Комикси, vol.2

Още през далечната 2008 направих един пост, в който дадох линкове за някои комикси, които бях чел по това време. Естествено, постът се казваше "Комикси" (цъкнете тук, за да идете да го разгледате, но не знам дали линковете все още работят). Сега, година и половина по-късно, е време за втори пост по темата. Не знам колко от вас някога са чели истински комикс, но все пак някои може да прояви интерес. И да, "Мики Маус" не се брои.

Какво имаме тук този път? Отново предлагам някои неща, които съм чел в последно време, като съм събрал комиксите в .rar архиви и отново съм ги качил в DOX.BG. WinRar може да си намерите отвсякъде (ако нямате), а самите комикси се отварят с програмата CBReader. И нея може да си намерите из интернет без проблем, така че линкове няма да давам. А ето и комиксите, които ви предоставям:

The Amazing Spider-Man 546-564 (Brand New Day) - Това са 18 броя от най-най-най-основния Спайдър-Мен комикс и са горе-долу нови. Проследяват историята, наречена "Brand New Day", a именно какво се случва след като Питър Паркър слкючва сделка с демона Мефисто. Мефисто изтрива спомените на всички по света за това, че Спайдър-Мен е Питър Паркър (който се е разкрил преди това), но пък прави така, че все едно сватбата на Паркър и Мери-Джейн не се е случвало. Един вид това е едно ново начало за комикса и цялостната история на Спайди.

Spider-Man - Doctor Octopuss - Year One - Историята на Ото Октйевиъс, aka Doc Oc, от детството му през инцидента залепил механичните ръце за тялото му до първия му голям сблъсък със Спайдър-Мен. Харесвам подобни истории, защото разказват детайлно историята на определен злодей и така мотивите му стават по-ясни, държанието му по-обяснимо. Този комикс ми показа интересни неща за миналото на Док Ок, които не знаех от анимациите и вторият филм за паяка. Струва си четенето. 5 броя са, между другото.

Battle Chasers - Доста приятно комиксче, което някога се издаваше в България. Горд собственик съм на един от броевете, другите така и не ги намерих в Пазарджик. Не съм го прочел все още, но не е никак лошо, поне от това, което съм минал. Не съм сигурен обаче дали е завършено, тъй като оригинално броевете са излизали доста рядко. В архивът, който ви предоставям е всичко, което е излизало някога по темата.

Това е. Най-вероятно ще има и следващ пост защото съм се разчел. Дано има поне няколко души, които да съм зарадвал с линковете, другото не е важно. Гийкщината ще завладее света! Пхахахах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...