там снимаме...

+ Биров, BK и Нели идват на ринга, което означава, че е време за мач. Въпросът е дали АVP са приели предизвикателството от по-рано тази вечер. И отговорът е ДА! Двамата се появяват на рампата заедно с Доби Т, споглеждат се за секунда, след което малко неуверено чукват юмруци. Двамата се качват на ринга и Биров моментално връхлита върху тях!

-AVP (Asoto/Valeto) defeated Birov/BK – Биров прибързва с това си решение и макар в началото да ги понабива малко, те бързо успяват да се осъзнаят и поемат контрол над мача. Биров не желае да се смени с BK и това му докарва много бой. Когато BK най-накрая успява да влезе в мача нещата се обръщат, но не за дълго. Биров се нахвърля извън ринга на Асото, BK е разконцентриран и Валето го тушира с малък пакет!

Това обаче не е краят. Биров се качва на ринга при BK, а Валето излиза извън ринга и отново целува Нели! Доби Т пък проверява състоянието на Асото през това време. Биров полудява и скача над въжетата право върху Валето. Започва да го налага с юмруци, но Асото се намесва и го бута встрани, след което помага на партньора си да избягат зад кулисите. BK също е бесен заради загубата и тръгва след тях. Биров обаче се обръща към ринга... и вижда Доби Т зад себе си. Тя се качва на ринга, за да е по-далеч от него, но от другата страна е застанала Нели (която също е бясна, познайте защо). Доби Т е в капан. Биров се качва на ринга и започва да я дебне с побъркана усмивка. Бременната Доби изкрещява нещо срещу него, а същото прави и Нели, след като вижда погледа му. Късно е! Биров се засилва и забива едно от най-бруталните Копия, които съм виждал, в корема на Доби Т! Тя пада на ринга, а той си тръгва през публиката. Нели стои край ринга с отворена уста и не предприема нищо, а ние имаме нужда от шибани лекари тук!

РЕКЛАМА: Ама вие все още си мислите, че има кой да рекламира при нас? Хаха. Ако се излъже някой да се свърже с мен, чрез някой от профилите ми тук, Facebook, Skype... Eвтинко ще е.

+ Отново сте с FUW Clash. По време на рекламата медици изнесоха Доби Т на носилка и я откараха в болница „Хигия”. Надяваме се, че всичко с нея е наред. Сега обаче е време за главния мач тази вечер. Другарят Ангелов излиза на ринга под звуците на „Моscow” на Рамщайн, носейки гордо знамето на Съветския съюз. Той го закача в един от ъглите, а на рампата се появява Зото. Той не изглежда особено доволен, че е тук (по-скоро сякаш не му пука), но гледа Ангелов с голям интерес. Зото носи със себе си огромен плакат на Snickers, който най-вероятно ще е неговото знаме в този мач. Правилата на Flag Match? Двата флага се слагат в противоположни ъгли. Целта на всеки от участниците е да опази своя флаг и да свали флага на противника от ъгъла. Просто е.

-Flag Match: Comrade Dmitrii Angelov def. ZoTTo – Двамата показват, че наистина се мразят и са готови за Адската клетка след няколко седмици! В крайна сметка Ангелов се оказва по-хитър. Докато Зото се е покатерил в ъгъла със знамето на СССР и се опитва да го свали, Ангелов увива платта около лицето му и бута краката му, при което главата на Зото се удря в сглобката на ъгъла докато той пада оттам. Ангелов го просва с Choking Spinebuster, след което отива до отсрещния ъгъл и сваля плаката на Snickers оттам. Ангелов печели.

Той хвърля плаката извън ринга, след което взима знамето на СССР, повява го малко докато публиката го аплодира и го слага върху тялото на Зото. Дали ще видим това и на Enslaved в края на първата в историята на компанията Адска клетка? Ами гледайте (четете) и ще видите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...