Животът е хубав

Гарантирам твърдението, което виждате в заглавието на поста. Да, знам. Това, че в момента моят живот е хубав не означава, че с всички е така. Нямам предвид обаче, че твърдението ми е универсално и важи за всички. Имам предвид, че в живота винаги има нещо положително, винаги има нещо хубаво, за което си струва човек да се усмихне. Аз имам такива неща в живота си в последно време, а и позитивната ми настройка към всичко и всички помага доста. Усмивката също е много важна, така че моля ви, потенциални емота, усмихвайте се повече. А какъв е този пост и защо го написах?

Причината да напиша този пост са някои събития от днес. Като за начало пропуснах някои важни неща, за да обърна внимание на други, по-важни такива (конкретно една мнооого важна личност). И това честно казано направи деня ми с пъти по-добър. Човек наистина има задължения, но трябва да се възползва от всяка възможност, за да прави това, което желае и ще го направи по-щастлив. Много недомлъвки и не може да ми следите мисълта, а? Съжалявам. Минавам на нещо по-конкретно.

Истински се изнервих днес, докато си чаках влака. Някаква стабилно тежка лелка седна на пейката до мен с някакъв жълт вестник в ръце. На предната му страница беше снимката на едно момченце, страдащо от аутизъм, което е изчезнало преди известно време и сега навсякъде има материали, в които се моли за помощ в намирането му (под навсякъде имам предвид дори места като гарата в Септември, ебати). Това, което истински ме издразни, беше репликата, която жената каза на мъжа си, гледайки снимката на момченцето - "Ах, ама то е дебело!". Мама ти деба кравешка, ти виждала ли си се в огледалото? До вчера са я доили в кравефермата, но я пенсионирали, защото осъзнали, че никой няма да даде пари за толкова стара мръвка, ако решат да я режат, а тя тръгнала да дава определения за изчезнало дете, болно от аутизъм. Оставяйки кравата настрани, нека обясня защо разказах тази история.

Няколко секунди, хайде да е било минута, след като кравоподобната малоумна лелка изцепи великата си реплика, се случи нещо, което ми оправи настроението. В гарата влезе много симпатична двойка и веднага ми направи впечатление, че си комуникираха със знаци. Да, предполагам, че поне единият (даже май двамата) бяха глухонями. Но въпреки това изглеждаха адски щастливи, влюбени и супер готини хора. Може да е странно, но това ми повлия позитивно, това ме накара да се усмихна и да си спомня, че въпреки лелките-крави винаги има неща, за които да се усмихнеш.

Да, станал съм доста добричък. До такава степен, че пиша подобни глупости. Е, ако на някой му е повлияло и е чатнал, че донякъде съм прав - жив и здрав. Усмихвайте се, бедни хорица, радвайте се на хубавите неща в животите си, обръщайте по-малко внимание на лошите... и не използвайте наркотици.

3 коментара:

  1. Хм,с позитивна нагласа човек е по-склонен да забелязва позитивното около себе си(добре де,тривиално е,но за толкова лаконични изводи в дипломни работи вероятността да си вземеш phd-то по психология е доста висока xD),а за Кравата-простотията и липсата на зряло отношение се шири навсякъде!

    P.S.Ъъъъ,Биров,възможно е тука да не му е мястото за това,но тъй като несъмнено си запознат с Pyramid Head(предполагам,де),обмислял ли си някога да го нарисуваш него?

    Ф.

    ОтговорИзтриване
  2. Донякъде за съжаление, донякъде за радост - запознат съм с Pyramid Head :D Вариант е някой ден да го нарисувам, но проблемът е, че не е кой знае какво - гол мъж с дълга препаска. Само пирамидата на главата ще е по-трудничка и интересна за драскане. Но може, идеята си струва.

    Хм... сега си блъскам над главата коя може да е тази анонимна личност, представяща се само с инициала "Ф" и следяща блога ми. Ще гледам позитивно - поне знам, че го четеш :D

    ОтговорИзтриване
  3. Тази мисъл ти гали егото нали? (за четящия блога ти имам предвид):D

    Иначе на мен редовно ми прищраква така ...дали ще слушам някоя хубава песен, или ще видя някоя щастлива двойка , или някой различен човек ...и започвам да си вървя и да се усмихвам на сички :D:D Weird..but me :)

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

"Blade Runner 2049": Джаред Лето беше отвратителен Жокер, но може да е приличен "модерен Исус"

Киното може и да не търпи еволюция, но маркетингът, свързан с него, определено го тресе такава. Доказателство е поредната доза hype за &quo...